onze buurman (al flink op leeftijd) heeft al bijna 2 weken geen telefoon en geen internet, ze zitten bij KPN. hij komt hier regelmatig om te bellen, maar wordt steeds afgewimpeld. nu wil ik dus een tv-programma mailen om dit stuk eens voor te leggen. welke kan ik nu het beste doen? kassa of radar of de consumentenbond? ik hoop op veel tips en/of adviezen.
volgensmij zijn ze alle 3 wel even goed, me moeder is ook bzig met kpn en kassa/ radar, dus als je die pakt heb je soweiso nog iemand die dezelfde stomme ervaringen heeft met kpn,.
lief dat je wilt helpen leonie! vanmiddag is het gelukkig opgelost, ze kregen vandaag een brief van kpn met een telefoonnummer er op. deze persoon aan de telefoon werd erg boos op de vorige telefoniste! deze mensen hadden veeeel sneller geholpen moeten worden. ze zouden vanavond iemand langs sturen. een uurtje later stond er al iemand van kpn aan de deur! en wat het was? een kapotte modem! heel simpel en snel te verhelpen dus! die medewerker die hier was, zei dat ze echt een klacht in moesten dienen. want dit was niet normaal! en al helemaal niet bij zulke oude mensen. mijn buurman had al nachten nauwelijks geslapen, bang dat er iets zou gebeuren en hij niemand zou kunnen bellen. mijn schoonmoeder gaat nu de klacht indienen, mijn buurman heeft echt even rust verdient! gelukkig is het nu dus opgelost, maar het had veel eerder gemoeten!
mooi dat het is opgelost. Het is zoooo lastig om voorbij die callcenters te komen met al die nitwits die daar werken....weet er alles van. Maar volgens mij ben je nu bij de juiste afdeling terecht gekomen en dan gaat het vrij snel idd Succes ermee!
jammer idd dat je eerst van het kastje naar de muur wordt gestuurd. had de buurman echt bijna een hartaanval van gehad. (zijn beide hartpatient) weet je wat zo'n muts aan de telefoon ook nog zei? we hebben je geprobeert te bellen en te mailen, maar ja, als u niet reageert..... tuurlijk reageert hij niet! dat kon hij niet! sjee, kan er nog kwaad om worden!
doe maar niet de consumentenbond als die je die 1 keer inschakeld ben je gelijk lid voor 55 euro me vriend heeft 1 keer op hun site gekeken en ergens op geklikt wiste echt niet wat en meteen een brief met acseptgiro gekregen lidmaatschap
JAAAAAAAAA! Hier hetzelfde. BE-LA-CHE-LIJK! Ik weiger om te betalen, kom nou, ik heb nergens dat zien staan toen ik daar inlogde anders had ik t nooit gedaan. Wat hebben jullie ermee gedaan?
ik belde en ik heb haar heel vriendelijk verteld dat ze die rekening in haar reet kon stoppen dat ik echt niet betalen gaat voor iets waar ik absoluut niet lid van wil zijn en dat ze dan maar lekker een deurwaarder op me af stuurd die ik ok voor de deur laat staan gaat effe kijken wie ik kan inschakelen want dit is gewoon belachelijk mafkezen daar
Ja dat heb ik dus ook gedaan en het ligt al bij incasso geloof ik, kreeg van de week weer een brief. Vuile naaiers zijn t gewoon zeg, dat moet toch niet zomaar kunnen! Dan kan iedere idioot je aanmelden daarvoor heb je zo een rekening op de mat, das lekker!
ja zijn echt naaiers ik gaat hem ook echt niet betalen de piep voor ze zal eens kijken welk progamma hier wat mee kan anders bel ik gewoon met onze rechtsbijstand