Ik heb 4 maanden terug een babygym gekocht bij bart smit. Er hangt een vogeltje aan waaraan je moet trekken en die maakt muziek. Maar hij doet het niet meer. Was laats bij bart smit en heb het zo verteld.volgens hun moet ik na de fabrikant een mail of brief schrijven. Heb net gegoogled maar kom er niet uit gym heet bright stars kan iemand me helpen? alvast bedankt
ik vind dat heel raar en geen goede service. ikzelf heb bij de keten waar bart smit ook onder valt gewerkt en als je de bon nog hebt moeten ze je gewoon een andere geven of ene vergoeding. hun sturen dat ding als credit op naar hun hoofdkantoor en DIE regelen dat verder daar. bright stars is nl een engels bedrijf met een engelse website. zou hetz elfde zijn als je een fisher price ding koopt en jezelf bij fisher price je klacht moet melden. nee hoor meid. bart smit moet jou netjes verder helpen!
@plurkie ja he!ik dacht ookal wat vreemd dit idd. ik hoorde het ook voor het eerst..het was ook een jongere meisje ik heb de bon nog wel ik denk dat ik maar weer is terug ga na bart smit idd geen goede service.
.nee echt niet doen hoor.en mocht je de bon niet meer hebben dan is een afschrift van de bank als je hem gepind hebt ook goed. en je niet af laten schepen met zulke verhalen. je hebt en jaar garantie!!! succes
De Bart Smit is verantwoordelijk voor de afhandeling van dit probleem, omdat ze het product verkopen. Het is onzin (maar helaas een veel gebruikte smoes) dat je als klant direct naar de fabrikant moet. Dat is wettelijk zo geregeld, dus laat je niet afschepen!
jij hoeft helemaal niet naar de frabikant te bellen of te mailen dat is dus echt bart smits probleem ik zou er weer mee terug gaan hun moeten het oplossen en je of een nieuwe geven of het zelf versturen het is niet aan jou om dat te doen jij hebt iets bij hun gekocht en het is niet goed dus dan hoef jij er echt niet achter heen hoor terug mee gaan meis is echt hun probleem