Misschien.... Er zit een autobedrijf op het dorp. Maar of hij zelf al heel veel zin heeft om nu al echt aan het werk te gaan weet ik niet. Hij wilde wel graag het geld voor zijn pc, maar heeft wat keren lopen foeteren op die folders Hij is net 13, dus nog jong zat. Van mij mag hij best nog even wachten hoor.
O ja, zulke patiënten hebben wij ook inderdaad, geen enkel probleem dan toch? Ik weet wel wie dat zijn, ik werk al 18 jaar hier. En zou dat dan dus bij jou ook helemaal niet denken. Dus sorry, ik bedoel zeker niet alle moeders over 1 kam te scheren. Sorry als dat zo overkwam. Ik doelde echt op de moeders (altijd moeders, nooit vaders ) waarvan ik weet dat hun kind prima zelf kan bellen.
Dat is ook heel frustrerend. Gelukkig voor mij niet herkenbaar, ik weet het altijd wel uit mijn hoofd.
Mijn mond viel gisteren open dat het hotel waar wij afgelopen weekend verbleven telefonisch contact had opgenomen met de vraag of ik van mijn beoordeling op booking.com van een 8 een 10 wilde maken. Het was echt een prima hotel, we hebben een goed verblijf gehad, maar een 10… - we werden naar de verkeerde lift gestuurd en vervolgens best even moeten zoeken - het toiletpapier was niet bijgevuld - telefoon werkte niet - 1e nacht heeel veel herrie op de gang waar het hotel niet veel aan kon doen, ingegrepen door politie te bellen, maar we lagen wel lang wakker (en toen wilde we de receptie bellen en werkte de telefoon niet) ruimte voor verbetering dus… ik vind het zo ontzettend brutaal!
Haha. Ja dat mopperen is wel herkenbaar hoor. Misschien kan je hem thuis klussen laten dien? Ik heb mijn zoon, voor hij zijn baantje had, regelmatig de bovenverdieping laten zuiden en dweilen, badkamer laten poetsen en in de zomer in de tuin klussen gegeven. Dan is het wat vrijblijvender dan een echte bijbaan. (En t scheelde mij weer werk )
Haha serieus, als ik daarover gebeld zou worden, zou ik er eerder een 6 van maken. Ik vind je nog netjes met een 8 als ik het zo lees.
Nou ja zeg, dat hebben we nog nooit meegemaakt. Je kan vast niet de beoordeling nog aanpassen. Hebben ze de volgende dag hun excuses aangeboden toen je dat melden?
Bizar he?! Heb ooit een keer een slechte recensie op booking achtergelaten (airco die op het stopcontactvan de tv water lekte, schimmel in het bad, rioolgeur in de gehele kamer, groen zwembad, etc), kreeg ik ook bericht of ik dat aan wilde passen. Toen ik dat vervolgens via een recensie op Google erbij schreef, hadden ze mijn man op Facebook gevonden en hem via messenger bedreigd. Alles doorgespeeld naar booking, en daar zijn ze uiteindelijk van af gegooid. Als ik jou was, zou ik dan ook gewoon bij je recensie het berichtje van het hotel zetten. Want op die manier krijgen de eventuele volgende gasten wel een beter beeld van het hotel.
We komen eigenlijk bijna nooit bij de huisarts maar de keren dat we geweest zijn hebben ze nog nooit gevraagd of ze hem aan de lijn mocht. Zoon is 10.
Ik durfde vroeger niets, was zo verlegen, heb daar tot ver in de twintig last van gehad. Ik wilde mijn kinderen niet hetzelfde laten overkomen en stuur erg op zelf dingen regelen. Volgens mij heeft mijn aanpak gewerkt. Oudste van 14 regelt alles zelf, ook zijn snuffelstage. Zo knap hoe hij winkels binnen stapte en vroeg naar de manager. Dat zou ik zelf nooit gedurfd hebben.
Bizar zeg. Ik ben dan weer zo recalcitrant dat ik inderdaad mijn cijfer zou aanpassen, maar dan omlaag ipv omhoog
Ach hij is net 13, mocht hij nou echt gaan zeggen dat hij graag een baantje wil om geld te verdienen, dan ga ik met hem meedenken. Zolang hij dat niet doet laat ik het lekker gaan. Want ongemotiveerd gaat hij zeker geen badkamer poetsen. Tegen dat hij 15 wordt is het vroeg genoeg en dan kan hij bij de supermarkt gaan solliciteren.
Ging om de hap. Eigen huisarts niet, als er wat is bel ik voor mijn kinderen. Ik kom gelukkig ook weinig bij de huisarts.
Jawel, en dat ze de politie hadden gebeld. Ik was ook tevreden, maar een 8 vind ik een heel mooi cijfer! Maar een 10 bij een hotel vraagt echt om een exceptionele ervaring vind ik! Maar ik laat het zo, ik hoop alleen niet dat alle gidsen die ik heb beoordeeld niet ook gaan bellen (hebben allemaal 5* gekregen, daar kan het niet aan liggen)
Erg he T is daarom dat ik die beoordelingen vaak weinig serieus neem. Te vaak mensen die de boel een bepaalde kant op willen beïnvloeden (vriendjes van eigenaren met lovende recensies, of juist mensen die de boel afkraken als pesterij. Of zure bommen die altijd wat te zeuren hebben)