Toch vreemd, ik heb een jaar bij de HEMA gewerkt en er kwamen meer mensen zonder bonnetje dan met bonnetje en bij ons was het nooit een probleem. Niet tevreden, geld terug. Wel of geen bonnetje!
Hai, ja, ik heb de rits zelf vervangen. Dat was heel goed te doen, en ik ben heus geen naai-wonder ofzo. De truc is dat je 'm even moet voor-rijgen, zodat het netjes zit, en dan kun je 'm stikken met de machine. Ik betaalde voor een heel zware kwaliteit metalen deelbare rits van 70cm zo'n 7 euro. Mijn andere slaapzak had ik dus teruggebracht (had er twee, beide rits binnen de kortste keren kapot) en heb écht spijt dat ik die ene al had teruggebracht. Had er bij nader inzien liever zelf ook een andere rits in gezet. Maarja, da's ook achteraf gedacht, en ik dacht altijd dat dat een hele klus was. Niet dus!
een klacht indienen via hema online. waarschijnlijk kan je hem dan ruilen of krijg je je geld terug. edit heb je al gedaan ik heb goede ervaringen met de klachten afhandeling
Meiden, ik wil de blauw-grijs gestreepte vd hema kopen.. maar twijfel over de maat. onze zoon heeft nu een slaapzak met lengte 70 maar deze wordt nu nette krap. hij is 66 cm en is bijna 4 mnd oud. Maar 68-80 daar is hij dan vast zo uitgegroeid denk ik maar die maat groter is misschien weer enorm groot??? waar kan ik anders een redelijk goedkope dikke slaapzak kopen?
Deze slaapzak mag niet meer verkocht worden. Wat daar precies de reden van is weet ik eerlijk gezegd niet. Er zit in ieder geval een verkoopblokkade op.