Emailadres KPN?

Discussion in 'De lounge' started by Shaddixxx, Apr 6, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ik heb enorm veel problemen met de harddisk (Interactieve TV) van KPN.
    Ik heb echt ALLES geprobeerd (resetten, stekkers eruit, alle stroom eraf, harddisk formatteren), maar helemaal niets helpt.
    Nu heb ik laatst contact gehad met iemand van de 'Livechat', maar haar advies was om het dure 0900 nummer te bellen omdat ik de technische dienst moest hebben, zij kon me geen antwoord geven.
    Ik vind het stom dat ik een 0900 nummer moet bellen (heb er sowieso het geld niet voor) voor een probleem wat (waarschijnlijk) bij hen ligt.
    Nu wilde ik ze een email sturen, maar op de website staat dat dat 'tijdelijk niet mogelijk is'.

    Is er iemand die het emailadres van de klantenservice van KPN voor me heeft?

    Mag zo'n bedrijf je eigenlijk uberhaubt verplichten (verplichten ja, want andere opties zijn er niet) om naar een duur nummer te bellen?

    Sorry voor het zeurderige bericht, maar het is echt aaaaltijd wat bij KPN ;)
     
  2. girl21

    girl21 Niet meer actief

    ik heb geen mail adres, maar wel een klachten adres via de post.. (dit adres gaven ze net zomaar, dus ik heb m bewaard ;) )

    als je m wilt, hoor ik het wel even via pb.
     
  3. Luuz

    Luuz VIP lid

    Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    och, dat gezeik heb ik ook gehad.. TV, internet en telefoon deed het niet.. Honderd keer gebeld, uiteindelijk kwam er toch een monteur.. Hadden die lamzakken het internet niet aangesloten bij ons;)

    Emailadres was toen ook al tijdelijk uit de lucht;) en post adres mochten we niet hebben.. We MOESTEN bellen.. Uiteindelijk heeft het ons 35 euro gekost en na veel aandringen weer teruggekregen..
     
  4. @Girl21; Je hebt een PB!

    @Roeltje; Dat is het punt ook. Als je meteen iemand aan de telefoon zou krijgen en binnen 5 minuten geholpen zou worden zou ik echt niet te beroerd zijn om 10 cent per minuut te betalen voor die service, maar ze laten je eerst 20 minuten hangen, dan word je honderd keer doorverbonden en uiteindelijk maakt het allemaal nog niets uit. Heb je dus een heleboel euro's betaald, voor niets ;)

    Als ik het adres van Girl21 heb ontvangen ga ik meteen een brief schrijven en posten. Zal er wel inzetten dat ik er vanuit ga dat ik verwacht dat ze de brief 2 dagen na het posten ontvangen en ze dan dus van het probleem afweten.

    Ik baal er echt van!
     
  5. Skatje

    Skatje VIP lid

    Dec 10, 2008
    9,026
    165
    63
    Female
    Gastouder
    Arnhem
    Meestal, pin me er niet op vast, bestaat het adres info@bedrijfsnaam.nl wel. Dus voor KPN kun je info@ kpn.nl proberen.
     
  6. Ik weet het, of klantenservice@kpn.nl ofzo..
    Ik wilde het alleen graagf zeker weten, zodat ik ook echt weet dat ze het ontvangen (en ik ze er dus op aan kan spreken als ze er niet op reageren en ik nog heel lang zonder tv zit!) ;)
     
  7. Luuz

    Luuz VIP lid

    Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    haha klopt, je moet lang wachten voor je iemand krijgt..
    Ik had een nieuwe aan de telefoon, dus moest veel vragen.. Dat vind ik dan niet zo erg, heb liever dat ik een tijdje aan de lijn hang en ze alles navragen dan iemand die maar wat zegt en ik honderd keer moet terug bellen..

    beetje offtopic, laatste keer kreeg ik een buitenlandse jongen aan de telefoon die me bedankte voor de vriendelijkheid.. Heel veel mensen willen doorverbonden worden omdat hij niet van Nederlandsche afkomst is en daar dus ook veel tijd in gaat zitten, ten kostte van anderen.. Je zult verbaasd zijn als je eens wist hoe vaak dat gebeurde.. Gelukkig heeft hij me goed geholpen en heeft netjes teruggebeld (maarja moest mobiel bellen omdat vaste lijn het niet deed) en hij heeft uiteindelijk gezorgd dat de kosten vergoed werden.. Er zitten dus wel hele goede medewerkers haha
     
  8. Op dit moment doet het geluid het weer perfect, ik heb alleen geen beeld ;) (En dat ligt niet aan de kabels :p)
     
  9. Pluis81

    Pluis81 VIP lid

    Mar 16, 2010
    6,445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ik heb ook interctieve tv van KPN en daar blijft af en toe ook weleens wat hangen.
    Dat het echt langdurig niet werkt hebben we nog niet meegemaakt gelukkig.
    Heb je al geprobeerd om je modem uit en aan te zetten?

    En idd,het is echt aaaaaaaaaaltijd wat bij KPN!
    Maar zo ook bij Ziggo,Tele2 en al die andere shitbedrijven...pff
    Bij Tele2 heb ik zelfs een keer aan iemand gevraagd of hij normaal bij de groentenboer werkt ofzo? Die gast wist echt niks:x
     
  10. Luuz

    Luuz VIP lid

    Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    Ons kastje reageert heel traag.. Hebben een tijdje gehad dat het menu het niet deed.. Nieuwe afstandsbediening gekregen, maar reageert nog steeds traag bij de gids bijvoorbeeld.. Laat het maar zo, geen zin om weer tig keer te bellen..

    Maar moet wel zeggen, als het werkt heb je echt superbeeld:D
     
  11. Pluis81

    Pluis81 VIP lid

    Mar 16, 2010
    6,445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Bij ons deed het menu het ook een paar dagen niet..
    Mijn vriend heeft de ontvanger uit- en terug aangezet en nu doet het menu het weer.
    Soms blijft het beeld ook ff hangen..als je dan even heen en weer zapt is dat ook klaar.
     
  12. Ik heb echt alles al geprobeerd, maar niets helpt.
    Meestal doet ie na het resetten gewoon niets meer.

    Nu heb ik dus wel geluid, geen beeld.
    Gisteren had ik elke keer een paar seconden beeld en dan ging ie de sofware en de programmagids opeens weer opnieuw downloaden.
    Heel soms doet ie 't goed, tot ik overschakel naar een andere zender, dan valt ie weer uit.
    Volgens dat ding moet mn harddisk geformatteerd worden. Daar was ik echt niet blij mee, want dan zouden al mn programma's weg zijn, maar goed, als het niet anders kon moest het maar..
    Ik heb 'm dus laten formatteren, wat volgens dat ding 'enkele minuten' zou moeten duren. Ik heb 'm 6 uur aan laten staan, toen geloofde ik er niet meer in.. Vanmiddag npg een keer geprobeerd, weer 3 uur aan laten staan, maar hij doet het gewoon echt niet ;)
     
  13. Andrea001

    Andrea001 Bekend lid

    Jan 9, 2006
    932
    0
    0
    in de zorg
  14. girl21

    girl21 Niet meer actief

    al een reactie gehad op je brief?
     
  15. Nee.. Verrassend he :p
     
  16. evamerel1

    evamerel1 Bekend lid

    Aug 4, 2009
    905
    0
    0
    KPN is echt een boutbedrijf, sorry. Wij hebben alles opgezegd en dachten bevrijd te zijn van ze. Nee hoor, kregen 2 maanden later een brf binnen dat we worden bedankt voor het verlengen van eea contract en dat we hetzelfde mailadres behouden. WTF, we hebben NOOIT een KNP mailadres gehad! Dus weer bellen en ja hoor, ik citeer:mevrouw ik zie in mijn scherm staan dat u echt wel een KPN mailadres hebt hoor blablablabla. Je zou ze toch door die telefoon heen trekken :x .
    Ik ben toch niet achterlijk en weet heus wel waar ik voor teken. Dus maar verzocht om ons de ovk te laten zien incl mijn handtekening. Nee meneer, dat kan niet. Om een lang verhaal kort te maken, we zijn nu na maanden getrouwtrek er ECHT vanaf en ze zien ons NOOIT meer terug.
     
  17. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    Dec 1, 2007
    21,155
    8,129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
  18. Wilma

    Wilma VIP lid

    May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Jaja de KPN.... Wij hebben vandaag een leuke mail gekregen dat we een rekening hebben voor ons internet van maart.... Nou had ik donderdag een leuk topic over hoe het internet aansluiten gegaan is ...afgelope donderdag! ENNNN we hebben nog steeds geen modem!
    DUS...HOEZO een rekening over het internet wat we ontvangen?!?
    Vandaag opgebeld; 20 minuten in de wacht daarna 1 minuut gesprekje, door verbonden en weer 10 minuten in de wacht en toen te horen gekregen dat er een excuse brief aan kwam en het word gerectificeerd...was foutje...jaja.. en toen maar meteen over de modem gevraagd. Kon hij niet zien DUS weer door verbonden EN VERDORIE WEER IN DE *(&*($^$&@*^$! WACHT!!!! Ja doegie!
    :x
    digitene werkt overigens (NOG) goed op de camping.
    Nou internet nog...zou ook werken maarja zonder modem schieten we er nog niks mee op!:(
    Dus ik snap je frustratie!
     
  19. Ik heb dan weer geen problemen met internet, maar het zal me echt niet verbazen als honderden andere mensen dat wel hebben!
    Momenteel heb ik de 2e digitenne van m'n moeder staan, zodat ik toch tv kan kijken.. Ik ben echt geen fan van Digitenne, maar het zitgedeelte van mijn huiskamer is aan de achterkant van het huis, dus ik heb op dit moment geen last van langsrijdende auto's en scooters (maar owee als m'n laptop binnen 5 meter van de ontvanger af staat! ;))
     
  20. M'n vriend is nu aan het bellen, omdat ik maar geen reactie krijg ;)

    Hij is inmiddels al (of pas? ;)) VIER keer doorverbonden, heeft al vier keer hetzelfde verhaal verteld, en we zijn nog steeds niets opgeschoten..

    Ik ben benieuwd..
     

Share This Page