Ik ben op 21 maart bij de babyplanet in Utrecht geweest. daar zijn we geslaagd voor een mooi kamertje. er werdt door de verkoopster gezegd dat de levertijd ongeveer 4 tot 6 weken zou zijn. na heel veel keer bellen heb ik gister eindelijk het kamertje thuis gekregen, en nou blijk de helft er van beschadigd te zijn. ik meteen weer bellen ,maar ik heb het gevoel dat ik aan het lijntje wordt gehouden....zodra we wat weten belle we terug. Ze moeten toch kapotte onderdelen vervangen, het is toch geen pakje boter wat je koopt. ben verdorrie over 9,5 week al uitgerekend en heb nog niets staan hierdoor wie heeft er ook zoveel problemen met babyplanet?
Handig.... :x Ik zou een brief erheen sturen, altijd eerst je klacht schriftelijk bekend maken en erin vermelden dat je binnen ...... weken alles goed en wel op de plaats wilt hebben staan omdat je over ......... weken uitgerekend bent.
dat zou ik idd doen. mocht het binnen die termijn dan niet goedkomen heb je ook het recht de aankoop te ontbinden als je op die manier zo duidelijk bent geweest. succes!
babyPlanet heeft geen hoofdkantoor. Het zijn allemaal onafhankelijke ondernemers die samen een gedeelte inkopen. Dus elke winkel heeft zijn eigen eigenaar en eigen regeltjes. Ik ben misschien een beetje bevooroordeeld omdat ik bij deze keten werk (niet in Utrecht) maar als er iets mis is met het meubeltje zorgen wij er altijd voor dat binnen 2 weken het probleem opgelost is en het beschadigde onderdeel vervangen wordt. Dus dat zouden hun in Utrecht ook moeten kunnen. Dus zou er zeker even achteraan blijven zitten dat het snel geregeld wordt.
morgen gaan ze terug bellen, ze hebben een week nodig om te kijken of het nog op voorraad is en anders moet het nog gemaakt worden. en als het dan geleverd wordt willen ze eerst kijken of we het zelf niet beschadigd hebben.anders moet ik opnieuw betalen. als ik dit toch eweten had had ik daar nooit wat gekocht. begin nu toch wel stress ervan te krijgen ben 17 aug uit gerekend.