Ah top! Hahaha… ik ben even langs de Action geweest. Woensdag en donderdag pakken we lekker alles in Oh echt hebben ze jullie dat niet doorgegeven? Ze hebben ons ik denk een week of 3 geleden gebeld om een afspraak hiervoor te maken en af te spreken waar het neer te zetten. Volgende week woensdag komt het glas en donderdag de container. Ze nemen zelfs een extra steigerdeel mee zodat mijn man volgend weekend 4 zonnepanelen voor de dakkapel kan weghalen (dakkapel wordt dinsdag de 12e eraf gehaald en nieuw geplaatst).
@Bloempjelief is er inmiddels iemand bij jullie langsgeweest voor de laatste zaken of heb je in ieder geval wel een afspraak? Wij zijn er hier klaar voor. Zitten lekker in een vakantiehuis een dorp naast het onze, glas is gisteren geleverd, afvalcontainer is vanmorgen geplaatst en hele huis staat in het plastic
Naar aanleiding van dit topic hebben wij Flexkozijn ook gebeld. Maandag komen ze kijken in ons nieuwe huis voor kozijnen en rolluiken. Ben benieuwd!
Wauw! Heel veel succes! Ja, afgelopen dinsdag zijn ze geweest. Helaas alleen nog steeds niet afgerond. De deur hebben ze weer wat aan gedaan, maar is toch steeds niet tochtvrij en de haken blijven nu weer klemmen. Tot en met het plaatsen was ik echt heel erg tevreden, maar ik de nazorg vind ik tot nu toe helaas erg slecht. Ik wordt van t kastje naar de muur gestuurd, niemand weet ergens vanaf en van de vertegenwoordiger hoor je ook niks meer. Of enkel; bel maar naar kantoor. Daar krijg ik steeds dezelfde aan de lijn die alles doorgeeft, maarja, echt snelle actie nemen ze niet. Werd vandaag weer gebeld over die deur wat we niet goed vonden, want degene die van de week geweest zijn vonden het helemaal prima. Twordt nu weer doorgezet naar de fabriek, maar hoop wel dat ze dit snel fixen, want ze gaan over 2 weken ook nog eens 2 weken dicht. Vind dit wel echt jammer, want krijg nu wel beetje t gevoel van; totdat we t geld hebben is alles relaxed, maar als t niet helemaal klopt moet je overal zelf achteraan. Maarja, we hopen nog op een goede oplossing.
Leuk! Ben benieuwd wat jouw ervaring is! Zoals je kunt lezen was de mijne echt prima, alleen de ‘nazorg’ wat minder.
Dat klinkt niet echt leuk en zeker niet zoals het hoort! Als jij niet tevreden bent horen ze het opbreken lossen, punt! Je hebt die 5% achter gehouden toch? Wij hebben nog geen factuur gehad maar wanneer dien je het bedrag betaald te hebben? Dag van oplevering?
Ja die hebben we idd nog achtergehouden. De factuur kregen wij enkele dagen voor de start, maar als factuurdatum de datum van oplevering inderdaad. De tweede dag werden we gebeld of we de factuur hadden ontvangen (per mail). En dat ze de betaling wel tegemoet zouden zien na oplevering. Beetje controle
Ja goed! 2 ramen op de beneden verdieping zitten erin. Konden niet verder, ramen te groot en te zwaar en speciaal apparaat om te tillen is er maandag pas. Wel heel mooi en anders al zeg! En zo benieuwd hoe het is als het klaar is
Gaaf! Oh haha, ja dag apparaat hadden wij ook. Men, een mega kraan met grote zuignappen dwars door mn huis heen, wist echt niet wat ik zag Ja het knapt zo lekker op he!
Ja klopt zo’n ding. Hij zei meteen, euhh die zijn veel te groot en zwaar om te tillen, dat wordt maandag.
Ik weet het niet mijn man was erbij, ik in het vakantiepark. Man kan namen niet onthouden, dacht iets van Rob of Robbert. Ene was al een jaar of 11 in dienst de andere wat korter. Kwamen uit Enschede. Weet jij dan namen dan weet mijn man het wel weer als hij het hoort
Die van ons kwamen ook uit Enschede. Ene weet ik de naam niet van, andere heet Timo en is iig zzp’er Slapen ze bij jullie ook in de buurt of niet? Was hier natuurlijk een kleinere klus, dus hadden in de buurt een B&B geboekt
Nee zegt man niets maar hij weet het echt niet meer… hahaha. Nu iig niet maar wellicht volgende week wel. Lijkt me wel handig. Wij hebben wel uit voorzorg nog een midweekje bijgeboekt op het Landal park, ik moet maar zien of ze het redden. Maar we gaan ook meteen schilderen dus een extra weekje is wel even lekker.