Valt mee. Ik zoek hou deze in roze en in wit in de gaten. De witte is standaard € 199,- bij de mediamarkt.
Voor degene die nog een VR bril zoeken. Deze heb ik gisteren gekocht met €50 korting en nog gratis een of andere elite strap (geen idee wat je daar mee moet ) ter waarde van €70. https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_meta-oculus-quest-2-128gb-1741586.html?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=Shopping+-+NB.+-+NL+-+Catch+All&utm_term=&utm_content=1741586&gclsrc=aw.ds&gad_source=1&gclid=Cj0KCQiAmNeqBhD4ARIsADsYfTcGapBKZgz6O-8lYxEqZnadOtF1Z7kjFNLDT9XfhTEdTBGJC1f7XiAaAj5wEALw_wcB
Ik heb net 400 nespresso cups besteld en krijg 4 pixie lungo kopjes cadeau (ter waarde van 4x 14 euro). Ik bestel zoveel koffie bij nespresso dat ik “ambassador” status heb, zonder dat is de nespresso aanbieding pas komende week actief volgens de mail.
Net bij Curlsmith (haarproducten voor krullend haar) een paar producten met 30% korting besteld (en een gratis microvezel haarhanddoek), het is nog niet de black friday aanbieding, maar de early access vip aanbieding. Vorig jaar was het met black friday geloof ik 40 procent korting bij besteding boven een bedrag wat ik dit jaar niet uit wil geven bij Curlsmith (en anders ook iets van 25 of 30 % korting), dus ben nu voor deze aanbieding gegaan.
Bij mediamarkt in de folder staat er wel 1 in van Samsung, normaal 499, nu 366. Ben er verder niet bekend mee.
Iemand al geprobeerd om bij Ziggo korting te krijgen? Ze hebben nu weer black friday aanbiedingen voor nieuwe klanten. Zie daar op Facebook al weer verschillende reacties opkomen wat ze dan voor bestaande klanten doen. Heb ze een bericht gestuurd of ze wellicht iets voor me kunnen betekenen in de vorm van een korting,gezien de acties die ze hebben voor nieuwe klanten.
Wij zouden 21-11 over stappen. Nu gevraagd of we toch gebruik kunnen maken van de bol.com kortingsbon. Zo niet annuleer ik het en dien ik hem opnieuw in
Bedoel je dat je als bestaande klant opbelt dat je ook een kado bent wil? Doen ze dat? En zo ja voor hoeveel? Wij betalen maandelijks €95 aan ziggo dus zat te kijken om over te stappen.
Nou ik heb n.a.v. mijn bericht dat ik via messenger had gestuurd een reactie terug gehad. “Natuurlijk is de nieuwe klanten korting aantrekkelijk. Maar de naam verklapt het al, het is voor nieuwe klanten. Dit is de welkomstkortimg , die heb jij natuurlijk ook ontvangen toen je klant werd bij ons. Voor onze bestaande klanten hebben wij de mogelijkheid om bij een upgrade van je abonnement een korting aan te bieden van 9 maanden €5,- (= 1 pakket omhoog) of 9 maanden €10,-. (=2 pakketten omhoog). Nu staan wij voor bestaande klanten niet stil. Zo passen wij onze apparatuur aan, kunnen je altijd de nieuwste apparatuur ontvangen, en ontvangen jullie eindeloos entertainment. Ook is kort geleden onze internetsnelheid verhoogt.” Dit is natuurlijk een aanbod waar ik niet op in ga. Je moet je abonnement verhogen om korting te krijgen. Dan ben ik na een jaar uiteindelijk duurder uit dan wat ik nu betaal, terwijl ik geen upgrade nodig heb. Ik ga morgen eens bellen.
Het loont vaak niet om klant te blijven. Het loont om voor meerdere diensten telkens even nieuwe klant te zijn. Is deze provider echt de moeite waard, of is het fijner om een andere goedkopere provider te kiezen waar je niet naar om hoeft te kijken?
Ik heb laatst ook gebeld met Ziggo. Kreeg een aanbod van 6 maanden lang €10 korting. Dat aanbod had ik nog niet geaccepteerd. Gelukkig maar, want mijn vader had een beter aanbod gehad. Dus ik heb weer gebeld. Krijg nu 9 maanden lang €20 korting. Dan gaat de internetsnelheid alleen ietsje naar beneden. Maar die was per 1 november net omhoog gegaan, dus ik blijf eigenlijk gewoon op de snelheid die ik al had.
Nou geen haar op mijn hoofd dat ik een pakket omhoog moet gaan om korting te krijgen. Verbind mij dan maar door met de afdeling opzeggen Nu moet ik zeggen dat ik altijd bel! Maar ik heb dus net als @liefkleintje 9 mnd €20 korting gekregen
Ik heb KPN een bericht gestuurd en ze gaan voor mij kijken wat ze kunnen doen, anders gaan we overstappen.
Nou ik heb zojuist gebeld met Ziggo. Eerst kwam hij met het aanbod van 9 maanden €10,- korting. Toen heb ik gevraagd of dit het maximale is dat ze kunnen bieden. Toen kreeg ik opeens een black friday aanbieding. Een 2-jarig contract waarbij ik het 1e jaar €25,-/maand ga betalen en daarna weer het normale bedrag. Daar ben ik mee akkoord gegaan. Scheelt het 1e jaar toch €35,- per maand.
Ik had het ook in laatste aankopen topic geplaatst maar bij limango krijg je alleen vandaag 25 euro korting als je meer dan 100 euro besteed met de code *paard*