Heb jij wel eens iets ontvangen van een bedrijf na een klacht over product??

Discussie in 'De lounge' gestart door anastasia, 10 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pasja83

    Pasja83 Fanatiek lid

    12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Ik heb het gehad bij LU.

    Ik eet vaak van die minicrackers en daar zitten er altijd 5 in. Maar ik had al een paar keer een pakje met 4 crackers.

    Dus heb ik gemaild en een paar dagen later kreeg ik een hele doos thuisgestuurd met allemaal dingen van LU.
     
  2. Sterre82

    Sterre82 VIP lid

    23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ik heb inmiddels nog steeds niks gehoord van die stomme Jumbo :(..

    Ik kreeg vorige week een 'port betaald' brief met een kaart van TNT erbij of ik even E0.92 wilde betalen voor die brief. Vond ik nogal vreemd. TNT gemaild en vrij snel antwoord dat ik een code moest mailen die op hun kaart stond. Vandaag antwoord gekregen dat de brief niet op de juiste manier door de vereniging is opgestuurd en ze nu 'de kosten' (alle brieven waren verkeerd verstuurd) op hen gaan verhalen.
    Nou ging het me natuurlijk niet om die E0.92,- he :):p maar vond het wel een rare actie.. maar goed, fijn opgelost door TNT.
     
  3. BeertjeY

    BeertjeY Bekend lid

    9 mei 2006
    889
    0
    0
    Utrecht e.o.
    Heb spenen gehad van Bibi.

    Op de een of andere manier werkte die spenen niet. Ik hun gebeld. Kreeg toen het verzoek om de spenen die niet werkte op te sturen. Dat waren er 4, 2 doosjes dus.
    Tijdje niets gehoord.
    En toen kreeg ik ineens een envelop van bibi, met 5 doosjes a 2 stuks. Helemaal verbaasd maar wel blij.
     
  4. Duchess

    Duchess VIP lid

    26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik heb op dit moment pampers, en tot nu toe zitten de randen van elke luier echt vastgeplakt, ik moet ze echt met 2 handen lostrekken (ze zitten dus echt stevig vast), en dit maakt het luierverschonen wel heel irritant, heb bijna de neiging om ze weg te gooien whaha. zouden jullie hie rnu voor mailen en wat zet je er dan in? Ik bedoel, waarom mail je? Ga er niet in zetten, ik mail dit omdat ik een nieuw pak wil. :p Haha.
     
  5. Only me

    Only me Niet meer actief

    Ik heb het een paar jaar geleden met een NUTS gehad. Ik koop die repen voor de heerlijke, hele hazelnoten. Maar ik trof er toen maar 1 aan in die hele reep!
    Toen een brief aan Nestlé gestuurd en kreeg een pakketje Nutsen thuis gestuurd!
     
  6. tulip

    tulip Niet meer actief

    dit vind ik dan ook nog wel logisch een pak nutsen, maar ik lees wel eens in dit topic, dat er bv net als bij pasja een koekje ontbreekt en dan meteen een heel pak met Lu dingen. Waarom vergoeden ze het gewone pak dan niet, waarom zo veel toesturen. Ik vraag mij dat echt af.
     
  7. Sterre82

    Sterre82 VIP lid

    23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Klanten tevreden houden he.. Zoiets zullen mensen sneller door vertellen dan dat ze het vergoed hebben gekregen.
     
  8. tulip

    tulip Niet meer actief

    ja oke, die gedachte had ik natuurlijk zelf ook al. Maar met het pak vergoeden en evt. een nieuw pak was het toch ook al netjes geweest?
     
  9. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Denk dat het een soort van standaard procedure is hoor, gewoon zo'n kant en klaar pakket.
    Prima toch :D
    Ik verwacht geen nieuw pakje kwark hoor ;)
     
  10. miekje1982

    miekje1982 Fanatiek lid

    6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Is denk ik, de meest makkelijkste oplossing voor hen. Het spul is voorradig, geen speciale financiele handelingen uitvoeren, maar zo opsturen naar de klant.
     
  11. tulip

    tulip Niet meer actief

    ik vind het ook wel netjes hoor, heb er niks op tegen, maar het viel mij gewoon op.
     
  12. Ik heb net ook McDonalds gemaild ;) We waren vandaag na het winkelen even snel wat wezen eten daar, had vorige week de tomato cheese wrap gehaald bij een andere Mc, superlekker! Die wilde ik vandaag dus weer, kreeg ik 'm, neem ik een hap, verwachtte weer net zoiets heerlijks als vorige keer, ijskoud *zucht*

    Terug naar de kassa, vertellen ze daar doodleuk DAT HET ZO HOORT :$

    Dat de sla en de saus koud is, tuurlijk, dat de wrap daardoor ook wat kouder aanvoelt, logisch, maar dit was gewoon écht koud! Ook de kip! Bah! :(
     
  13. Lucia

    Lucia VIP lid

    6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Nou ik heb vandaag een mailtje naar Kruidvat gestuurd, want die (eigen merk) wasstrips voor het gelaat slaan echt helemaal nergens op!
    Ben wel benieuwd naar hun reactie.
     
  14. draga

    draga Fanatiek lid

    4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    Vind dit wel leuk om te lezen. Ik heb er namelijk 12,5 jaar gewerkt.
    Waarschijnlijk heb ik hem in een doos gestopt;)
     
  15. Ischa31

    Ischa31 VIP lid

    5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Dit heb ik dus ook vaak (zelfde vestiging), heb een tijdje geleden een mailtje gestuurd naar de Mac en kreeg wel een brief thuis met daarin dat ik 2 menu's mag afhalen.
     
  16. Pasja83

    Pasja83 Fanatiek lid

    12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    En ik had niet eens een klacht gestuurd. Meer een mededeling dat ik dat gezien had en of ze wisten of dit een productiefout was ofzo.

    Een hele doos vol producten had ik ook totaal niet verwacht.
     
  17. Sisa

    Sisa VIP lid

    13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ja van Olvarit, er zaten stukjes hout in de peutermaaltijden van a la carte. Kreeg 2 dagen later al iemand op bezoek met peutergroeimelk, 10 maaltijden, 5 lepeltjes en een knuffel voor ukkie.
     
  18. anastasia

    anastasia VIP lid

    29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    mijn vriendin had laatst een klacht naar smitsh ships gestuurd over veel zwarte stukken chips en een haar in een zak.. die kreeg echt geen pak chips die kreeg alleen een brief of ze het wilde opsturen..
     
  19. Lucia

    Lucia VIP lid

    6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Nou, heb een mailtje teruggehad van Kruidvat.(ging dus over harsstrips die na tig minuten tussen m'n handen warmen nog niet 'plakkerig' werd)
    Er stond in dat ze verder nog nooit een klacht over dat product hadden gehad, en dat ik het echt wel 20 seconden minstens moest warmen (duh), en anders over een hete verwarming leggen ofzo.:( Dat is toch helemaal niet de bedoeling? Maar goed.
    Ik kan het wel altijd ruilen of retourneren.;)

    Hier dus geen geluk.:D
     
  20. mv3hartendiefjes

    mv3hartendiefjes Niet meer actief

    ik heb het met hak gehad
    ik we hadden appelmoes en daar zatten dus grote stukke hout in echt vaag was was hi hi
    ik heb een hele doos vol met hak producten gekregen:)
     

Deel Deze Pagina