Ik heb nu iets.. In oktober bestelde ik bij boozyshop de essence adventskalender. Ruim op tijd... maar ik heb nog altijd niets ontvangen. Toen ik niets kreeg op de dag dat ze het zouden leveren, zei boozyshop dat ik eerst een week moest afwachten om te zien of het alsnog kwam. Niets dus. Een week later beloofden ze dat ze een klacht bij PostNL zouden indienen. Het zou zeker goed komen, er waren genoeg kalenders op voorraad. Nog niets. Na een week mailde ik opnieuw (er is ook geen telefoonnummer te vinden op die website) en kreeg ik een mail terug dat het onderzoek was opgestart maar dat het zeker goed kwam. Nog weer een week later kreeg ik (pas) een formulier van PostNL toegestuurd door Boozyshop waarin ik moest aangeven dat ik echt niets ontvangen had. Dat was vorige week. Ik mailde het formulier terug en vroeg of de kalender wel op tijd zou aankomen. Geen probleem, het zou goedkomen mailden ze. Het is nu 29 november, nog geen kalender in zicht en ze blijken nu op te zijn. Als ik het via de chat probeer zeggen ze ' het zal opgelost worden' Hoe dan? Kan ik hier ergens een klacht over indienen? Ik heb ook al bij PostNL geklaagd maar die zeggen dat alles via de verzender moet gaan. De kalender was voor m'n dochter.
ik gebruik facebook eigenlijk nauwelijks - heb wel een anoniem account. Stuur je ze dan via facebook een bericht of waar plaats je dat dan?
juist een waarschuwing dan, want ik had de tip om de kalender bij boozyshop te kopen van hier op zwangerschapspagina. Het lijkt er op dat boozyshop ook niet is aangesloten bij thuiswinkelwaarborg dus of ik m'n geld terugkrijg is nog een groot raadsel.
Ik had ook rond die tijd de essence kalender besteld, maar ik had 'm echt met een paar dagen binnen. Met ook nog met een extra cadeautje en een persoonlijk kaartje als bedankje voor de bestelling, dus mijn ervaring is wel prima bij hun
Vaak bestel ik dingen op de creditcard zodat als dit soort onzin gebeurt ik gewoon mijn geld terug krijg. Je hebt dan 180 dagen koopbescherming.
Mijn ervaring is ook erg goed bij hen. Bestel er regelmatig wat. Ik zou ze dagelijks chatten of mailen.
Ik geloof best dat ze goede bedoelingen hadden maar ze zijn duidelijk niet goed in het oplossen van problemen. Als ik nu kijk op de google reviews zie ik daar een hoop mensen met exact hetzelfde wat ik voor had: fouten bij PostNL maar geen goede oplossing door boozyshop. Bij bol etc. kun je gelijk aangeven dat je bestelling niet gekomen is en heb je vaak de volgende dag al een vervanging in de bus. Ook al eens gehad bij amazon, zelfs sneller dan ik verwacht had. Maar boozyshop blijft mensen maar vertellen dat het goed komt, terwijl het in mijn geval niet meer goed kan komen (want de kalender is nu uitverkocht). Dan moeten ze toch gewoon het geld terugstorten? Ik probeer te chatten maar na een tijdje antwoorden ze gewoon niet meer. Per email heb ik nu al tien keer hetzelfde antwoord terug ('wat vervelend voor je, we gaan dit onderzoeken'). Heb het helemaal gehad.
Dat er hier 2 leden zijn die goede ervaringen hebben is mooi. Maar als ze een probleem niet netjes op weten te lossen is het simpelweg een waardeloze webshop waar je beter niet meer kunt bestellen. Wellicht kun je aangeven je geld terug te willen? En als ze daar niet in mee gaan dreigen met juridische stappen.
Ik kan je verder niet helpen, maar Boozyshop bestaat echt al jaaaaaaaaren! Ze is van het verkopen van lipsmackers (inkopen) heel erg gegroeid, dus het is denk niet zo dat je naar je geld hoeft te fluiten. Ik denk dat het wel zal worden opgelost.
Hier hetzelfde, was mijn 1e bestelling en prima ervaring. Als hij nu op is krijg je toch gewoon je geld terug, want ze zouden hem anders na sturen maar dat is dus niet mogelijk
Ik snap het wel. Soms blijven pakketten bij post nl heel lang hangen en dan opeens komt er weer beweging in. Waarschijnlijk heeft postnl ook aangegeven dat het pakket vertraging heeft en dat het ws dan nog bezorgd wordt. (Werk zelf ook bij een webshop) vandaar dat hun dat aan jou hebben doorgegeven denk ik
Ik had van de week een deel van de post van de hele straat in mn brievenbus en een zijkant brievenbusdoosje. Kwaliteit van postNL gaat zienderogen achteruit.