Even mijn frustraties hier uiten omdat 1 of andere (....) niet kan lezen. In verband met verhuizing naar een woonplaats waarin UPC niet levert heb ik netjes een opzegbrief gestuurd met daarin de einddatum 1 juli, maar wat doen die knuppels.....die sluiten me doodleuk al op 26 mei af Ik bellen....nee mevrouw, u heeft hier niets lopen. Ja, duh....jullie hebben het afgesloten :-# Uiteindelijk krijg ik een telefoontje dat ik weer ben aangesloten. Blijkt dus dat alleen de tv het weer doet. Ik weer bellen, is de betreffende afdeling er niet meer. Vandaag maar weer gebeld, ze gaan het in orde maken. Nou ik ben benieuwd. Ga op m'n werk (waar ik nu zit) maar eens regelmatig inloggen. Bah, had dit al voorzien. Mis op deze wijze dus ook e-mails vanuit marktplaats...dag inkomsten 8-[ Ondanks dat ik weinig tot geen problemen heb met UPC ben ik toch blij dat ik straks van ze af ben...bah bah bah. Zo, dat lucht op 8)
wij hebben ook vervelende ervaringen met upc.. paar maanden terug zijn we overgestapt op kpn en sindsdien nergens meer last van! je bent wat mij betreft terecht blij dat je straks van ze af bent, wat een verschrikkelijke service!
UPC is echt vreselijk. Heb hun een rechtszaak aangespannen die ik heb gewonnen gelukkig. Ik had allang betaald maar zelfs na kopieen van afschrijvingen bleven ze beweren dat ik niet betaald had :S Nooit meer UPC!
hier ook geen UPC meer. ze slote ons iedere keer af omdat iemand anders hier met de zelfde voorletters en achternaam als me vriend niet betaalde. ik was blij dat ons contract afgelopen was en we weer terug konden naar KPN
Nou, eindelijk na 2,5 zonder en veel gebel heb ik eindelijk weer internet, nu nog wachten op een werkend e-mail account. Morgen de schadeclaim maar eens op de bus doen Nu hopen dat mijn nieuwe provider wel zijn werk goed gaat doen.
Nou ik zou dolgraag UPC terug willen. Hebben wij lange tijd gehad en ik heb altijd prima service gehad. Iedereen die ik ken en UPc heeft hoor ik alleen positief. Ik ben nu bij KPN en heb nog nooit zo'n slecht bedrijf meegemaakt. Alles is fout gelopen. De aansluiting is door hun fout gelopen, waardoor ik 2 maanden zonder telefoon en internet zat. De kosten daarvoor liepen in de honderden euro's en heb amper wat vergoed gekregen. Terwijl zij heel goed wisten dat het hun fout was. Bovendien is de service slecht en het personeel grof tegen de klanten.
Wij zijn ook erg tevreden over UPC. We hebben u tv van UPC en ABEL voor internet en bellen. Er werd ons door ABEL een nieuwe telefoon beloofd, nooit gekregen. we hebben weken zonder internet gezeten, telefoon doet het slecht. ABEL is echt verschrikkelijk, wel goedkoop maar verschrikkelijk. Binnenkort stappen we over naar UPC. Maar krijg nu toch twijfels over na deze verhalen gelezen te hebben..
Ik ben verder ook niet ontevreden over de service en levering van hun producten hoor, baal er alleen stevig van dat er een oetlul zit die de de brief niet (goed) leest waardoor ik nu de dupe ben Had ze ook liever gehouden maar wij gaan buiten hun leveringsgebied wonen.
UPC praat me er niet van.ik heb 2 maanden geen internet gehad omdat hun geen monteur wilden sturen! vanwege een storing hier in de huis centrale
Wij zijn verplicht om UPC te nemen grrrrr.... hier in onze regio bieden KPN en alle andere nog niet hun diensten aan.... ik word stront ziek van UPC... we kregen laatst een brief dat we 2 euro per maand meer moesten betalen voor UPC ondemand, dat ondemand werkt nooit dus ik gebeld '' ja mevrouw het is nog in werking en word verbeterd, we zijn er mee bezig '' ik vroeg me dus af waar we dan voor moesten betalen zegt ze '' nou het is maar 2 euro het is zo weer gemaakt '' nu gaat het me dus niet om die 2 euro maar puur om het principe, ben blij als KPN straks hier ook wat aanbied ...
Rompslomp is hier nog niet ten einde. heb echt pislink aan de telefoon gehangen. Mijn email account zou binnen een half uur weer werken...NOT. Wat blijkt, omdat ik nog een chello mail heb moet alles opnieuw aangevraagd worden en ook dat kan weer 24 uur duren Vriendlief kreeg uiteindelijk iemand van de klachtenafdeling aan de lijn die ons vertelde dat we de maand juni niet hoefde te betalen. Nou ik moet het allemaal nog maar zien gebeuren. Kortom, we gaan de volgende 24 uur wachttijd weer in @ Chantal: ik zou gewoon die 2 euro gaan weigeren, je betaald nu voor iets wat je niet geleverd krijgt. Ook al gaat het maar om 2 euro, ik zou het niet betalen