Hier een defect artikel ontvangen. Heeft iemand dat al eens aan de hand gehad? Je moet foto’s uploaden als bewijs, maar ja, hoe bewijs je met foto’s dat een koptelefoon het niet doet . Heb een filmpje gemaakt maar kan die nergens versturen, ook niet in de chat. Ben benieuwd hoe dit afloopt, hoop dat het goed komt want anders is dit echt weggegooid geld Grmpf
Wij ontvingen een kapotte joystick. Ik heb gewoon een foto van de joystick gemaakt en die verstuurd dat was genoeg. Mocht hem uiteindelijk terugsturen naar de verkoper ondanks dat die bleef volhouden dat hij ongebruikt en werkend was.
Ik koos expres dhl. 2 verschillende bestellingen. Sturen ze t op t laatste moment. 1 was uiterlijk gisteren en de andere vandaag. Ben benieuwd of die uiterlijk vandaag ook nog echt weg gaat. Vind irritant, zijn nieuwe lees boeken voor mijn zoon en hij had niets meer en dan duurt t nog zolang. Jammer hoor
meer aan ups dan aan vinted. Er is een pakketpunt van ups en die neemt geen pakketten meer aan. Maar ze staan wel als pakketpunt te selecteren. Gelukkig was de bezorger zo aardig om het langs te brengen bij ons thuis. Aangezien het een pakketje uit Italië was vanuit vinted.
Verkoper heeft een artikel voor mij gereserveerd maar nu kan ik nergens betalen Iemand een idee hoe ik dat moet doen?
Oh daar let ik echt niet op mer verzenden, om eerder te verzenden als het via dhl is. Irritant, maar weet je al je het koopt toch?
Homer duurt altijd zolang en dhl is gewoon binnen 1 of 2 dagen. Het is de 1e keer dat ze echt op de laatste dag verzend normaal altijd eerder. En de 2e bestelling met uiterste verzenddatum vandaag is dus te laat en geannuleerd dus nu kan ik weer opnieuw op zoek. Vind irritant je zit er dan toch op te wachten
Is die 'alles is oké' knop verdwenen ofzo? Letterlijk de laatste 18 kopers hebben die knop niet meer gebruikt. Allemaal laten ze de twee dagen passeren. Dat kan toch geen toeval zijn? Geen enkele tussendoor die meteen aangeeft dat alles in orde is.
Nog een irritatie; 8 herinneringen krijgen om je pakket te sturen. En dat begint al de dag zelf en de dag erop, in de mail maar ook in de app. Super irritant. Op zondag is hier alles dicht dus hoef ik niet 2x op de dag te lezen dat ik hem écht moet versturen terwijl ik nog 3 dagen heb
Klein irritatie puntje. Een positie review krijgen en dan “maar” 4 sterren geven. Waarom zou je dat doen als je tevreden bent?
Ja vind ik ook heel vervelend. 4 sterren en dan erbij getypt: 'top, snel verstuurd, vriendelijke verkoper'. Als ik dan inmiddels al 5 sterren heb gegeven, ben ik altijd geneigd dit ook aan te passen naar 4. Voor sommige mensen is het nooit goed genoeg denk ik. De 'er is altijd ruimte tot verbetering'-mensen.
Nou dit indd. Ik dacht ook ga der ook 4 sterren geven, maar nu besloten gewoon geen review te geven! Had het nog niet gedaan.