Wie kan ons helpen aan een kopie factuur van een tomtom go730? Moet alleen niet zo heel lang geleden zijn aangeschaft dus dat er nog garantie op zit. Wij hebben voor 3 maanden terug een tomtom go 730 gekocht en die heeft het nu begeven eigenlijk doet ie het nog wel alleen het scherm licht niet dus ze spreekt wel maar we zien niks. Nu hebben we hem als showmodel gekocht en geen bon erbij gekregen. Nu hebben we tomtom gebeld voor eventuele reparatie en die zeiden dat we gewoon een factuur hadden moeten krijgen en dat het dan gewoon gemaakt zou worden. Nu kunnen we dat ook wel laten doen alleen kost dat net zo veel als dat we een nieuwe tomtom zouden kopen. Dus als iemand ons kan helpen aan een kopie factuur kost ons de reparatie niks, als dat niet lukt hebben we pech en moeten we gewoon een nieuwe kopen. bedankt!
ik heb er helaas geen maar vind het zeer vreemd dat je geen bon hebt gekregen ook al is ie showmodel. sorry maar ik had dat nooit geaccepteerd. hoop dat je aan een bon komt. veel succes meid
ga gewoon terug naar de winkel waar je hem hebt gekocht het is hun fout dat hun geen bon hebben gegeven.. ofjah ook jullie fout als jullie zo dom zijn of voor zoiets duurs geen bon te vragen.. maarjah de winkel kan gemakkelijk nog een bon uitschrijven voor jullie..
Ik ken wel iemand die er eentje heeft. Maar ook bij een showroommodel moet de verkoper je verplicht een bon geven hoor, ook dan heb je recht op garantie. Dus idd gewoon terug gaan naar de winkel en alsnog een bon eisen.
als je het gepind hebt en een afschrift of kopie er van mee neemt maken ze vast een bonnetje! (als ze een beetje klant vriendelijk zijn) idd erg vreemd dat je geen bon gekregen hebt, ik heb een show model koelkast en kreeg gewoon een bon!
Hoe kun je nou iets kopen van die waarde, zonder bon te vragen/krijgen? Weet je zeker dat hij niet van de vrachtwagen is gevallen?
Ik weet inmiddels idd dat we gewoon een bon hadden moeten krijgen. En wij zijn zo DOM geweest om er niet een te vragen, maar dat ding moest stel op sprong worden aangeschaft en hadden haast dus vandaar. Maar goed ik heb al een tip gehad en ga het even anders proberen, lukt dat niet dan is het gewoon domme pech en moeten we een andere aanschaffen.
Ja ik weet zeker dat hij niet van de vrachtwagen is gevallen. Het lijkt me dat een gewone winkel geen dingen gaat verkopen die van de vrachtwagen zijn gevallen.
@ TS: ik vraag me alleen wel af of je wel een kopie van andermans bon KAN gebruiken, want staat er normaal gesproken niet altijd verschillende code's op de doos? Ik weet niet of je het showmodel in het officiele doosje meekreeg, maar het lijkt mij dat geen code hetzelfde is op de dozen toch? Of is dat wel zo?
Dat is idd wel een punt, heb ik nog niet over na gedacht hoe dat precies zit. Ik heb hem wel in de originele doos meegekregen maar ik kan hem ook opsturen zonder de originele doos, zal morgen wel ff iemand bellen die er verstand van heeft of ze die code die op de bon zou staan ook uit de tomtom zelf kunnen halen.
Miss een niet zo heel netjes ideetje... Nog een kopen (bv bij MM, die doen nooit moeilijk bij terugbrengen), en dan de oude kapotte terug brengen naar de MM met de mededeling dattie kapot is. Zij kunnen 'm retour sturen naar TomTom en ontvangen een nieuwe, het kost dus niks voor ze. En jij krijgt je geld terug. Erbij zeggen dat je geen nieuwe hoeft omdat je op internet een beter aanbod hebt gezien ofzo. Nja, ik weet het is heel fout, maar het is ook 'liegen' als je andermans bon op gaat sturen.
nou sorry hoor,.. je kan toch echt niet zeggen dat het slim is dat ze zo'n duur ding kopen zonder een bon.. dusjah ik vind het dom
nou wij hebben hier ook een MM en echt niet dat je zo iets terug kan brengen hier doen ze dus wel heel moeilijk, wij hadden een laptop die was binnen 1 dag al stuk nou echt niet dat we een nieuwe kregen we moesten minimaal 4 weken wachten, ff flink uit mijn slof geschoten en binnen 11 dagen had ik hem terug. ik zou gewoon ff terug gaan met je tom tom en het verhaal uitleggen misschien dat je nog weet wanneer je hem gekocht hebt vaak kunnen ze dat in de winkel op zoeken. en als je gepint hebt is dat helemaal makkelijk. succes
ben bang dat als je een bon van een ander gebruikt dat dat toch niet werkt omdat volgens mij het serienummer altijd op de bon geprint word, deze moet dan wel overeenkomen! succes!