Teleurgesteld in manager

Discussie in 'De lounge' gestart door Mamavan2SE, 28 mei 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diiba

    Diiba Fanatiek lid

    14 sep 2023
    1.093
    1.812
    113
    Vrouw
    Wat een k*tsmoes. Kom zeg. Alsof ze dit niet kunnen oplossen. Ze hadden na kunnen bellen/mailen over de mutatie met de loonadministratie en anders een nabetaling doen. Er is echt nul bereidheid vanuit hun om moeite te doen. Ik zou er ook klaar mee zijn.
     
    Zeebra en Syane vinden dit leuk.
  2. Mamavan2SE

    Mamavan2SE Fanatiek lid

    22 okt 2018
    4.209
    1.753
    113
    Vrouw
    Doordat ik na een dienst waarbij ik erachter ben gekomen dat ik nog ver weg ben met mijn verwerking van het incident qua veiligheid op onverwachte momenten ben ik in gesprek gegaan met mijn collega’s. Hele fijne meedenkende collega’s.

    ik heb daarna toch de manager gemaild.
    een mail dat ik teleurgesteld ben dat ze het laat afweten na het incident( ze claimt gebeld te hebben ( geen gemiste oproep) en waarbij ze toegeeft niet had moeten verwachten dat ik zou terugbellen) en dat ik wellicht nu toch een derde partij in de arm moet nemen mbt loon.

    ik kreeg daags erna meteen reactie. Of ik koffie wilde drinken. De week er op, keuze uit 2 dagen.

    dag 1 kan na het team overleg, dag 2 kan niet want heb een gebroken dienst en wil de avonddienst niet ingaan met een (vermoedelijk) teleurstellende meeting met haar. ( dit niet zo terug gemaild natuurlijk. )

    ik mail terug dat dag 1 kan.
    Prima schrijft ze terug, dan heb ik 20 minuten tijd voor je… nou poeh heej welgeteld 20 hele minuten om beide issues te bespreken???

    Maar goed.
    Ze heeft in dat gesprek het boetekleed aangetrokken. Haar woorden zeiden het haar mimiek toonde anders naar mijn idee….
    Ze kwam met oplossing mbt angst nog nav incident, maar helaas mijn collega’s waren haar voor en hebben in een borgings overleg, waar ik helaas niet bij kon zijn, met de instructeur besproken wat er aan de hand is en geregeld dat ik 1 op 1 met hem de verwerking in kan gaan.

    dat vond de manager nog beter en zou meteen die instructeur mailen dat het akkoord is.

    daarna loonissue aangekaard, weer het verhaal dat het een ict probleem is maar dat ze bij de loonadministratie nu met akkoord van directie handmatig alles mogen berekenen en uitbetalen bij loon van juli. Ik zou alle correspondentie en berekeningen per mail ontvangen daags erna ( helaas niks ontvangen) dus zondag als ik weer werk hopelijk ( buikgriep, half team en clienten ook) dan ga ik mailen dat ik de correspondentie wil, maar ook van loonadministratie de bevestiging dat ze hier van af weten en uitvoeren….
    Want tja vakantie tijd, manager vakantie ….

    dus fingers crossed
     
  3. Achterkantvandemaan

    31 dec 2020
    7.876
    8.040
    113
    Wat een voorbeeld van hoe een leidinggevende NIET moet zijn.

    Mag ik vragen over welke organisatie we het hebben (in ieder geval ben ik geïnteresseerd in de grootte)? Mag uiteraard via PB.
     
    Syane vindt dit leuk.
  4. lorreke

    lorreke VIP lid

    10 sep 2013
    5.297
    394
    83
    Poehhh jeetje.. een gebed zonder eind.
    Erg frustrerend voor jou zeg.

    Ik zou als je nog geen mail hebt haar en HR, salarisadministratie etc mailen met dat je het met de betaling van juli zou ontvangen zoals zij aangaf. En zoniet dat je dan gerechtelijke stappen verder gaat ondernemen.
    En dan zou ik misschien ook nog wel de ziektewet ingaan gezien je overwerkte incident. En als de bedrijfsarts er dan aan te pas komt alles incl het stress van het vechten voor je loon open gooien bij de bedrijfsarts.
     
  5. Rooibosje

    Rooibosje Bekend lid

    16 jun 2010
    572
    104
    43
    Ik ben zelf salarisadministrateur als jij bij mij was geweest met deze vraag had ik gezegd joh moet je bij je leidinggevende zijn. Maar je leidinggevende had van mij ook een mail gehad met wat zijn de afspraken en dit moet zsm opgepakt worden. En als je leidinggevende dat na 2 weken nog niet had gedaan had ik zelfs gebeld met persoon in kwestie. Ik krijg jou maandelijks aan de telefoon waarom is dit nog niet is verwerkt. Als salarisadministrateur mag je er ook wel een beetje achteraan zitten bij sommige leidinggevende weet ik uit ervaring.

    Hopelijk wordt het voor je snel verwerkt.
     
    Zeebra, Jess93, lorreke en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. Mamavan2SE

    Mamavan2SE Fanatiek lid

    22 okt 2018
    4.209
    1.753
    113
    Vrouw
    Nou gisteren is de mutatie nogmaals gedaan( een week nadat ze had gezegd dat het geregeld was)

    ik heb hem gezien maar nu staat er een einddatum in de mutatie van 31-5-24….
    Dus maar weer gemaild

    pfffffff


    Maar ik heb vorige norovirus opgelopen op de groep dus ziek gemeld. Manager appte meteen, appte me gisteren weer hoe het ging….
    Maar ja dat doet ze nu bij mij omdat het misgegaan is bij mij.
     
