Vinted

Discussie in 'De lounge' gestart door Loesje1988, 15 aug 2021.

  1. Nijntje01

    Nijntje01 Fanatiek lid

    2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Weet iemand hoe het contact gaat met Vinted? Ze reageren niet op mijn probleem en er staat nu bestelling geaccepteerd.

    Ik heb een probleem aangegeven, omdat er inderdaad geen poppetjes bij de lego zaten, terwijl dat niet vermeld was en de dozen dicht leken.

    Ik heb een probleem gemeld en veel foto's gestuurd. Bevestiging gekregen dat het onderzocht zou worden en nu is de bestelling ineens automatisch geaccepteerd.......
     
  2. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    7.269
    5.870
    113
    Vrouw
    Even een mailtje aan legal@vinted nl sturen
     
    Nijntje01 vindt dit leuk.
  3. Bloempjelief

    Bloempjelief VIP lid

    28 mrt 2020
    9.457
    8.609
    113
    Vrouw
    Misschien omdat je geen gelijk hebt gekregen van Vinted? Maar dan zou je dat wel in een bericht moeten zien lijkt me.
     
  4. joopterheul

    24 sep 2024
    90
    98
    18
    Je kunt via de helpdesk contact met hen opnemen. Je kunt het dan koppelen aan de bestelling waar het bij hoort.
    Maar het is gedoe hoor. Heb zelf net, zoals er stond, 25 werkdagen afgewacht (gekocht pakket zoekgeraakt) voor ik contact kon opnemen. Nu meld ik dat zoekgeraakte pakket, krijg ik te horen dat de verkoper contact moet opnemen. Lekker dan, die reageert nergens op :mad:
     
  5. Nijntje01

    Nijntje01 Fanatiek lid

    2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Denk dat er dan ook wel een terugkoppeling komt, maar heb het nog nooit eerder meegemaakt.

    Oh pfff... Dus de conclusie is dat we niets hebben aan de kopers bescherming, maar wel altijd betalen?!
    Met een zoekgeraakt pakket ging het bij mij trouwens wel goed, dat ging automatisch, ik hoefde de helpdesk niet te vragen.
     
    joopterheul vindt dit leuk.
  6. Nijntje01

    Nijntje01 Fanatiek lid

    2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Helaas, toch een reactie gekregen en er wordt gezegd dat het klopt.
    Inmiddels zijn er nog meer reviews met dezelfde klacht, dus ik ben niet de enige.
    Gewoon een oplichter dus en die krijgt gewoon z'n geld :mad::mad:
     
  7. joopterheul

    24 sep 2024
    90
    98
    18
    Absurd! Ik zou het nog eens proberen, met een nieuwe klacht/chat. Dit moet toch niet zomaar kunnen :(
     
  8. aardbei1707

    aardbei1707 Fanatiek lid

    20 aug 2012
    4.244
    681
    113
    Weten jullie dat?

    Mag je 2 account hebben op hetzelfde adres? Ik heb een account en mijn dochter ook sinds kort. Ze heeft iets verkocht waardoor we ons adres moesten invullen en eind vd middag is haar account geblokkeerd:( zo sneu dit
     
  9. Bloempjelief

    Bloempjelief VIP lid

    28 mrt 2020
    9.457
    8.609
    113
    Vrouw
    Oh echt? Toevallig van t weekend ook voor dochter gedaan en vandaag voor t eerst wat verzonden! Ik ben benieuwd dan…
     
  10. aardbei1707

    aardbei1707 Fanatiek lid

    20 aug 2012
    4.244
    681
    113
    Oh dus jullie hebben 2 accounts? En niet onder je eigen account?
     
  11. Bloempjelief

    Bloempjelief VIP lid

    28 mrt 2020
    9.457
    8.609
    113
    Vrouw
    Ja, sinds t weekend. Maar ik neem aan dat er wel meerdere zijn met meerdere accounts op 1 adres hoor.
     
  12. aardbei1707

    aardbei1707 Fanatiek lid

    20 aug 2012
    4.244
    681
    113
    Ja dat dacht ik ook. Maar als lees op vinted mag dit niet... ik weet het ook niet
     
  13. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    7.269
    5.870
    113
    Vrouw
    Volgensmij mag je niet hetzelfde mailadres en bankrekeningnummer hebben. Mijn man heeft ook een account uiteraard op hetzelfde adres maar wel een ander mailadres en banknummer.
     
  14. aardbei1707

    aardbei1707 Fanatiek lid

    20 aug 2012
    4.244
    681
    113
    Ze had het email adres van mijn man. We twijfelen nu of dat mijn man per ongeluk zijn rekening nummer heeft ingevuld. We kunnen dat nu helaas niet meer controleren.
    Hij is permanent gesloten. Het is zo zuur dit. Ws is de bestelling geannuleerd ook.
    Ze is er zo verdrietig van, ze was zo blij met haar bestelling :(

    Mocht nina03088 van vinted hier op t forum zitten, stuur me maar een privé bericht. Zij was degene die een bestelling had geplaatst
     
  15. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    7.269
    5.870
    113
    Vrouw
    Dat is wel vervelend inderdaad. Misschien anders even een mail sturen aan vinted@vinted.nl of legal@vinted.nl en uitleggen wat er aan de hand is.
     
  16. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    19.818
    18.532
    113
    Vrouw
    Eens hoor. Dit doet mijn man ook, dan niet met kleding maar met apparatuur. Hij weet wat hij zoekt en wat het waard is. Dat verkoopt hij dan door met winst. Alleen even in de gaten houden wat de verdiensten zijn ivm de belastingdienst :p
     
    Bloempjelief vindt dit leuk.
  17. Bloempjelief

    Bloempjelief VIP lid

    28 mrt 2020
    9.457
    8.609
    113
    Vrouw
    Hier heeft ze wel aangemeld met haar eigen mailadres. Banknummer hebben we nog niet op hoeven geven, ze heeft haar bestelling betaald via Ideal, dus werd gewoon doorgelinkt. Tot nu toe nog geen blokkering.
     
  18. Bloempjelief

    Bloempjelief VIP lid

    28 mrt 2020
    9.457
    8.609
    113
    Vrouw
    Je hoeft toch nergens een rekeningnummer in te vullen? Volgens mij heeft dochter dat niet gedaan, want die weet ze niet. Ze heeft betaald via Ideal, dus werd daar naartoe gelinkt.
     
  19. aardbei1707

    aardbei1707 Fanatiek lid

    20 aug 2012
    4.244
    681
    113
    Ik denk bij koop anders? Ze heeft iets verkocht. En toen ze het verzendlabel ging downloaden moest ze wel naam rekening houder ijn vullen en adres etc. Der vinted had ze al 2 weken maar nu pas 1e bestelling en nadat ik die gegevens had ingevuld en paar uur later wordt haar account geblokkeerd dus daar moet het zitten? Dus ik dacht eerst aan adres (omdat ik ook een account heb ) of anders rekening nummer. Mijn man weet ook niet goed meer of hij dat had ingevuld...
     
  20. Bloempjelief

    Bloempjelief VIP lid

    28 mrt 2020
    9.457
    8.609
    113
    Vrouw
    Ik had dat overgeslagen, en daarna hoefde ik niks meer in te vullen. De betaling zelf ging via Ideal. Ze is er nu niet dus kan niet kijken of het in de profiel staat ingevuld, zal vanmiddag eens kijken!
     
    aardbei1707 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina