kan iemand me helpen?

Discussion in 'De lounge' started by celia82, Aug 26, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. celia82

    celia82 Fanatiek lid

    Apr 14, 2009
    2,077
    0
    36
    Ik heb 4 maanden terug een babygym gekocht bij bart smit.
    Er hangt een vogeltje aan waaraan je moet trekken en die maakt muziek.
    Maar hij doet het niet meer.
    Was laats bij bart smit en heb het zo verteld.volgens hun moet ik na de fabrikant een mail of brief schrijven.
    Heb net gegoogled maar kom er niet uit gym heet bright stars

    kan iemand me helpen?

    alvast bedankt
     
  2. Eefke84

    Eefke84 Niet meer actief

    ik vind dat heel raar en geen goede service. ikzelf heb bij de keten waar bart smit ook onder valt gewerkt en als je de bon nog hebt moeten ze je gewoon een andere geven of ene vergoeding. hun sturen dat ding als credit op naar hun hoofdkantoor en DIE regelen dat verder daar. bright stars is nl een engels bedrijf met een engelse website. zou hetz elfde zijn als je een fisher price ding koopt en jezelf bij fisher price je klacht moet melden. nee hoor meid. bart smit moet jou netjes verder helpen!
     
  3. celia82

    celia82 Fanatiek lid

    Apr 14, 2009
    2,077
    0
    36
    @plurkie
    ja he!ik dacht ookal wat vreemd dit idd.

    ik hoorde het ook voor het eerst..het was ook een jongere meisje
    ik heb de bon nog wel ik denk dat ik maar weer is terug ga na bart smit

    idd geen goede service.
     
  4. Eefke84

    Eefke84 Niet meer actief

    .nee echt niet doen hoor.en mocht je de bon niet meer hebben dan is een afschrift van de bank als je hem gepind hebt ook goed. en je niet af laten schepen met zulke verhalen. je hebt en jaar garantie!!! succes
     
  5. Maccy

    Maccy Bekend lid

    Dec 26, 2008
    513
    0
    0
    De Bart Smit is verantwoordelijk voor de afhandeling van dit probleem, omdat ze het product verkopen. Het is onzin (maar helaas een veel gebruikte smoes) dat je als klant direct naar de fabrikant moet. Dat is wettelijk zo geregeld, dus laat je niet afschepen!
     
  6. mv3hartendiefjes

    mv3hartendiefjes Niet meer actief

    jij hoeft helemaal niet naar de frabikant te bellen of te mailen
    dat is dus echt bart smits probleem
    ik zou er weer mee terug gaan hun moeten het oplossen
    en je of een nieuwe geven of het zelf versturen
    het is niet aan jou om dat te doen
    jij hebt iets bij hun gekocht en het is niet goed dus dan hoef jij er echt niet achter heen hoor
    terug mee gaan meis is echt hun probleem:)
     
  7. Loe

    Loe Niet meer actief

    Bart smit is verantwoordelijk, JIJ hebt een overeenkomst met HEN.
     

Share This Page