  7. lorreke

    lorreke VIP lid

    10 sep 2013
    5.297
    394
    83

    Frustrerend zeg!

    Beterschap hopelijk ben je al wat opgeknapt!
     
  8. lorreke

    lorreke VIP lid

    10 sep 2013
    5.297
    394
    83
    Hoe staat het er nu voor?
     
    Syane vindt dit leuk.
  9. lorreke

    lorreke VIP lid

    10 sep 2013
    5.297
    394
    83

    Hoe gaat het nu?
     
  10. Mamavan2SE

    Mamavan2SE Fanatiek lid

    22 okt 2018
    4.209
    1.753
    113
    Vrouw
    Inmiddels is de loonkwestie opgelost.
    Nadat ik een ( kort ) gesprek met de manager heb gehad zou alles geregeld zijn. Een week later kwam pas de mutatie op afas dus de belofte dat toen alles geregeld was klopte niet, maar goed inmiddels is dat klaar


    Mbt nazorg incident, hebben we dat ook in de korte gesprek besproken. Mijn gevoel
    Daarbij was nog niet helemaal ok, maar goed zat in behoorlijk negatiever flow natuurlijk.
    Nu zijn we 2 maanden later na mijn vakantie envlak voor managers vakantie heeft ze mij gemaild of ik koffie wilde drinken. Op dat
    Moment geen behoefte aan.
    Ik heb enkele dagen na haar mail mijn intake gehad voor emdr therapie. En ook al mijn eerste sessie. Maar geen behoefte nog om dit met manager te bespreken.

    ik heb mega fijne collega’s waar ik dit wel mee bespreek. mijn locatiemanager helaas laat zij nog steeds afweten.

    Een week na incident mijn ziek gemeld. 5 dagen later stuurt ze mij een appje hoe het gaat of ik weer kom werken. Voor toen voelde ik mij goed dus gaan werken. Geen berichtje belletje over hoe het werken gaat. Zij krijgt vakantie. met mijn collega’s bespreek ik situaties omdat ik gigantisch alert bent naar een andere client toe ivm dagelijkse kans op escalaties.

    Mijn collega’s regelen een gesprek met ons kameleon aanspreekpunt voor fysieke weerbaarheid. Samen met collega dit gesprek gedaan heel erg fijn!

    Maar locatie manager kwam terug van vakantie maar was niet zo erg eens met hoe dit allemaal loopt.
    Werk 1x met haar en tijdenswerk uit ze dat ik teveel lijntjes heb lopen ( die me wel ondersteunen) maar volgens haar niet goed is.

    Ze maakt afspraak met vervangende manager van regio manager en die geeft aan dat ik ws gebaad ben bij therapie met emdr. locatie manager regelt een afspraak maar helaas ik ben dan op vakantie dus ik kan niet. Ik geef haar data wat wel kan en uiteindelijk na 4 weken krijg ik een email dat misschien handig is dat ik zelf maar bel voor afspraak. Mijn data waren nooit doorgegeven door locatie manager.

    inmiddels heb ik 1 z weer gewerkt met locatie manager maar ze heeft niet gevraagd hoe het gaat, of ik al een afspraak heb staan…..
    dus ik vertel dit en ze zegt alleen: of het wel verstandig is na die sessie te werken.

    ik heb op dit moment geen ruimte in mijn hoofd om
    hier wat mee te doen. mijn collega’s weten dit en hebben inmiddels dit doorgespeeld naar onze oude locatiemanager die huidige vervangt nu in haar vakantie. Met de vervanger heb ik gisteren gewerkt en een heel prettig gesprek gehad…
    Zijn heeft mij ook aangenomen begin dit jaar en deels ingewerkt.

    zij gaat mij nu begeleiden, ook omdat de regio manager ook op vakantie is en haar standaard vervanger ook dus een derde persoon zou het wel erg ingewikkeld maken.

    een andere collega gaf vorige week eerlijk aan een klacht te hebben ingediend. Zij heeft ook haar perikelen. dus zodra ik wat ruimte in mijn hoofd heb ga ik daar ook eens voor zitten.



    mbt tot mij: de emdr was pittig. Maar geeft al meer rust
    Ik ga obstakels niet uit de weg. Ik verzorg en begeleid de potentiële escalerende client en kan zo mijn verwerking er in mee nemen.
    Met de client van het incident heb ik geen problemen. Maar wellicht zit er wel iets wat wellicht nog uit de emdr komt.
     
  11. lorreke

    lorreke VIP lid

    10 sep 2013
    5.297
    394
    83
    Fijn dat het opgelost is! Eindelijk! Mocht Ook wel eens!


    Maar jeetje wat een waardeloze in haar werk is ze zeg, ze laat wel heel veel steken vallen!
    Laat je vooral niet door haar upjutten en gehaast voelen! Doe wat voor jou goed voelt!
    Fijn dat je collega's wel zo goed achter je staan dat is al heel fijn natuurlijk!

    En hopelijk kan je wat vaker met de vervanger werken fijn dat dat goed voelt!

    Lief dat je nog even reageerde!
     
  12. Mamavan2SE

    Mamavan2SE Fanatiek lid

    22 okt 2018
    4.209
    1.753
    113
    Vrouw
    Thnx voor je interesse

    heb nog veel te verwerken
    Nog een emdr gehad en alles ligt veel dieper dan gedacht, ik heb nog een lange weg te gaan maar die weg wil ik nemen
     
    lorreke vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina