Ben hier helemaal vergeten te vertellen dat mijn probleem is opgelost. Had verkeerde maat gekregen en ze heeft gelukkig de retourkosten betaald! Daarna voor iets anders nogmaals meegemaakt (vantevoren nog gevraagd om op te meten maar dat kwam echt niet overeen met mijn meting) en ook weer opgelost, gelukkig toch nog fatsoenlijke mensen
Weten jullie hoe het kan dat ik zojuist iets wilde kopen en DHL erbij stond maar nu niet meer? Betaling was mislukt (slechte WiFi hier)
Als je een pakketje niet ophaalt, dan gaat het toch retour en krijg je je geld terug? Of krijg ik dan geen geld? Er is namelijk weer eens een pakketje zeeeeer vertraagd en die gaat denk niet meer binnen komen voor mn vakantie. Ik kan het dus misschien niet meer ophalen.
Terwijl ik aan het scrollen ben komen er ineens meerdere verkopers uit Polen voorbij, die hun advertenties 'In de etalage' hebben staan. Nooit eerder gezien. Hebben jullie dit ook? Ik begrijp ook niet waarom, want bij geen enkele advertentie staat een 'kopen' knop.
Nou zeg, dit viel mij vanmiddag ook op, maar dan advertenties uit Engeland! Kon het ook niet kopen en stond ook in de etalage... Had dit ook eerder niet gezien.
Ik had gisteren ook een koper die bij mij niet kon kopen. Pas toen ik het item reserveerde kon ze het kopen. Zo raar!
Na update zit ik er inmiddels weer in. Ik heb alleen een pakket niet ontvangen en zou vanaf gister 2 dagen de tijd hebben om een probleem te melden. Ik krijg deze optie alleen niet te zien.
Nee nog steeds niet. Ik zie nog steeds alleen staan; pakket volgen. Morgen is de tijd voorbij dat ik een probleem zou kunnen melden. Heel vreemd. Heb wel contact met Vinted gezocht, maar hier nog geen reactie op gehad.
Volgens mij klopt dat, omdat je het pakket dus niet hebt ontvangen. Het staat dan nog niet geregistreerd als ontvangen denk ik? Of is dat wel gebeurd? Denk dat je het nu via de 'help' knop moet regelen. Ik denk dat je pas kan aangeven of alles oké is of 'ik heb een probleem' als je hem daadwerkelijk in handen hebt (of als Vinted denkt dat je hem in handen hebt).
Nee, normaal krijg je dat automatisch na die bepaalde datum. Staat ook dat ik na 9aug 2 dagen de tijd heb om een probleem te melden voor een volledige terugbetaling, maar die knop komt er nu dus niet.