Je kunt een bericht sturen via vinted naar gebruikersnaam support_vinted en het probleem uitleggen. Ik vind het zo stom als degene waar de fout ligt zo aanvallend reageert.. Ik had pas een jurkje verstuurd waar dus vlekken in bleken te zitten, dat had ik écht niet gezien. Toen de verkoper dat liet weten (en foto's meestuurde als bewijs), heb ik meteen aangeboden dat ze haar geld terug kreeg en het jurkje mocht houden. Ze zei toen dat ik het zo fijn vond dat ik zo reageerde, dat het vaak anders gaat. Maar dat is toch normaal? Ik maak een fout, dus moet ik het ook oplossen.
Ik dacht hier gelezen te hebben dat vibted op Frans stond. Dat heb ik nu ook. Veranderd dat vanzelf weer terug of hoe doe ik dat
Wat vreemd dat dat zo kan verschillen. Bij mij zijn de kosten voor verzending met DHL altijd hetzelfde, ongeacht het tijdstip. Vanuit België dus altijd €9,19 en binnen Nederland altijd €3,39 (sindskort, voorheen was het €2,79 dacht ik). Maar fijn dat het dus toch mogelijk is om ook aan Belgen te verkopen als je alleen met DHL verzendt.
Heel raar!! Zou toch niet moeten kunnen verschillen. Ik verzond deze week ook nog naar Spanje met DHL. Op het verzendlabel stonden toen wel 2 barcodes (bij België is dat niet). Eentje voor NL en eentje voor Spanje. Had ik ook nog niet eerder meegemaakt. Hopelijk komt het goed aan
Ja dat stond bij het ergernissen op vinted topic, ms heeft degene die het gepost heeft inmiddels uitgevonden hoe je het terug zet
Ik kan al zeker 2 dagen bij geen enkele verkoper uit België meer voor Homerr kiezen. Bij verkopers uit Nederland en Frankrijk wordt Homerr wel gewoon weergegeven, dus het heeft niets te maken met dat mijn pakketpunt vol zou zijn ofzo. Hebben jullie hier ook last van?
Iemand volgende probleem ooit gehad met vinted en hoe is het opgelost? Ik stuurde 2 bhs en t-shirt op en ontvanger krijgt kinderschoenen aan. Met 2 Verzendlabels op, van mijn pakketje en het verkeerde van de schoenen. Verstuurd met homerr. Ergens zijn die dus in de fout gegaan en is mijn label op het verkeerde pakket geraakt. We hebben beide al naar vinted gestuurd maar nog geen nuttige reactie gehad. Want mijn pakketje is dus ergens verloren gegaan buiten mijn fout om, en de andere persoon heeft niet het juist. Dus we willen graag wel alle 2 ons geld hebben. 35 euro dus ook niet heel weinig De kinderschoenen zijn niet door mij verkocht voor alle duidelijkheid, we hebben niet eens kinderen.
Hai, als iemand niks geen revieuws heeft en niks jn zijn kastje heeft staan kan ik dan veilig iets versturen als ze wat hebben gekocht?
Neem aan dat Vinted dit wel netjes oplost? Ik heb het een keer met een ski jas en broek gehad. De broek zat er nog in maar de jas was eruit gehaald. Ik had gelukkig foto’s van hoe het verpakt zat. Dus we kregen beide ons geld terug.
Goed om te horen. Ik heb geen foto's gemaakt van hoe ik het verpakt heb maar de koper heeft wel foto's waar de 2 verzendlabels opplakken. Misschien wel een goede tip, vanaf nu ga ik ook maar foto's maken voor ik het pakketje dichtmaak
https://www.vinted.be/member/20958526-ruthb4 Bij deze nog mijn verkoophoekje, wie weet vindt iemand nog iets leuk. (Als het niet mag verwijder ik het weer)
Nou heb het geaccepteerd. Hoop dat t goed gaat. Wat doen jullie als je voor iets voor 9 erop hebt staan, hun bieden 6.50 ik zeg 8 en dan sturen ze weer een bericht voor 7.25 met zullen we in het midden gaan zitten. Weet niet helemaal met wat ik hiermee moet doen. Jullie tips?
Wat je het zelf waard vindt... Soms is het een principe kwestie en accepteer ik het niet, maar meestal ben ik blij dat ik er vanaf ben en accepteer ik het wel
jah heb idd gezegd, dat ik al in het midden was gaan zitten. (Naja op 25 cent na dan) maar het principe dat ze nu al zo moeilijk doen, vraagt mij af wat ze na de koop doen. En als dat haar eerste bod was geweest had ik misschien wel geaccepteerd, maar om nu zo moeilijk te doen om 75 cent. @tasje ik heb het nog niet lang erop staan. Als het er al lang op stond was het wat anders idd.