Dat van het verkopen herken ik ook. Meestal zet ik er per seizoen in 1 keer wat erop. Vaak verkocht ik dan in 1 keer best wat. Nu heb ik alleen nog maar 1 lange broek verkocht, verder nog helemaal niks en we zijn al 2 weken verder. Terwijl het bijna allemaal winter spul is. Dit motiveert niet!
Nou echt dit dus. 2 wkn terug nog wat zomer ( merk) kleding... en al wat lange broeken, dunne shirtjes... nog helemaal niks verkocht... en ook weinig bekeken....
Persoonlijk vind ik in augustus winterkleding kopen ook te vroeg, zeker als je zo'n dag als woensdag hebt waarbij het evht zomers weer is. Dus dat dat nog niet verkoopt snap ik volledig
Ik denk dat dat dan verschilt ! Ik ben zelf wel al winter spul aan het kopen voor de kids. Niet alles, maar wel dat we al wat hebben liggen mocht het opeens frisser worden!
Ik vind dat onzin, ze krijgen namelijk zelf al tig berichten van Vinted zelf toch? Ik verzend en doe er verder niks mee. Het is altijd nog opgehaald, de een wat eerder dan de ander maar dat boeit me niet eigenlijk.
Ik doe dat meestal pas als het ook echt wat kouder wordt idd. Toevallig vorige week wel een winterblouse voor zoontje gekocht, maar die kwam gewoon langs en toen dacht ik; das een leukerd!
In dat geval ligt er voor iedereen nog wel wat van vorig jaar wat past. Of bij de jongste 3 in de doorschuifdoos. En sowieso ligt er elke zomer wel iets van een vest en lange broek (en bij meiden leggings) in de kast. Zal misschien wat sneller moeten zijn met wassen maar het is goed te doen zo
Ja dan doe ik het wel als ik zeker ben van de maat. En nr1 loopt in de zomer ook vaak in lange broek en trui dus dan is het gewoon kopen wanneer nodig en niet op buitentemperatuur. Ga binnenkort eerst maar uitzoeken wat ik voor iedereen nodig heb voor de winter en dan op het gemak alles regelen. Weet alleen dat ik zelf extra kleding nodig heb want door de zwangerschap past een hoop van vorige winter niet Maar ook hierbij denk ik: heb vesten liggen en wel wat jurkjes met lange mouw dus ik kan ook prima de eerste koude week overleven. Vind het alleen lastig inschatten wat ik nodig heb nog, wil ook geen kapitaal uitgeven aangezien dit de laatste is (al zei ik dat bij nr3 ook)
Dat vind ik ook stom. Ik had pas iets verkocht met UPS en moest echt een hele wereldreis maken om het weg te kunnen brengen. Ik doe dat al wel, want mijn dochter heeft bijna niks meer voor de winter. Dus ik koop het graag een beetje verdeeld ipv allemaal in 1x moeten kopen.
Pakketjes die pas na 8 dagen worden opgehaald bij het pakketpunt. Pakketjes waarbij gewoon helemaal niet wordt bevestigd dat alles in orde is.. (een dag ofzo kan ik begrijpen, maar je hebt toch wel wat eerder tijd dan 48 uur) Biedingen van 1.50 terwijl het er voor 2 euro op staat. Of biedingen terwijl ik er bij heb gezet dat het vaste prijs is.. Of een artikel helemaal moeten doormeten op verzoek en vervolgens een bod krijgen dat nergens op slaat. En voorheen toen je bundels nog moest bevestigingen, dat er dan helemaal niet meer gereageerd werd door degene die het wilde kopen.
Ik deed dat voorheen ook niet, maar sinds er 2 keer een pakketje naar mij retour gestuurd is wel. Niet omdat ik geen geduld heb, maar puur omdat ik hoop daarmee eventueel een retourzending te kunnen voorkomen. Het is zeker niet mijn bedoeling om een koper op te jagen, dus ik wacht altijd wel eerst een dag of 5 rustig af. Ondanks de herinneringen die kopers van Vinted ontvangen kan het soms wel degelijk zin hebben om als verkoper ook nog een berichtje te sturen. Zo kreeg ik laatst de reactie terug van iemand dat ze al 2 keer bij het pakketpunt geweest was, maar dat haar pakketje daar niet lag. Ik heb haar toen geadviseerd om de mail op te zoeken en te kijken welk pakketpunt daarin stond. Soms wordt een pakket bij een ander afhaalpunt afgeleverd dan degene waar je voor gekozen had, maar dit wordt bij Vinted niet aangepast, daar wordt dan nog het gekozen afhaalpunt weergegeven terwijl er in de mail het daadwerkelijke afhaalpunt staat. Dat bleek in dit geval dus ook zo te zijn, waardoor ze nu nog net op tijd was om het daar op te halen.
Ergernis is een groot woord, maar ik vind het wel heel jammer dat er bij de kinderkleding en -accessoires geen unisex categorie is. Zowel met plaatsen als met zoeken mis ik dit vaak, aangezien heel veel kleding gewoon perfect voor beide geslachten kan. Of ipv een speciale unisex categorie gewoon de mogelijkheid om een artikel zowel bij de jongens- als de meisjeskleding weer te laten geven. Dat laatste is bijvoorbeeld wel mogelijk bij veel accessoires voor volwassenen (tas, zonnebril, hoofddeksels etc.), dan kun je bij het aanmaken van de advertentie 'unisex pasvorm' aanvinken, waardoor het artikel zowel bij heren als bij dames weergegeven wordt. Dit zou ik bij bepaalde kleding voor volwassenen overigens ook handig vinden, maar persoonlijk loop ik hier voornamelijk tegenaan bij de kinderkleding.
Ik vind het heel irritant dat er zoveel mensen zijn die kleding bij de verkeerde categorie plaatsen. Klik ik bij dameskleding bewust op 'lange truien', is bijna de helft van wat ik te zien krijg een korte trui. Klik ik bij kinderkleding op 'tuinbroeken & salopettes' krijg ik ook heel veel gewone broeken te zien. Klik ik op 'jeans' staan er ook allemaal chino's, corduroy- en joggingbroeken tussen.
Idd irritant is dit. Ook plaatsen ze het vaak onder een heel verkeerde maat. Is het te klein of te groot.
Ik kocht een happy horse konijn voor B. Koper zegt ik heb er nog meer heb je interesse. Ik geef aan dat ik interesse heb en vraag wat ze er voor wil hebben en hoe te regelen. In de tussentijd is ze wel steeds online maar leest mijn bericht niet, antwoord niet. En verzonden is het ook nog niet. Ik baal echt als een stekker.
Schoenen voor dochter met aangegeven maat 33, komen ze aan is het maat 32 ahhhhh daarvan had ik al 2 paar. En op een foto was het wel te zien maar het is me niet opgevallen
Dit had ik ook, uiteindelijk had verkoper wel netjes retourkosten betaald, in het vervolg vraag ik het altijd even na en het liefst dus met opmeten want maakt zoveel verschil per merk.
Nou, weer een die niet verzendt. Heb een beleefd berichtje gestuurd of het nog lukt voor de datum verstrijkt maar geen reactie. Bij een andere verkoopster wel reactie gelukkig. Wat irritant is is dat mijn app ineens alles in het Frans heeft. Terwijl taal op NL staat.... iemand een idee wat ik daaraan kan doen?