Ze moeten jouw jas vergoeden als zij het hebben beschadigd en daarvoor hebben ze geen bon nodig. Ze zien toch aan de jas dat die is beschadigd? Omdat je geen bon meer hebt heb je dus ook geen recht meer op vergoeding? Ik heb nog nooit zoiets belachelijks gehoord. Jij moet ze vertellen wat deze jas waard was. Als zij van mening zijn dat de jas een andere waarde had dan moeten zij dat bewijzen, want zij hebben de schade aangebracht.
Ik heb wel een bon, maar wel van een jas met een hoop korting.... Dus vrees dat je daar niet mee geholpen bent, want heb uiteindelijk maar 45 euro betaald.
Erg netjes van het hotel! Jammer dat je de bon niet meer hebt. Ik zou eventueel ook naar ze mailen dat je de bon niet kunt vinden en dat je toch een nieuwe jas moet kopen , of je de nieuwe bon niet op kunt sturen dan. Maar goed ,succes ermee , hopelijk vind je een leuke jas (en een bon!)
Heb niet alles gelezen, maar jij hoeft hier echt geen bon van te overleggen hoor! Het hotel moet de kosten gewoon vergoeden en die kun je ook bijvoorbeeld aantonen met je bankafschriften... (even terugzoeken wanneer je de jas gekocht hebt). Lukt dat niet, dan heeft het hotel volgens mij de plicht om aan te tonen dat een bedrag dat jij voor de jas noemt, niet klopt, als zij het bedrag te hoog vinden. Zou er even het juridisch loket over bellen anders, die kunnen je precies je rechten vertellen.
mijn buurjongetje van 5 heeft olie op mijn bank kussen laten lopen ik moest van de verzekering van de tegenpartij een bewijs kunnen overhandigen, wat de kussen kost. anders wouden hun ook geen geld uitkeren. ik denk wel dat ze dat kunnen eisen, omdat je anders absurte bedragen kan opgeven
het enige gevaar van andermans bon is dat de rekeningnummers niet overeenkomen, dus daar zou ik nog even extra op letten, dat ze het geld niet op de rekening van Lynn gaan storten, wel fijn voor Lynn natuurlijk maar niet voor jou
Kun je niet naar de desbetreffende winkel gaan waar je je jas gekocht heb en vragen of ze kunnen bevestigen op papier dat hun de jas in de collectie hebben en wat de prijs was. Het is in alle redelijkheid dat jij de bon niet meer heb. als de jas goed past en gedragen is heb je in principe geen reden om de bon te bewaren. Anders ligt het wanneer je voor de verzekering een bon moet kunnen tonen als het een produkt betreft waar garanties op zitten, deze bewaar je meestal tot de garantietermijn om is maar met kleding kunnen ze dat niet verlangen.
of kijken of je hem online kunt vinden en een plaatje doormailen. Daarnaast ook een foto van je eigen beschadigde jas (en voor de lol natuurlijk de foto van de hoteldeur). Misschien is dat veel makkelijker. succes