ik heb 30 november 4 pakken pampers met 2 waardebonnen gekocht in totaal kosste dat 20 euro.. maar ik heb nog steeds geen rekening gekregen. Ik kijk op mijn online rekeningoverzicht van december staat 0 euro hoe kan dat? is dit nou gratis
Ik heb ze ook besteld bij Wehkamp. 4 pakken voor 20 euro inderdaad.... Ik moest het meteen betalen met ideal. Misschien heb je dat ook gedaan?? (was ook de 1e keer dat ik daar iets bestelde hoor)
Ik zou ze gewoon mailen of bellen en aangeven dat je het overzicht kwijt bent en wat je saldo nu is. Misschien is het een hele mooie aanbieding geweest
haha ja dat zou mooi zijn he ik had ergens gelezen dat er een paar dames zijn die gewoon geld terug hebben gekregen zelfs vandaar de vraag
Inderdaad laten zitten. Ik heb het ook gehad, ik moest nog 10 euro betalen en ineens stond mijn saldo op 0. Lekker toch, gratis luiers!
Controleer je email even goed. Hier zal je een mail vinden met een link naar ideal. Was bij mij ook het geval..
ik had gekozen voor acceptgiro bij bestelling, die zat er ook netjes bij.. die betaald en achteraf kreeg ik dus geld teruggestort en saldo staat nog steeds op 0
ja ik had een acceptgiro in de doos gekregen maar daarop stond dikgedrukt op de acceptgiro niet gebruiken wacht met betalen totdat u de rekeningoverzicht krijgt
Op mijn rekening stond ook 0 euro haha en op mijn overzicht ook. Via ideal moest ik 10 euro betalen. Dus voor 10 euro 4 pakken pampers
ik kreeg afgelopen week ineens geld terug gestort van wehkamp??? had echt niets teveel betaald maar wel lekker meegenomen
huh ik zie nu zelfs op mijn overZicht - 26,66 ik heb dus 26 euro tegoed? lekker zal ik weer 2 pakken bestellen? ofniet