Ze heeft de jas inmiddels gewassen en de vlekken zijn er niet uit. Het lijken wel vochtplekken, alsof de jas in de tijd dat hij kwijt was in een te vochtige ruimte heeft gelegen. Ik ben best bereid om de koper terug te betalen, maar het is wel super zuur. Het is toch 40 euro. Is er dan geen 1 manier om echt met vinted in contact te komen ipv allemaal automatische antwoorden.
Wordt daar wel op gereageerd? Ze beloven steeds binnen 48 uur antwoord te geven en vervolgens hoor je niks.
overal wordt aangegeven via dit mailadres contact op te nemen omdat hier wel gereageerd zou worden (diversen Facebook groepen). Zelf geen ervaring mee.
Wat zonde zeg! Zou je de foto’s willen delen? Ik zou aanbieden dat ze het retour mag sturen. Heb je iig je jasje terug.
Het zit vol met dit soort kleine vlekjes, maar dat was echt niet zo 6 weken geleden. Gelukkig heb ik duidelijk 29 februari bij de foto's gezet, dus ik hoop nog steeds op een oplossing vanuit vinted. En anders maar 40 euro verlies. Ik heb er ook niks meer aan in deze staat als ze het wel terugstuurt.
Hoe zag de doos er uit toen ze het kreeg? Misschien heeft het ergens vochtig gestaan en kun je iets zien aan de verpakking. Ik maak ook 1000 foto's van iets waarvan ik denk dat er iets mee kan gebeuren ( porselein... doe ik nooit meer komt altijd stuk aan hoe goed je het ook verpakt....of iemand die al direct wat gaat zeuren voordat ze iets kopen...wat klagerige ondertoon hebben. Dan maak ik altijd een filmpje van het item, zodat ze me daarna niet op kunnen lichten) Wel heel apart dat het bij jou goed is en als zij het heeft niet meer. Soms verdenk ik kopers weleens van opzettelijk iets doen bij het product zodat ze het niet hoeven te betalen. Mocht ze geld terug willen moet je eisen dat ze het ook terug stuurt.
Ik heb zowel foto's als een filmpje, de jas was in perfecte staat. Ik denk niet dat ze liegt hoor, de jas is 6 weken onderweg geweest, ik vrees dat het weer/schimmel er in is gekomen. Gek genoeg zag de doos er nog goed uit. Ik kan het ook niet verklaren.
Ik had een gesprek met een verkoopster met leuke vans voor mijn dochter voor maar 6 euro. Al gevraagd wat het zou kosten met verzending enzo (bijna niemand in Duitsland verkoopt via het systeem, gaat bijna allemaal via PayPal) en ze had ze nog. Geen reactie meer van haar en nu zijn ze ineens verwijdert/verkocht Super lullig van haar.
Lullig maar ik zet een product ook niet op gereserveerd als ik vragen krijg. 5 van de 10 keer wordt het namelijk toch niet gekocht. Als iemand anders het dan in de tussentijd koopt is het product weg. Je hoeft de koop immers niet te accepteren als iemand gewoon direct koopt.
Ik heb nu de afgelopen maand 3x iets verstuurd met dpd en 3x drama. 1e pakketje is inmiddels aangekomen, kon ik zien maar kreeg ik geen melding van. Koopster reageerde nergens meer op. Uiteindelijk heeft vinted het handmatig omgezet en kreeg ik na een paar dagen mijn geld. 2e heb ik vrijdag verstuurd en kreeg ik vandaag pas melding van dat het verzonden was. 3e heb ik gisteren weggebracht en nog niks van gehoord. Ik laat steeds wel netjes weten dat het is weggebracht. Mevrouw van het 3e pakketje gaf ook aan dat ze deze ervaring de laatste tijd vaker heeft met dpd, maar ik vind het oprecht heel vervelend.
Ik zag een boek die ik graag wilde kopen. Nu zie ik dat diegene uit Italië komt. Geen optie van Homer en goedkoopste verzendkosten 5,55 ik dacht dat Homer niet uitgezet kon worden of is dat daar niet overal?
Bij verkopers uit Italië, Spanje en Portugal kun je niet met Homerr laten verzenden. Je kunt alleen voor Homerr kiezen bij verkopers uit Nederland, België en Frankrijk.
Als ik als koper een bestelling annuleer omdat ik de verzendmethode niet heb aangepast en ik geen DPD wil, krijg ik dan de kosten van het verzendlabel ook terug?