Ik heb het gehad bij LU. Ik eet vaak van die minicrackers en daar zitten er altijd 5 in. Maar ik had al een paar keer een pakje met 4 crackers. Dus heb ik gemaild en een paar dagen later kreeg ik een hele doos thuisgestuurd met allemaal dingen van LU.
Ik heb inmiddels nog steeds niks gehoord van die stomme Jumbo .. Ik kreeg vorige week een 'port betaald' brief met een kaart van TNT erbij of ik even E0.92 wilde betalen voor die brief. Vond ik nogal vreemd. TNT gemaild en vrij snel antwoord dat ik een code moest mailen die op hun kaart stond. Vandaag antwoord gekregen dat de brief niet op de juiste manier door de vereniging is opgestuurd en ze nu 'de kosten' (alle brieven waren verkeerd verstuurd) op hen gaan verhalen. Nou ging het me natuurlijk niet om die E0.92,- he maar vond het wel een rare actie.. maar goed, fijn opgelost door TNT.
Heb spenen gehad van Bibi. Op de een of andere manier werkte die spenen niet. Ik hun gebeld. Kreeg toen het verzoek om de spenen die niet werkte op te sturen. Dat waren er 4, 2 doosjes dus. Tijdje niets gehoord. En toen kreeg ik ineens een envelop van bibi, met 5 doosjes a 2 stuks. Helemaal verbaasd maar wel blij.
Ik heb op dit moment pampers, en tot nu toe zitten de randen van elke luier echt vastgeplakt, ik moet ze echt met 2 handen lostrekken (ze zitten dus echt stevig vast), en dit maakt het luierverschonen wel heel irritant, heb bijna de neiging om ze weg te gooien whaha. zouden jullie hie rnu voor mailen en wat zet je er dan in? Ik bedoel, waarom mail je? Ga er niet in zetten, ik mail dit omdat ik een nieuw pak wil. Haha.
Ik heb het een paar jaar geleden met een NUTS gehad. Ik koop die repen voor de heerlijke, hele hazelnoten. Maar ik trof er toen maar 1 aan in die hele reep! Toen een brief aan Nestlé gestuurd en kreeg een pakketje Nutsen thuis gestuurd!
dit vind ik dan ook nog wel logisch een pak nutsen, maar ik lees wel eens in dit topic, dat er bv net als bij pasja een koekje ontbreekt en dan meteen een heel pak met Lu dingen. Waarom vergoeden ze het gewone pak dan niet, waarom zo veel toesturen. Ik vraag mij dat echt af.
Klanten tevreden houden he.. Zoiets zullen mensen sneller door vertellen dan dat ze het vergoed hebben gekregen.
ja oke, die gedachte had ik natuurlijk zelf ook al. Maar met het pak vergoeden en evt. een nieuw pak was het toch ook al netjes geweest?
Denk dat het een soort van standaard procedure is hoor, gewoon zo'n kant en klaar pakket. Prima toch Ik verwacht geen nieuw pakje kwark hoor
Is denk ik, de meest makkelijkste oplossing voor hen. Het spul is voorradig, geen speciale financiele handelingen uitvoeren, maar zo opsturen naar de klant.
Ik heb net ook McDonalds gemaild We waren vandaag na het winkelen even snel wat wezen eten daar, had vorige week de tomato cheese wrap gehaald bij een andere Mc, superlekker! Die wilde ik vandaag dus weer, kreeg ik 'm, neem ik een hap, verwachtte weer net zoiets heerlijks als vorige keer, ijskoud *zucht* Terug naar de kassa, vertellen ze daar doodleuk DAT HET ZO HOORT Dat de sla en de saus koud is, tuurlijk, dat de wrap daardoor ook wat kouder aanvoelt, logisch, maar dit was gewoon écht koud! Ook de kip! Bah!
Nou ik heb vandaag een mailtje naar Kruidvat gestuurd, want die (eigen merk) wasstrips voor het gelaat slaan echt helemaal nergens op! Ben wel benieuwd naar hun reactie.
Vind dit wel leuk om te lezen. Ik heb er namelijk 12,5 jaar gewerkt. Waarschijnlijk heb ik hem in een doos gestopt
Dit heb ik dus ook vaak (zelfde vestiging), heb een tijdje geleden een mailtje gestuurd naar de Mac en kreeg wel een brief thuis met daarin dat ik 2 menu's mag afhalen.
En ik had niet eens een klacht gestuurd. Meer een mededeling dat ik dat gezien had en of ze wisten of dit een productiefout was ofzo. Een hele doos vol producten had ik ook totaal niet verwacht.
Ja van Olvarit, er zaten stukjes hout in de peutermaaltijden van a la carte. Kreeg 2 dagen later al iemand op bezoek met peutergroeimelk, 10 maaltijden, 5 lepeltjes en een knuffel voor ukkie.
mijn vriendin had laatst een klacht naar smitsh ships gestuurd over veel zwarte stukken chips en een haar in een zak.. die kreeg echt geen pak chips die kreeg alleen een brief of ze het wilde opsturen..
Nou, heb een mailtje teruggehad van Kruidvat.(ging dus over harsstrips die na tig minuten tussen m'n handen warmen nog niet 'plakkerig' werd) Er stond in dat ze verder nog nooit een klacht over dat product hadden gehad, en dat ik het echt wel 20 seconden minstens moest warmen (duh), en anders over een hete verwarming leggen ofzo. Dat is toch helemaal niet de bedoeling? Maar goed. Ik kan het wel altijd ruilen of retourneren. Hier dus geen geluk.
ik heb het met hak gehad ik we hadden appelmoes en daar zatten dus grote stukke hout in echt vaag was was hi hi ik heb een hele doos vol met hak producten gekregen