Kak! Onze accomodatie in Griekenland is geannuleerd, omdat ze volgens booking.com failliet zijn. Ze bieden een alternatief aan (wat ik eerst ook weer moet voorschieten), maar het alternatief is helemaal niet leuk. De kinderen willen wel minimaal 1 glijbaan bij het zwembad en geen 1 alternatief heeft dat. Iets heel anders boeken lijkt ook onmogelijk, want we hebben de vliegtickets al. Wat nu? Ik kan wel janken!!!! Uit mijn werk bel ik mijn rechtsbijstand en reisverzekering hoor, maar nu kan ik even niks. Ik heb uren, maar dan ook uren gezocht naar de perfecte accomodatie en we hebben er zo lang voor gespaard en naar uitgekeken
Wat ontiegelijke zuur. Via een andere aanbieder meer keuze? Wat is je prijsklasse/wil je gaan en met hoe veel personen? Wil best wel voor je rondzoeken <3
Ik snap even niet waarom je rechtsbijstand wilt inschakelen. Booking komt met alternatieven. En ja dat die zo last minute niet vergelijkbaar zijn met datgene dat je geboekt had dat kan ik me goed voorstellen. Dat het heel vervelend is snap ik. Maar dat lijkt me ook wel enigszins het risico van onderdelen van een reis apart te boeken. Ik zou eerst eens bij de vliegmaatschappij kijken of je nog iets kunt veranderen in de tickets qua bestemming. In maart ben ik met KLM naar Bonaire gevlogen, maar had wel een ticket geboekt dat ik tot de dag van vertrek kon annuleren.
Ik snap werkelijk waar niet waarom er nou altijd op deze manier gereageerd moet worden op dit forum. Ik heb mega lang gespaard voor deze vakantie. Mag ik gewoon even balen dat het alternatief gewoon ronduit k*t is en niets voor ons is.
Ah dat is heel zuur inderdaad. Vrees dat rechtsbijstand niets uithaalt want booking bied zoals de kleine lettertjes aangeven waarschijnlijk, een alternatief. Je kunt waarschijnlijk annuleren bij booking en je geld terug krijgen maar dan moet je dus precies voor die periode ergens anders wat vinden binnen je wensen en budget en dat zal best een uitdaging worden vrees ik zo.. maar onmogelijk is het pas als je het geprobeerd hebt natuurlijk . Hopelijk vind je nog wat anders leuks!
Ahhh wat balen zeg! Snap helemaal dat je even je ongenoegen wilt uiten! ik hoop dat je iets anders leuk kunt vinden!
Hebben ze op dat eiland niet nog een of ander gaaf zwempark, veel van de wat grotere eilanden hebben dat wel. Dan kun je je kinderen beloven daar ook heen te gaan?
Ik lees haar reactie helemaal niet als onaardig. Een terechte vraag lijkt me, wat je van je rechtsbijstand verwacht. Meer dan een alternatief bieden of je laten annuleren kan booking toch niks. Met je geboekte ticket hebben ze simpelweg niks te maken, hoe zuur ook. Ik zou gaan voor locatie. Iets met voldoende te doen (waterpark, strand, stad). Eventueel een auto huren. En er dan het beste van maken.
wat vind je precies gek? je hebt niet via sunweb geboekt toch? Bij een pakketreis zorgen ze ervoor dat ze op een of andere manier hun klanten of in dat “failliete” hotel of toch in een alternatief kunnen krijgen. Zij hebben ter plaatse iemand die dit voor hun regelt. Als jij zelf boekt via boeking.com heb je hele andere voorwaarden. Als het hotel dan annuleert houdt t voor jullie op.
Maar die hebben niets te maken met uw hotel boeking te maken? Mss dat eerst de losse boekingen geschrapt worden ?
Wat zegt booking erop als je zegt dat de sunweb-mensen nog wel mogen komen? Hun helpdesk is vaak heel netjes en snel, ik heb ze al wel vaker met vreemde vragen bestookt. Kun je niet zelf het hotel bellen en vragen hoe het zit?
Ik heb alle aanbieders inderdaad gemaild en het hotel zelf ook. Is er een snellere manier om met booking.com in contact te komen dan bellen? De wachttijd is nu lang. Ik heb her hotel trouwens ook nog rechtstreeks betaald, omdat booking.com de creditcard niet 'pakte', dus ik hoop dat het geld wel makkelijk terug gaat komen.