Zo werkt het in de zorg helaas. Bijvoorbeeld: Op onze poli hebben we een schrijnend tekort aan doktersassistentes en dus zijn meerdere teammanagers hier al mee bezig geweest en het lukt niet om ze een schaal omhoog te krijgen.
Misschien de teammanagers omscholen naar doktersassistente. Beetje lullig gezegd misschien en ik weet ook echt niks van de zorg, maar als buitenstaander hoor ik altijd alleen maar teammanager, casemanager, zzp ers, directeuren met dikke zakken. Er gaat iets niet goed, manager erbij. Maar volgens mij is de oplossing, mensen aan het bed goed betalen en behandelen en 50% van de managers eruit. Aan het bed moet het gebeuren. Zo klaar met mij klaagzang.
Helaas Ze was er niet bij het overleg helaas heb ik enkele dagen daarvoor een fysieke confrontatie gehad met een client waardoor ik fysiek wonden heb en mentaal van de leg. de manager heeft een MIM gekregen hierover. maandag appte ze me over dat ze met hr zat over loon, bij anderen lag de verwerkings fout…. En of ik graag een gesprek wilde over het voorval. ik heb geantwoord ja dag wil ik. Tot op heden heb ik niks meer vernomen…. echt zo waardeloos
Ons bedrijfs opvang team en de groepsmanager is op de hoogte. Om mij rust te bieden gaan zij dit oppakken
Oef, dat is echt heel naar, zeker als er vervolgens maar weinig steun vanuit je manager lijkt te komen Sterkte!
Jeetje wat naar zeg! Hoe gaat het met je? Wat voor werk doe je?? . Erg kwalijk dat je weer zolang moet wachten op reactie. Vind het erg kwalijk en zou alle vertrouwen erin hebben verkoren, kan je hierover bij iemand anders terecht? Erg jammer dat je zo weinig steun krijgt. Zou echt het gesprek met haar aangaan dat je je echt niet fijn behandeld voelt door haar door meerdere dingen.
Wat heftig zeg! En wat jammer dat je leidinggevende je niet de steun geeft die je nu wel echt nodig hebt! Dat is echt een stuk falen… Ik weet uit ervaring (niet zelf fysiek gewond geraakt maar ook vorm van ernstige agressie zorg) dat je leidinggevende echt een hele positieve rol kan spelen na een dergelijke situatie… vindt er een debrieving plaats? Daar kun je dan nl ook aangeven wat de rol van je leidinggevende was of had moeten zijn… hopelijk krijg je wel extra begeleiding!
Ik ben een rookie, zij instromer, geen idee of er een debrieving nog komt mijn directe collega’s en dvc zijn enorm betrokken. Super fijn. De persoon van het BOT was ook enorm fijn. Zij kent ook de client waar het over gaat. Praat stuk fijner. Met haar heb ik over 2 weken weer een gesprek. ik heb op de automatische piloot na het voorval doorgewerkt tot woensdag. Toen ben ik in gesprek gegaan met de dvc en zij heeft samen met de kernrolhouder alles opgepakt. Ik ben een weekje non actief gesteld. Geen app groep oid. even van werk afschakelen
Ik heb bijna een week doorgewerkt, za en di wel vrij maar kon niet afschakelen die dagen. Stond op de automatische piloot. Ik heb wel in de nabijheid van de client gewerkt, ook weer verzorgd. Begin was er wat spanning in mij maar dat is minder geworden. maar merk dat ik het niet kon verwerken. Nu dus non actief en kan met de tools van cursus mentale weerbaarheid het langzaam een plek geven.
Hopelijk kun je alles een goed plekje geven en gaat je leidinggevende leren hoe ze wel leiding dient te geven. Dit zijn juist DE momenten waarop een leidinggevende haar rol moet aannemen. Jammer dit zal de relatie tussen jullie geen goed doen.. vertrouwen is nl erg belangrijk. Zij/hij heeft niet laten zien dat je op hem/haar kunt bouwen. Heel veel sterkte en fijn dat er nu wel iemand de rol op zich heeft genomen om juiste leiding in deze situatie te geven en je de kans geeft om bij te komen en alles te verwerken.
Nog steeds is er niks geregeld. manager geeft aan dat voor haar en hrm manager de mutatie die gedaan is zichtbaar is. Maar de loonadministratie ziet niks. Nu kan het deze maand niet betaald worden omdat de maand betaling al in voorbereiding is. ik wil niet langer meer wachten. Echt, ook na het voorval met de client, is mijn vertrouwen compleet 0. Wil hier niet mee bezig moeten zijn!
Wat enorm vervelend. Dat is echt slechte reclame voor de organisatie. Slecht dat de gevolgen voor jou zijn van iets wat zij niet geregeld krijgen. Ik zou het hogerop zoeken. Desnoods de directeur of bestuurder bellen of mailen.
Dat meen je niet! Dit is echt belachelijk! Zo vervelend dat je er zo achteraan moet zitten en dat er nog niets geregeld is. Ik zou mooi zoeken naar iets anders waar je wel gewaardeerd word en waar ze normaal met personeel omgaan en niet dat je maanden moet wachten tot het verwerkt is.