Hier dus geen aanbieding gekregen na het bellen, De reden : ons contract loopt nog tm augustus 2024. Terwijl we al jaren klant zijn was er in augustus een fout gemaakt met disney xd of Netflix ofzo waardoor ze een nieuw contract hebben gemaakt en de oude hebben afgesloten ( zonder extra kosten) maar hierdoor in hun systeem dus net een nieuw contract.
De Rowenta xforce flex 12.60 is nu bij de mediamarkt €288 ipv €350 en dan is er via Rowenta zelf nog een €100 cashback! En ze zeggen dat je hem 90 dagen op proef kan gebruiken, maar geen idee hoe flexibel ze daar in de praktijk mee zijn
Voor wie nog een sim only aanbieding zoekt. Het eerste jaar betaal je €1,- per maand. https://www.belsimpel.nl/50plusmobiel/50-plus-mobiel-onbeperkt-min-sms-14000-mb-4g-2-jaar-sim-only
Voor de mensen met huisdieren Bij Avonturia is de online BF sale van start gegaan. Zitten leuke koopjes tussen https://www.avonturiashop.nl/
En dit nog gedaan? Ze zijn bij mij aardig stug bij kpn hoor.. pff max 3 maanden 10 euro korting. Dus bestaande klant krijgt €30 op een jaar en nieuwe klant €120
@marais ik kwam deze gisteren tegen: Daar wordt er nog wat uitgebreider ingegaan op pakketten en wat er met geretourneerde spullen gebeurt.
Dank je wel. Wat een werk zit daar achter zeg. Ze maken het ook veel te makkelijk met het gratis retourneren. Echt zonde.
Haha, die pakketbezorger ken ik nog van toen hij baby was Interessant, ga later verder kijken. Wij sturen nooit veel retour, alleen als een boek te erg beschadigd is bijvoorbeeld. Dat deed mn dochter laatst al pijn toen ze hoorde dat dat waarschijnlijk vernietigd zou worden.
Ik ga het straks even kijken maar wist al wel dat veel spullen in containers gestopt worden en uiteindelijk weer opgekocht worden. qua bedrijf moet je gewoon een goed systeem hebben waarbij je spullen weer opnieuw kunt verkopen. Daar mag de focus wel meer op liggen. Mijn man kreeg gisteren een blouse binnen die al gepast was omdat alle speldjes enz er al af waren. Maken wij totaal geen probleem van en vinden wij juist goed. Dat zou meer normaal moeten worden. En ik probeer altijd bewust te winkelen en alles goed uit te zoeken qua maat. Er gaat hier zelden wat retour. Dat zijn de nadelen van online shoppen maar in winkels is het gewoon nog amper te krijgen. Ik kan echt alleen maar online slagen voor kleding voor de kinderen. Geen winkel bij ons in de buurt waar ik met ze kan gaan passen en kopen. Voor schoenen is het ook drama. Altijd alles uitverkocht, veel te weinig voorraad, online veel meer keuze in kleuren. De winkels doen het echt zelf..
https://nos.nl/artikel/2500473-eu-stemt-in-met-verbod-op-vernietigen-van-onverkochte-kleding U vraagt, EU regelt. Hoewel dit specifiek om kleding gaat, hopelijk gaat dat ook voor andere artikelen gelden natuurlijk.