Een tijdje terug had ik hier een topic geopend over mijn vakantie die afgekeurd was.. Met veel pijn en moeite heb ik het hotel kunnen verschuiven naar oktober ( 25 oktober tot 29 oktober ) 1 week ná de herfst vakantie.. En weeeerrrr word hij afgekeurd Ik word hier alleen maar bozer om waarom word elke keer mijn vakantie afgekeurd maakt niet uit wanneer ik het vraag spoug er echt van!!!:x:x:x:x:x:x:x
ja wat is de reden van afkeur?? hebben ze een beetje reden en wat voor branche zit je?? Vind het een beetje belachelijk 2 vakantie's afkeuren..
Dit krijg ik terug: Hoi Jamie, De week van 25 oktober t/m 29 oktober gaat niet lukken. Een week later wel.
Mag ik vragen in welke sector je werkt? Niet dat het verder uit moet maken. Ze kunnen je toch niet iedere keer afwijzen. Zou ik ook pist van worden..
ja ajuus he.. Ze moeten onderbouwen waarom het precies niet gaat. 2 of 3 diensten moeilijk om te ruilen is NIET jouw probleem. je hebt al geboekt en veranderd omdat ze je erste keuze afgekeurd hebben, als ze je echt niet laten gaan mogen hun de annuleringskosten betalen.. Als jij hiermee naar een rechter zou stappen dan lacht de rechter hun vrolijk uit met ehhm waarom kan ze niet op iets als vakantie wat haar RECHT is.
Ik ben receptioniste bij een groot beveiligings bedrijf.. En idd het is echt elke keer vorig jaar ook al.. begin deze maand voor kerst en oud en nieuw en nu weer! Moet elke keer rekening houden met hun maar anders om hó maar!:x:x
Als ik vraag waarom niet krijg ik standaard dezelfde reactie: Er zijn er al te veel vrij in dier week. Als ik kom met het argument wij hebben een weekje weg gekregen vanwege onze bruiloft in september zeggen ze: Dan moet je maar geen vakantie boeken voor een ander!
Ik heb vanaf vorig jaar september GEEN vrij gehad. Nu toevallig begin september vanwege onze bruiloft.
leuke baas. Ik zou terugmailen, Hai, De week van 1 t/m 5 november gaat niet lukken. Een week eerder wel. groetjes Jamie
ARBEIDSRECHTER.nl: vakantie, loon, vaststellen, opnemen wettelijke regels..Dus ookals er geen cao is. Een werkgever die daarvoor gewichtige reden heeft, kan op de vastgestelde datums van de vakantie terugkomen en daarmee het opnemen van de vastgestelde vakantie tegengaan. Hij moet dan wel eerst in overleg treden met de medewerker (art 7:638-5 BW). De werkgever stelt de vakantie dan op een later of eerder tijdstip vast, wat hij dan niet meer kan veranderen. De werkgever moet bij de vaststelling opnieuw met bovenstaande procedure rekening houden (4.2.2.1.). De werkgever dient de financiële schade te vergoeden die de medewerker door het veranderen van de vakantie lijdt. De medewerker moet op zijn beurt de schade zoveel mogelijk beperken. Daaruit volgt niet dat hem een verwijt te maken valt, als hij geen annuleringsverzekering heeft gesloten, hoewel de meeste verzekeringen niet op deze situatie betrekking hebben.
Aan de wettelijk gegarandeerde vakantie van minstens vier weken per jaar wordt niet getornd. Werknemers hebben deze vakantie volgens minister Melkert nodig om op adem te komen en nieuwe krachten te verzamelen voor een volgende periode van werk.
Ben jij ook degene die tussen kerst en oud en nieuw vrij heeft gevraagd maar dat je te vroeg was met aanvragen en dat je 1 of 2 weken later een brief kreeg dat je je kon inschrijven, maar toen je dat deed zat het al vol? Wat een belachelijk bedrijf, als ik jou was zou ik een andere baan zoeken want dit is toch ook geen doen zo