Ik blijf maar refreshen, zonder resultaat. Vind het maar lang duren voor die site überhaupt open gaat.
Er gaan op Facebook reacties rond (onder het bericht van vorige week van Babboe) dat mensen al wel geslaagd zouden zijn. Dat beweerd de klantenservice iig. Maar niemand op Facebook is het gelukt.. wel hebben ze het bericht aangepast volgens mij, niet meer vanaf maar OP 10 april.
Gelukt! Ik heb hem aangemeld. Omdat het framenummer niet herkend wordt, moest ik allemaal aanvullende informatie en foto’s aanleveren. Jullie?
Gelukt. Mijne werd wel herkend. welk model heb jij uitgekozen? Ik heb de city mountain aangegeven. Beetje tactisch omdat die andere tweewieler denk ik veel meer gekozen gaat worden.
Hier t zelfde. Alleen loopt t steeds vast En ik heb mijn Babboe eind juli 2018 besteld. Dus nog geen. 6 jaar. Nu staat er bij aanklikken bouwjaar toch 6 jaar. Krijg ik nu wel of geen vervanging?! Ze hebben mij geantwoord van wel. Maar nu betwijfel ik t toch.
Dit staat op de site: Is jouw bakfiets op 1 januari 2019 of erna afgeleverd, dan ontvang je een nieuwe bakfiets. Is jouw bakfiets voor 1 januari 2019 afgeleverd dan wordt de dagwaarde berekend. dan zou het dus betekenen dat hun eerdere informatie niet klopte?
Nou echt wat een oplichterij. Ik heb het prive van hen zo geantwoord gekregen, dat bakfietsen van 5 jaar en 11 maanden ook vervangen worden. En nu is t dit. Ben echt boos. En ik krijg elke keer een error nu als ik wil insturen. Mijn framenummer wordt ook niet herkent. Helemaal klaar mee, wat een ellende.
Vind het echt zo vals, denk dat hij daarom jouw nummer niet herkend. Mijn fiets is bijna vier jaar oud en valt dus wel onder de terugroepactie en werd wel gelijk herkend.
Bij de eerste ronde invullen werd het ook niet herkent. Ben echt woest wat een gekloot. Nu moet ik een formulier invullen maar krijg alleen maar error als ik wil versturen
Ik krijg de melding dat het druk is, wacht wel even een paar uur. Denk niet dat het veel uit maakt of ik het nu of vanavond doorgeef.
Ik wacht op een monteur, die mijn Max moet komen controleren voordat ik hem weer mag gebruiken. Kan nog heel lang duren, ze reageren binnen ENKELE weken... . Pfff had gehoopt dat ik nog voor de zomer kan fietsen, ik word gek van mijn vervangende oplossing. Pfff!
Ik heb gebeld. Omdat ik vorige keer ook gegevens moest achterlaten omdat mijn framenummer niet herkend wordt. Toen namen ze ook geen contact op. Medewerker Babboe zei dat het nu wel moest lukken... tja En dat er een dagwaarde tabel op de site komt te staan na herkennen van het framenummer. Heeft iemand die tabel al gezien?
Die framenummers worden allemaal "niet herkend" dus dat is sowieso wachten op een reactie. Een reactie.. niet een oproep of vervanging... een reactie binnen enkele weken