Haha Truus. Nee ik weet niks meer. Was vandaag in NL bij ma en gezocht op de site van TNT maar kon geen telefoonnummer vinden. Bij Lief! nemen ze de telefoon niet op en reageren niet op mijn e-mail. Ik heb de voicemail ingesproken en ook daar geen reactie op.
Misschien weet je het ondertussen allemaal al: Bovenstaande betekent dat de zending door TNT niet eens meegenomen is bij Lief vandaan. (Pakket beschadigd, geen adressering erop of gewoon het hele pakket niet aanwezig) Dit pakket zal niet meer komen. Lief zal een nieuw pakket voor je moeten maken en deze opnieuw moeten versturen. Vrees niet dat dit voor zaterdag in orde is! Wij hebben het onlangs op het werk gehad. Uiteindelijk heeft het dus bijna 2 weken geduurd voordat we de vervangende verzending kregen. Nog steeds niets gehoord van Lief? Dat is niet zo netjes van ze. Maar als je ze wel bv morgen nog te pakken krijgt moet je gewoon even meteen een ander verzendadres opgeven!
Ik heb net maar weer een mail gestuurd en nu een iets minder vriendelijke. Ik vind het nogal onbeschoft dat ze gewoon niks laten horen. Na mijn betaling heb ik ook geen bevestiging gekregen dat het was betaald. Toen ik het wel lang vond duren heb ik via de Lief site mijn status nagekeken en daar stond dat het al verzonden was op 21 januari en de code stond erbij.
Fijn dat ze het morgen al versturen! Ik verwacht een pakketje van de H&M. Op de site van H&M stond: bestelling is onderweg. Dus ik het track en trace nummer invoeren, staat er: Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco Hoop dus niet dat die ook zoek is....
Bij de H&M staat dit wel vaker vermeld. Pakketje komt gewoon aan hoor. Ze hebben het dan al wel aangemeld maar is nog niet afgeleverd op het postkantoor. Gaat vaak weer een paar dagen overheen is mijn eigen ervaring