Ik heb een aantal weken geleden wat besteld bij Bonprix, je hebt daar de keuze voor acceptgiro dus dat vind ik altijd wel makkelijk, ik ga niet eerst betalen en misschien dat iets niet past, terugsturen en dan weer wachten op je geld! Ik heb ooit eerder wat besteld en toen kreeg ik (net als nu dus) het bericht dat ik alleen onder rembours mag betalen of vooraf met de creditcard, en dan de reden die ze toen gaven ' er is ooit in de buurt iets verkeerd gegaan' (ik heb het toen niet besteld). Ik vind dit zo vaag! ik dacht nu dus ik probeer het weer eens maar dus weer vooraf betalen, dus omdat het ooit bij iemand anders in de buurt verkeerd is gegaan?. Ik begrijp niet wat ik daarmee te maken heb?! nu vroeg ik me af of iedereen dan vooraf moet betalen? (lijkt me niet als je de keuze tot acceptgiro hebt). Ik ga ze denk ik maar weer even mailen!
Hoi, Als ik daar bestel dan betaal ik altijd per acceptgiro,nooit geen gezeur. En idd jij kan er toch niks aan doen.Succes.
haha dus misschien is het alleen maar goed dat het niet kan! lange levertijden ofzo? normaal bestel ik ook bij wehkamp daar heb ik nooit problemen!
Lange levertijd Tot 3x verkeerd leveren Betaalde niet terug willen betalen Enorme telefoonrekening van het er achteraan bellen
Nou laat maar zitten dan, maar ik wil nog wel uitleg van ze waarom ik dan weer wel vooraf moet betalen!
Wees blij dat je er vanaf bent, hier ook een drama. Nou ja met mijn moeder over een jurkje voor dochter. Jurkje is 2x bezorgd met fouten, daarna ging er heel veel mis (kan er zo een pagina mee vullen) . Uiteindelijk na heel veel gezeur is het goed afgelopen!
Ik heb onlangs ook besteld en moest ook vooral betalen. Misschien omdat ik al heel lang niks besteld had? Heb toch wat dingen teruggestuurd en dat is gewoon netjes terugbetaald, dus heb er niet zo'n moeite mee. Levertijd is inderdaad wel stuk langer dan Wehkamp, dat vind ik wel een nadeel.
heb al een aantal keer besteld en de eerste keer willen ze of vooraf betalen of onder rembours, daarna gewoon acceptgiro mogelijk. ik heb nooit problemen gehad en de levertijd is miss 1 a 2 dagen langer en vorige keer wilde ik niks en gewoon weer afgeleverd bij dhl punt en alles goed.. dus ieder zn eigen ervaring... heb ook wel eens gehoord dat het bal was bij wehkamp, maar heb ik ook nooit last mee gehad...
ik zou er ook echt nooit bestellen, slechte kwaliteit, zijn nooit op tijd met leveren, klote service en je moet altijd 5 euro betalen ongeacht of je wat besteld of niet ...
Ik kreeg na mijn 1e bestelling een brief dat ik ook alleen onder rembours/creditcard kon betalen, dit volgens richtlijnen van de financiele afdeling. Heb toen ietwat beledigd een e-mail gestuurd dan ik alleen per acceptgiro wil/kan betalen en anders de bestelling wilde annuleren. Toen kon ik ineens wel met acceptgiro betalen omdat inmiddels al mijn gegevens compleet waren (dat was al compleet tijdens het bestellen) Binnen een week werd de bestelling geleverd. Retouren ook snel verwerkt op de rekening. Rest heb ik gewoon via de acceptgiro betaald, maar ik zou er niet zo snel weer wat bestellen.
kan ik er nog een poll van maken ik ga dit weekend ook even een mailtje sturen! ja ik vroeg me ook al af hoe de kwaliteit daar is maar dat verschilt zo te zien ook!
ik heb er al diverse keren bestelt, en ik krijg elke keer netjes een acceptgiro erbij, verder geen problemen met hun en ik vindt de kwaliteit prima in orde!! (eerste x was alleen niet goed gegaan) maar dat valt weg na de prima service erna
huh, moet je dan verzendkosten betalen ofzo? Als dat zo is bestel ik neit want twijfel erg of het wel of niet wat is
Ik heb al twee keer wat geprobeerd te bestellen bij hun, de 1e keer was het te laat en was het echt tutelute spul maar moest ik wel 5 euro betalen om het terug te sturen .. En de tweede keer bestelde ik iets en kwam het 3 weken later aan dan ze zelf aangaven en toen moest ik ook nog 5 euro betalen .. 1e keer heb ik het betaald 2e keer niet ... Kreeg geen zinnig woord over waarom dit moest dus no way dat ik dat nog doe ...