Eens met @Mythique over de Kona. Erg goede prijs-/kwaliteitsverhouding. Wij hebben deze 10 maanden gereden en ruilen ‘m komende woensdag in tegen een BYD Seal AWD.
Precies, er spelen meerdere factoren mee die je uiteindelijke leasebedrag bepalen. Wij krijgen de vernieuwde Kona, dit keer hybride i.p.v. elektrisch, maar ze zien er nagenoeg hetzelfde uit en ze zijn echt heel compleet voor hetzelfde waar we bij veel andere merken alleen net iets meer dan de basisuitvoering hadden.
Wij hadden de luxe dat we uit de occasionvoorraad een modelletje 2020 konden pakken 8% bijtelling, nog nooit zo goedkoop (en comfortabel!) gereden haha.
Ik kan 'm dus nog een jaar verlengen met 8% bijtelling, dat is sowieso de goedkoopste optie. Mijn man is echter van mening dat ik in ieder geval één keer echt de auto moet kiezen die ik wil ipv alleen maar naar de kosten kijken... . Half maart krijg ik de inloggegevens dus ik ben heel benieuwd maar ik weet nu al dat een nieuwe auto minstens 2 keer maar waarschijnlijk 4 of 5 keer zo duur uit gaat pakken.
Fijn hè die 2020 modellen. Helaas is die bron voor ons nu uitgeput. Man verandert van B.V. (binnen wel dezelfde baan) en leaseconstruct verandert - niet meer uit de occasionvoorraad en huidige auto (Kona dus) moet ingeleverd wegens dus andere entiteit. En ja de nieuwe auto gaat inderdaad ongeveer factor vier kosten haha. Maar hij is wel ontzéttend kicken dus voor deze keer vinden we het het waard.
Tesla model Y is een hele fijne auto, echter grote draaicirkel en niet altijd even handig in parkeergarages.
Waarom? Omdat de auto's sowieso luxer zijn afgewerkt of is het stiller of zo? Ik heb een (klein stukje) gereden in een elektrische auto en vond het niet veel uitmaken tov de hybride die we hebben. Maar ben wel benieuwd wat je er fijn aan vindt.
Ja de stilte idd, de optreksnelheid, gewoon lekker soepel allemaal en je vliegt weg. Of de auto’s luxer zijn afgewerkt geen idee, onze is toevallig wel luxe afgewerkt en veel snufjes dat wel.
Ik rij VW id4. Vond het verplicht overgaan naar elektrische echt vreselijk maar sinds de auto er eenmaal is wil ik niet anders meer. Zelfs op vakantie gaan ermee met vouwwagen is zeer goed bevallen
Oh echt? Dan heb ik me vergist en hoort de auto niet hier als optie. En ik maar denken dat de auto elektrisch was
Wij hebben vw tiguan hybride business line r Echt super fijne auto! Kleine draai cirkel, heerlijke stoelen met verwarming. Stuurverwarming. Op snelweg lekker gte modus aan en je zoeft heerlijk weg! De volledige electrische zal niet anders zijn. Maar moet je electrisch?
Nou, ik m'n inlog binnen en de i4 past netjes in het leasebudget maar man, wat is de bijtelling hoog t.o.v. wat ik nu heb! Nog maar even over nadenken...
Mijn man heeft een ID3 als leaseauto. Ik vind hem erg prettig rijden. Veel beenruimte. Niet te groot.
Ben wel heel benieuwd hoe je dat doet met laden en de vouwwagen. Dat houd ons nog een beetje tegen. Het is al zo druk langs de snelweg in het hoogseizoen. Koppel je dan de vouwwagen af? Kost dat niet veel tijd?
Wij hebben sinds dinsdag een ID4 en wat rijdt dat lekker. ik ben benieuwd hoe het op langere termijn gaat bevallen