Hier ook heel vaak gehad. Kreeg ik t 2 dagen later alsnog. Ook gehad dat het echt 8 straten verderop was bezorgd, die man kwam het pakketje brengen. Ook x met dhl, na een week nog niks, toen zijn we gewoon naar t sorteer centrum gereden, die zit hier vlakbij. Hebben die mensen serieus een halfuur voor ons gezocht, en gevonden! Soms pleuren ze t gewoon in de papierbak en dat staat dan nergens, dus als je dat niet weet zet je straks je bak met je pakket aan de weg... Bij mn broer hebben ze in de straat een keer gewoon een flatscreentv in de tuin gezet. Gelukkig was het die dag droog. Dat het er in de avond nog stond was een wonder in Almere. Criminelen dachten waarschijnlijk dat de doos leeg was want welke idioot zet een volle doos in de tuin
Dhl bezorging voor de zaak (oude werkgever) zat in een verzamelgebouw. Pakket zou zijn afgeleverd, handtekening nagezocht terugherleid naar een van de andere bedrijven (waar een goede relatie mee was) voor HUN pakketje was getekend, ONS pakket was dat niet. Nooit meer boven water gekomen. Was maar een macbook en ook niet de minste... Het zou je prive maar overkomen.
AliExpres. Al een geschil geopend maar die zeggen de lokale bezorgdienst zegt dat het afgeleverd is. Dusja. Mocht het pakket nog opduiken dan heeft neefje geluk en heeft ie 3 posters.
Van de week nog, in de app stond het pakketje als bezorg op ons adres, maar wij waren niet thuis. In de buurtapp en aan de buren waar het meestal afgeleverd wordt nagevraagd,maar zij hadden het ook niet. Bleek pakketje bij hele andere buren bezorgd en kwam buurman het brengen in de avond, ik had zalando intussen al gecontacteerd. Komt volgende dag postman aan mijn deur ,in zijn vrije tijd (in eigen auto en niet in uniform van postbedrijf) of ik in de toekomst niet zo snel een mailtje wil uitsturen als ik mijn pakketje niet vind, want soms zet hij het als ‘afgeleverd’ en levert hij het later op de dag pas. Ook een keer net begin van zomervakantie, bestelling was volgens app geleverd, maar wij hadden niks ontvangen. Bol heeft toen gelijk geld terug betaald en heb ik het opnieuw besteld. Komt er iemand van school na zomervakantie(na bijna 2 maanden dus) met mijn pakketje, bleek het pakket tijdens zomervakantie op school afgeleverd (wij zijn nummer 19 en school 29). Gelijk contact opgenomen met bol. en teruggestuurd.
Nou meneer de postbezorger als jij het pas op afgeleverd zet als het ook daadwerkelijk is afgeleverd dan hoef ik niet te mailen. Echt de logica is soms ver te zoeken Ik heb in het verleden bij de klantenservice van Neckermann gewerkt, daar hoorde ik ook altijd de meeste vreemde verhalen. Zelf eigenlijk zo nog niet meegemaakt dat het op bezorgd staat terwijl dat niet zo is.
Wij hebben het nu met DHL. Ze zeggen gister aan de deur te zijn geweest, maar dat zijn ze echt niet. Wij hebben een bel met camera daar is niks op te zien. Nu komen ze maandag weer terug maar hoeven er niet voor thuis te blijven, want het past ook door de brievenbus . Dus iets gaat er niet goed.. Maar ik zou indd contact opnemen met de verkoper.
Hier ben ik tegenwoordig bijna structureel mijn pakketjes kwijt met onze nieuwe PostNL bezorger. Twee weken geleden was ik een pakket kwijt; bleek hij het in onze schuur gesmeten te hebben. Soms gooit hij het op de stoep of domweg in de planten. Maar het kan ook ergens anders in de straat bezorgd zijn en dan geeft hij dat niet aan. Ik hoop dat het ook zoiets is bij jou. Maar ik vind het zo slecht. Ze hebben die briefjes afgeschaft en in plaats daarvan gebruiken ze de app. Maar met dit soort acties weet ik nu dus nooit meer waar mijn pakketjes zijn.
Jeetje overal dus drama met de pakketten. Dhl heb ik dus weer nooit problemen mee. Ben benieuwd of de poster ooit nog tevoorschijn komt
Post nl heb ik d ervaring mee dat het vaak de volgende dag dan alsnog word bezorgd. Soms word een pakketje als brievenbus post verstuurd maar dan past het niet in de brievenbus. Postbode neemt het bij ons dan mee en bezorgd het zodra wij er zijn.
Ja helaas al heel vaak gehad in het afgelopen half jaar. Precies hetzelfde, bezorgmoment wordt eerst gewijzigd en daarna is het pakket ineens verdwenen. PostNL weet van niks, 'zal het intern onderzoeken' en je hoort nooit meer iets. Ik denk dat PostNL een hele grote Bermuda Driehoek heeft waar alles in verdwijnt of de bezorgers houden de pakketjes graag zelf, maar het verdwijnt in elk geval net iets te vaak....
Wauw, die kwam even verhaal halen? Ik geloof dat ik hem dan even (niet heel vriendelijk) zou vertellen dat er weer een mail naar het bedrijf zou gaan. Over een werknemer die mij even kwam staan intimideren. Is tie helemaal gek geworden!
Ik heb inmiddels ook de hoop opgegeven dat ik het pakketje nog ga krijgen. Te gek voor woorden eigenlijk hoe vaak het mis gaat.
Ja hier zowel met dhl als postnl dat het dan 1/2 dagen later alsnog kwam. Heb toen bij postnl de helpdesk gevraagd en zij gaven ook aan dat je nog twee werkdagen moet wachten. Pas dan willen ze het verder uitzoeken.
Precies dit. Zou, terwijl hij bezig zou zijn met zijn verhaal, de klantenservice gebeld hebben. Hier is laatst een doos vol boeken voor de deur gezet in de stromende regen ik ben gewoon thuis, kan vanaf boven de garagedeur open doen als zelf fysiek even niet naar beneden kan. Hij heeft niet eens aangebeld. Heeft echt uren in de regen gestaan. Zijn nu met de winkel opzoek naar een oplossing, want alles was beschadigd.
Hierom laat ik dure of lastige pakketen gewoon leveren op een punt, dan heb ik gewoon nooit gedoe, want natuurlijk ook bijzonder is dat het daar wel altijd goed gaat...
Gaat hier ook niet altijd goed. Buurman had laatst aangegeven pakket in zo'n afhaalautomaat te willen ophalen. Bezorgen ze het alsnog op een afhaalpunt een stuk verder weg.