Ja, waardeloos, hier hadden ze laatst de verkeerde maat geleverd, zit nog steeds te wachten op de juiste maat, ondertussen zijn we al zo'n 2 weken verder.
Ik heb de rest van de bestelling geannuleerd en zojuist maar naar de winkel toegegaan. Heeft me wel 2 uur van mijn tijd gekost, maar gelukkig hadden ze een groot deel nog hangen. Dan maar zo... Ik twijfel nu alleen over de maat; die dubbele maten zijn echt vervelend als je kind net tussen die 2 maten in zit. Dan valt het ene echt te klein en het ander te groot. Naja, ik hoop dat ie nog wat groeit de komende maanden
ik hoor heel veel van dit soort verhalen rond H&M. dus je bent denk ik niet de enige. ik bestel eigenlijk nooit bij winkels die ook in de stad zitten dus weet het niet.
@yukl Hey meid, dat heb ik laatst ook gehad. Ik had een bestelling online gedaan en op je pagina kun je precies bijhouden wanneer het onderweg naar jouw is. Dat van mij zou verzonden zijn en een week later had ik nog niks,dus ik eens gebeld en nu bleek idd dat het pakketje bij hen terug was gekomen. Die meneer aan de telefoon was zo aardig dat hij me de hele bestelling opnieuw geplaatst had en ik de kleertjes met 2 daagjes in huis had. Maar opeens kreeg ik een brief van h&M dat ik 4,90 verzendkosten moest betalen omdat ze kosten hadden gehad met mijn pakketje dat ik niet was komen ophalen. Heel vaag allemaal Ik heb dus meteen klantenservice gebeld en nu zou ik die brief verzonden beschouwen. Maar mijn gevoel zegt me dat ik er nog een brief over krijg want die mensen aan de klantenservice vind ik ook niet erg serieus overkomen.
Pff H&M hou op, schei uit.. Hier al vaker gehad dat ik een pakket van 5kledingstukken verspreid over 3maanden kreeg, of net zoals nu. Als ik hun moet betalen heb ik binnen een week een aanmaning in de bus (bij wijze van spreke) als ik het niet op tijd betaal, maar hun moeten mij nog 20euro terugstorten en daar moet ik zelf achteraan gaan vangen! DAHAAG. Ik bestel ook niks meer bij H&M ben klaar met hun
ik ook niet. Ik hoor wel veel verhalen dat et vaak misgaat, daarom zei ik, wat gaat er niet mis bij H&M. Bij mij dus niks. 1x verkeerd maat gehad, kreeg ik 5 euro gratis te besteden, is een jaar geldig ook. En een excuusbrief. Verder stuur ik dingen weles 2 weken te laat terug, ook nog nooit problemen mee gehad...