Dat je niet kunt selecteren op alleen NL! Zo mega irritant. Ik vind het en vanwege de vele kilometers niet wenselijk als het van zo ver moet komen en die Belgische en Franse kindermerken vallen gewoon altijd klein/kort.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het megadruk heb en mijn hoofd een zeef dus het schiet er bij mij ook wel eens bij in om te accorderen. Ik vind het zelf ook echt geen punt als ik pas paar dagen later akkoord krijg, zit daar niet op te wachten. Misschien als ik een duur item zou verkopen wel omdat ik dan bang zou zijn dat diegene je probeert te flessen maar verder zie ik het probleem niet zo eerlijk gezegd. Ik heb het meestal ook te druk om daar aan te denken
Misschien ligt het daar ook wel aan, gaat het om een item van 2 euro maakt het me niet zo uit. Laatste tijd redelijk wat items verkocht van boven de 30 euro waarbij ik toch wel graag wilde weten of alles goed is aangekomen. Met voorafgaand persoonlijk contact over het product etc, maakt het ook anders. Bedenk ik me nu.
Ja of nog minder terwijl die 3,50 gewoon al super goed geprijsd is. Bij wat hogere prijzen onderhandel ik nog wel eens.
Ik weet mijn eigen afmetingen niet eigenlijk maar ik draag zelf alleen rekbare stof, en niks strak, dus daar komt alles wat minder nauw natuurlijk. Mijn vinted verkoophoek bestond vooral uit lolaliza en Bonprix jurkjes van een rekbare stof en simpele t-shirts of topjes, voor 1 tot 4 euro enz. Dan vond ik het toch allemaal veel gedoe vooral voor zo een kleine prijs en dingen waarbij het echt niet op een paar cm aankomt. Maar ik deed het wel altijd als ik de vraag kreeg hoor, de meest uiteenlopende afmetingen opmeten met tegenzin soms, want dan lag die lintmeter weer net ergens waar ik hem niet vond of dat kleedje pas in zak 5 vanonder, maar ik antwoordde wel altijd vriendelijk. Mijn moeder verkoopt wel duurdere dingen zoals Nathalie vleeschouwers, dan snap ik wel dat je iets meer info wilt dan voor een simpele t-shirt
Ja hier ook. Heel goed, en dan pak je het uit en is het versleten op de naden. Kleine gaatjes erin. Heel asociaal.
Franse had een kinder polo gekocht op een zaterdagavond, of ik het zsm kon versturen ivm het begin van het schooljaar. ik antwoord dat ik het maandag op de post kan doen. zegt ze: ja dan is het niet op tijd voor het begin van het schooljaar. weet ik veel wanneer het schooljaar begint in Frankrijk. En hoe lang het pakje erover doet met mondial. heb ook aangegeven dat maandag echt de eerste mogelijkheid is. verder geen antwoord op gehad, maandag op de post gedaan. Nu hopen voor haar dat het optijd is.
Dat ik mijn BSN nummer moet invoeren op Vinted vanwege EU-regels. Ik vind dat zo raar, ga toch niet zomaar mijn bsn nummer ergens invullen?
Ja, en als je dan niet reageert, vervolgens ook nog een berichtje gaan sturen of je kunt reageren op hun bod. Nou, ik neem niet eens de moeite om op afwijzen te drukken of een tegenbod te doen hoor als het al drie keer niets kost of ze heel weinig bieden. Maar inderdaad, maten opnemen, ook zoiets. En dan vooral voor kleding wat al werkelijk geen drol kost en nieuw is. Goh, als je zoveel service wilt, dan koop je het maar bij een (online) winkel. Bij kledingstukken die nog wel wat prijziger zijn zoek ik heb, voor een shirtje van 2,50 Euro ofzo reageer ik niet eens.
Ja, en anders moet er straks een Frans kindje met bloot bovenlijf naar school, want alles hangt natuurlijk af van dat ene polootje wat jij opstuurt .
Ik had er wat opgezet voor €5, werd €3 geboden. Ik gaf een nieuw bod van €4,50, doet zij weer een nieuw bod van €4. Ja doeiii, als die 0,50 je zo zwaar tillen dan bedank ik voor de moeite. En toen werd ik direct geblokkeerd
Ja, ik kreeg een melding. Maar vindt het zo raar! Lees er wel meer over als ik Google, ook dat Vinted daar niet om mag vragen.
Homerr.. 1 grote ergenis. Tijden die niet aangepast worden waardoor je voor een dichte deur staat, punten die elke keer te ver weg zitten, ben je net geweest koopt de volgende weer met homerr Idd laat akkoord geven als een artikel is opgehaald. Ik kan uit nieuwsgierigheid niet wachten om het pakket open te maken dus doe dat zelf meteen, daarna geef ik de betaling vrij. Wel zo netjes vind ik.
Iemand doet een bod, ik accepteer het bod en verzend het pakketje. Home delivery. Vervolgens wordt het pakketje niet aangenomen en komt het weer retour. Geen berichtje ontvangen van de koopster. Ik vind dat vreemd en irritant. Inmiddels het pakketje weer retour ontvangen en voor de originele prijs erop gezet en het is nu weer verkocht. Laatst een artikel gekocht, ‘heel goed’, was volledig verwassen en gepild. Niet zichtbaar op de foto’s en niet beschreven. Gelukkig deed de verkoopster niet moeilijk en betaalde voor de retourkosten. Ze ging de advertentie aanpassen. Ik snap niet dat je het zo verstuurt of als ‘heel goed’ erop zet. Gelukkig gaat het meestal goed en vaak doe ik ook niet moeilijk voor die paar euro, maar dit zijn mijn ergernissen van de afgelopen tijd. Edit: of als je iets koopt en het wordt niet verzonden. Waarom zet je je profiel dan niet op vakantie? Of stuur even een berichtje dat het niet lukt. Ik heb ook wel eens een noodgeval gehad maar even een berichtje sturen is weinig moeite.
Oh wacht dat is vanwege belastingheffing, zou dat misschien alleen gestuurd worden als je veel verkoopt? Ik verkoop nauwelijks iets namelijk, vnl kopen.
Wat ik lees is dat je geen belasting gaat betalen (zie je ook op 1 van die foto’s) Ik las ook ergens dat je voor €2000 mag verkopen, belastingvrij. Ik zit nu op ongeveer €800. Vroeg het gisteren ook aan iemand anders, zij had voor veel meer geld verkocht als ik, maar deze melding ook niet gehad. Zo raar! Ik vul het niet in, zorg dat mijn portemonnee elke keer leeg is en als mijn account dan verwijderd wordt is het jammer.