Ja, moet ik ook. Maar wil mijn BSN nummer niet geven aan Vinted. Ik ga proberen een nieuw account aan te maken.
Ik heb er ook nog niks mee gedaan, maar dan kan je in het nieuwe jaar niks meer met je account. Ik ga denk ik maar een nieuwe aanmaken.
Is dat echt zo? Zou ik wel balen vinden, heb nu al best veel reviews dan ben je dat ook allemaal kwijt..
Ik lees net dat als je het niet tijdig doet je het geld vanuit je portemonnee ook niet meer over kan laten storten. Dat word dan geblokkeerd.. Ik heb net het geld wat er nog op stond gelijk overgemaakt. Ik zie het wel vanaf januari. Wil het niet invullen, maar ook geen zin in een nieuw account. Waarom maken ze het zo moeilijk.. .
Volgens mij zag ik ergens dat je account wel blijft bestaan, maar dat je beperkt wordt in wat je kan. Ergens logisch, anders zouden ze niet om die gegevens vragen. Ik baal er ook van, heb veel reviews. En er best veel op staan. Maar voelt ook niet goed om mijn bsn nummer te geven.
mag ik vragen wat er uit jouw onderzoek kwam? Want je leest altijd dat je je bsn nummer nooit online moet delen.
Ben ik ook benieuwd naar. M’n man gaat het ook even uitzoeken. Hij zegt het liever niet in te vullen, maarja om nou elk jaar een nieuw account aan te moeten maken vind ik ook zo wat!
Ik moet ook BSN nummer opgeven. Maar ga dat ook niet doen. En vele met mij denk ik, want zie ineens zoveel nieuwe account als ik ergens wat wil bestellen.
Heb een pakket opgestuurd van homer maar hij pakt hem niet als verzonden. Meer van jullie dit mee gemaakt? Ik ben bang dat het niet goed gaat...
Ja, dat heb ik eens gehad, maar ik kreeg ook geen bevestiging. Dat pakket is nooit meer gevonden. Ik heb wel mijn geld terug gehad. Volgens mij had die man van het verzendpunt hem niet goed ingescand.
Ja hier ben ik ook bang voor. Had nog 3 andere pakketten en die heeft hij wel opgepakt. Kan ik dit het beste aangeven aan de koper dat ik twijfel of het goed gegaan is of gewoon afwachten?
Ik heb het toen wel bij de koper aangegeven en laten weten dat ik het ook bij Homerr en Vinted had gemeld.
Iemand had een bundel gemaakt en een prijs geboden. Ik had hem geaccepteerd en toen ze zei dat ze morgen zou betalen. Ik zeg: prima! dan reserveer ik 'm voor je. En dan gewoon niet meer reageren. Ik vind dat zo onbeleefd. Schamen ze zich dan om het te moeten opzeggen of zo? Of zijn ze bang dat ik boos wordt? Of maakt het ze gewoon echt niet uit dat iemand artikelen voor ze uit de verkoop haalt? Apart.
Ik ging uit van geen toegang tot internetbankieren of credit card. Dan zitten ze op hun werk of iets. Maar weetikveel, haha
Ik heb mijn bsn nummer niet ingevuld en kan sinds vandaag dus niet meer in mijn account. Heb al een nieuwe aangemaakt, maar die moet ik nog verifiëren met een telefoonnummer. Mijn eigen nummer kan niet meer, dus ga het met het nummer van mijn dochter proberen. Pfff, ze maken het wel moeilijk!