Hoge telefoonrekening vodafone!

Discussie in 'De lounge' gestart door missyb, 22 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missyb

    missyb Niet meer actief

    Ik heb deze maand een best hoge telefoonrekening van 50 euro!(normaal tussen de 20/30)
    mijn vriend zit op 90 (normaal tussen de 40/50)

    Ik snap er niks van want ik heb amper gebeld of gsmst deze maand niet meer dan anders in ieder geval!
    En mijn vriend ook niet!

    Nog meer met een hoge telefoonrekening deze maand?
     
  2. sannnniee

    sannnniee Fanatiek lid

    17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    ik heb deze wmaand ook een hoge. maar das me eigen schuld.

    maar vreemd dat het zoveel scheelt. misschien eens contact opnemen?
     
  3. missyb

    missyb Niet meer actief

    Dat heb ik natuurlijk gelijk gedaan ;) nog even wachten op antwoord.

    Maar was benieuwd of er meer zijn.
     
  4. Wup

    Wup Fanatiek lid

    23 apr 2007
    4.912
    0
    36
    Je krijgt voglens mij op de website van vodafone een gespecificeerde rekening (ik wel tenminste). Dan kun je precies zien wat wat gekost heeft.
     
  5. Senais

    Senais Fanatiek lid

    27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Ik heb gewoon het bedrag wat ik normaal heb. Maar je kan inderdaad als je inlogt op de site van vodafone precies zien naar wie je hoe lang hebt gebeld. Succes! :D
     
  6. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.179
    6.711
    113
    Ik had dit een aantal maanden ook. Steeds ineens rekeningen van 117 euro

    Ik kwam er achter dat ze mijn abonnement per ongeluk anders hadden gemaakt. Ik had een bundel met 300 belminuten en ze hadden aan mijn nummer een abbo van 50 belminuten gezet.

    Dus belde ik in de veronderstelling dat ik zoveel minuten had.

    Ik heb van hun 400 euro terug gehad en het is weer hersteld.

    Goede ervaring dus met de afhandeling van de klantenservice.
     
  7. Floddertje

    Floddertje Actief lid

    10 mei 2007
    460
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ken ook iemand die afgelopen maand een extreem hoge rekening van Vodafone had. Er bleek een foutje te zijn gemaakt. Echt even bellen met Vodafone dus!
     
  8. Kellly

    Kellly Fanatiek lid

    5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    ik had ook een hoge rekening, en dat terwijl ik nooit tot zeer zelden bel met mijn foon.
    Ik de online rekening nagekeken, dan kun je zien naar elk nummer dat je hebt gebelt....bleek dat er 3x per dag telkens 1,60 vanaf ging naar het nummer mobilion.
    Alles af gebelt en geregeld bleek dat er ooit een abonement voor msn op mijn mobiel is gezet.

    Mijn tip kijk dus even online op je rekening, dan zie je meteen waar de centjes naartoe gaan.
     
  9. Nora86

    Nora86 Fanatiek lid

    17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ik kreeg ineens een rekening van 364 euro , of ik die even wilde betalen..
    4x moeten bellen met vodafone , de eerste keer een gigantische muts die me vertelde dat ik in het buitenland had gesmst (niet dus) heb maar opgehangen na een half uur.. de 2e keer zag ze de fout en zou ze t laten herstellen , enz enz.. Nou goed het was dus een fout waardoor de smsjes van zowel mei juni en juli op deze factuur stonden.
    Ik heb een blox onbeperkt sms (tot 1000) en daar zat ik nu dus ver overheen..
    Uiteindelijk werd de rekening 114 euro ,maar volgens mij klopt dat nog niet.
     
  10. Vlekje

    Vlekje Fanatiek lid

    12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Even specificatie opvragen.

    Zo kwam ik er vorig jaar achter dat ik een paar x per dag 0,26ct betaalde aan een nr waar ik een keer een melodietje had gedownload (je sluit dan automatisch een abonnement af) en dat loopt lekker op in een maand tijd.
    Ja dom ik weet het...heb mn lesje geleerd :rolleyes:

    Dus ff laten checken als ik jou was ;)
     
  11. Sammie88

    Sammie88 VIP lid

    12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Die van mijn vriend was deze maand 90 (t-mobile) en die van mij 70 (hi).
     
  12. Dior

    Dior Fanatiek lid

    13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    Vraag maar een specificatie aan en controleer deze goed. (Ik spreek uit ervaring)
     
  13. torrach le

    torrach le Fanatiek lid

    30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    bij vodafone weten ze het wel heel spannend te maken hoor!
    ik kreeg half juli een rekening voor juni en eind juli voor de maand juli... ook dubbel zoveel...
    gekeken op internet maar nix aan gespecificeerde rekeningen kunnen vinden...
    ja die kon ik aanvragen... 2,50 per stuk!
     
  14. Dior

    Dior Fanatiek lid

    13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    @mutsevlut ja door je te laten betalen proberen ze je af te schrikken maar als jij zegt ik dien een klacht in dit klopt niet dat weet ik zeker moeten ze de specificatie gratis naar je sturen.
     
  15. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    de rekeningeiser moet kunnen aantonen waarvoor je betaald en als jij denkt dat dit niet klopt zullen de de specificatie gratis naar je opsturen. 2.50 voor een printje zou ik zelf nooit betalen. bij veel aanbieders krijg je ze standaard voor niks via internet dan.

    hier gelukkig nog nooit gebeurd. ik heb een bundel van 300 minuutjes en bel er max 150 dus ook al belik een maand veel zit er nooit overheen :). ze bellen mijn altijd haha. heel soms komen er wat extra kosten bij als ik 0900 nummers heb moeten bellen zoals ziggo grrr.

    succes en zou het er zeker niet bij katen zitten
     
  16. hoi,

    ik heb ook vodafone, en vorige week werd ik gebelt.. en werd er gezegt.. u wordt automatisch doorgeschakeld met uw correspondent.. en voordat ik kon ophangen werd er gezegt..u wordt nu doorgeschakeld..en de verbinding werd verbroken.. ik heb meteen vodafone gebelt.. dit is een 'bende' die dan uiteindelijk via mijn nummer kan gaan bellen...
    ik heb een code van vodafone gehad.. en nu was mijn automatisch doorschakelen uitgeschakeld.. ik hoop dat ik op tijd was en geen mega rekening heb...
    Ik was trouwens de eerste klant die nu belde.. ze hebben dit vaker.. maar nu deze periode hadden ze hem nog niet gehad... hier moet je dus ook voor uitkijken!
     

Deel Deze Pagina