Heb me al een paar keer aangemeld. Tot nu toe geen bonnen ontvangen . @lexie74 wat is KBS?? (of ben ik nu heeeeel erg blond? )
hahaah nu met al die aanbiedingen zijn die pamper bonnen niet meer handig. Heb nu echt een voorraad in huis. Maar de rest is wel handig. Zoals die gratis tandpasta
http://www.zwangerschapspagina.nl/gratis-aanbiedingen/134244-lekker-leven-bonnen-vergeven.html http://www.zwangerschapspagina.nl/gratis-aanbiedingen/89392-boekje-bonnen-lekker-leven.html in 1 van deze topics kun je het ongetwijfeld terugvinden
haha ik had pampers bij de jumbo, was niet geldig i.c.m. andere aanbieding, nou ze hebben het gewoon van de aanbiedingsprijs afgehaald, dus voor 15 euro 3 pakken en die tandpasta was leuk, haha en maandverband dacht ik, bleek verband tegen ongewild urineverlies te zijn
Mag ik dan ook even wakker reageren? Ja hoor, als ik op het toilet zit heb ik af en toe erg gewenst urineverlies. Kan namelijk best in de weg zitten als het in je blaas teveel wordt vind ik
Waar kan je je aanmelden voor Lekker in het leven. HEb me net aangemeld op de site, maar kwam niet evrder dan alleen mijn gegevens in te vullen. Kortingsbonnen kon ik niet aanklikken. Ik wil ook graag zo`n boekje thuis krijgen. KAn iemand mij vertellen hoe ik dat doe? Thanks
okay dan gaat het nog wel even duren denk ik. Vanmiddag de folders gehad en nu heeft de DA de pampers in de aanbieding.
Zouden ze daar op wachten denk je?? Vorige keer toen ik de bonnen binnen kreeg liepen er bij de etos ook gewoon nog pamer acties.
Ik weet het wel zeker, want rond de feestdagen zijn er NOOIT luiers in de actie. En dan juist komen de bonnen uit. Als er rond die tijd wel acties zijn is het meer de actie; 3 voor 26,50 (wat ik persoonlijk niet echt aantrekkelijk vind) In deze periode is er elke week wel een Pamper actie in de supermarkt of bij de drogist
er zijn altijd wel pampers acties en die bonnen zijn een aantal weken geldig. alleen ze zijn niet geldig in combinatie met andere kortingsakties!!!! je kan geluk hebben (had ik vorige keer bij jumbo dat ze niet kijken en opletten) maar de etos en kruidvat hier die geven dan geen extra korting! verder krijgt niet iedereen die boekjes, een aantal mensen, dus kwestie van geluk hebben