Ik weet het, een luxe probleem. Maar......ik ben nog niet hersteld en wil erg graag gaan slapen. Omdat in het pakket een elektrisch apparaat zit kan ik het niet buiten laten zetten achter of in de kliko. En bij de buren....is nu natuurlijk ook geen goed idee. Ik weet niet of het pakket überhaupt nog bezorgd gaat worden vanavond. Het komt via DHL. Helaas kan ik niet aangeven dat het ook morgen kan/mag. Ik zal moeten wachten....maar ja, tot hoe lang dan.... Heeft iemand van jullie nog een goed idee?
Ik zou lekker je ogen dicht doen op de bank en dan word je wel wakker van de bel toch? Ook alvast je pyjama met ochtendjas aandoen en tanden poetsen. Kun je daarna zo je bed in. Hopelijk is het gauw binnen!
Dat zou zeker een goede optie zijn om op de bank proberen te gaan slapen....hopelijk blijven de 4 katten rustig.
Ik zou gewoon naar bed gaan. Het is al voorbij half elf, dus ik zou er niet vanuit gaan dat ze nog gaan aanbellen.
Oh, ik kan toch naar bed.....ik krijg net een update dat de bezorgdatum is gewijzigd naar maandagavond. Voor nu erg fijn!
Als ik jou was, zou ik de bezorgstatus nog een keer bekijken. Heb zoiets ook wel eens gehad, en ineens stond er dat het pakket de volgende dag bezorgd zou worden. Dan slaap je een stuk beter. Of een briefje ophangen bij je bel dat je naar bed bent gegaan omdat de bezorgtijd voorbij was en dat hij morgen weer welkom is?
Hier werd een digitale piano toch echt geleverd om 22.22! We hadden het ook niet meer verwacht Maar als hij voorbij 22.30 is en hij is er nog niet dan was ik ook naar bed gegaan.
Ik heb het vaker bij DHL dat ze zeggen te komen en ik 30 minuten na het einde van de bezorgtijd een update krijg dat ze de volgende dag komen. Of 2 uur later komen dan de bezorgtijd. Gelukkig was de eindtijd 18.30 uur en kwam het pakketje dus om 20.30 uur. Maar vervelend vind ik dat wel. Of pakketjes heel ergens anders bezorgen. Zelfs aan andere kant van het dorp. Of gewoon neerzetten bij de deur zonder te bellen / kloppen.... Nee, ik ben niet blij mer DHL
Hier stonden ze pas om 22.45 voor de deur. Wij lagen net op bed; had ook niet scherp dat ze zouden komen. Ze belden nog bijna bij de buren aan toen we niet snel genoeg waren.
Mijn zoon rijdt voor dhl en is nu nog aan het bezorgen. Normaal mag er na 21.30 u niet meer bezorgd worden maar nu voor de feestdagen wel. Hij is vanmorgen om half 7 begonnen met sorteren en is vanaf 10 uur aan het rijden. Daarna moeten alle niet bezorgde pakketten weer uitgescand worden op de hub. Hij appte net dat het nog wel een uurtje zou kunnen duren.
Hier zouden ze gister ook komen tot 22.30. Heb om 22.50 maar neerzet toestemming gegeven want wou echt naar bed. Ze zijn uiteindelijk niet geweest. Vandaag ineens om 13.20 het bericht dat het pakket is bezorgd. Niemand aan de deur geweest en ook niet rondom het huis neergelegd. Zo onwijs balen! Heb het vermoeden dat ze het pakketje gewoon weggescand hebben als bezorgd en dat ik nu kan fluiten naar m’n bestelling.
Ik vind het vooral voor de bezorgers zo rot. Ze maken zulke lange dagen zo vlak voor sinterklaas/kerst.
Waanzinnig... Ik bestel regelmatig ivm gezondheidsredenen maar in deze periode bewust zo min mogelijk. Hier wachten de mannelijke bezorgers van dhl trouwens nooit tot je open doet... de vrouwelijke wel. Postnl vaak wel, en anders ligt het achter de regenpijp onder het afdak, dat kan hier ook wel veilig.
23.15 Uur was hij uiteindelijk thuis. Hij was kapot. 400 Pakketten moeten bezorgen. Je hebt goede en slechte bezorgers erbij. Sommigen zijn te beroerd om in een flat met de trap te gaan en scannen het pakket dan op niet thuis zegt mijn zoon. Van dat soort fratsen. Of het gewoon voor de deur zetten en wegrijden. Dat is hier ook al gebeurd. Had die bezorger ook nog de pakketten voor de halve straat erbij gezet.
Dit is hier gisteren twee keer gebeurd, door DPD en DHL. Ten tijde van het DHL pakket was ik dan tenminste thuis, maar DPD heeft het neergezet terwijl er niemand thuis was. Aan de camerabeelden te zien hadden ze beide erg haast - het was letterlijk een sprintje trekken van de weg naar de voordeur en weer terug. Snap echt wel dat ze (zeker deze tijd van het jaar) onder enorme druk werken, maar wat als m’n pakketjes waren gestolen voor de deur?
Had ik pas met mn rolgordijne. Betaalde bij dr Hornbach 22,50 bezorgkosten om het vervolgens voor mn huis aan te treffen na mn werk, op een regenachtige dag. Heb een klacht ingediend en de kosten terug gekregen. En van de week zag ik een pakketje bij de buren liggen waarvan ik wist dat ze weg waren. Die hebben we dus ook maar even nr binnen gehaald.
Je kunt een klacht indienen. Het is bij dhl niet zo dat je per bezorgd pakket betaald krijgt als bezorger. Er wordt een route berekend door de computer en daar hangt een tijd aan. Die tijd krijg je betaald. Ben je sneller heb je geluk, doe je er langer over heb je pech.