€170 eigen risico betalen en rest wordt vergoed (echo)

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door azs0201, 6 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. azs0201

    azs0201 Actief lid

    17 nov 2011
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja ik ga geen echo meer laten maken hoor, ik ga wel weer een testje halen...als die negatief is, ga ik er gewoon van uit dat ik niet ben....

    ik krijg alleen paar symptomen, zoals > Harde buik en een beetje opgezwollen....en heb ik ook een beetje maagzuur....


    en ja als ik niet ongesteld word, wil ik toch een echo laten maken bij een echo bureau, heb je die ook in rotterdam? dan wil ik contant betalen
     
  2. Anne09

    Anne09 Fanatiek lid

    11 aug 2011
    1.290
    57
    48
    Volgens mij zijn dat niet echt symptomen voor vroeg in je zwangerschap, maagzuur komt in iedergeval pas later. Het kan ook heel goed dat je door de stres niet ongesteld wordt en dan kan je beste even langs je huisarts gaan, een echo hoef je daar niet voor te maken en mensen van een echobureau hebben waarschijnlijk ook niet veel verstand van redenen voor het uitblijven van een menstruatie als je niet zwanger bent.
     
  3. Marieke1983

    Marieke1983 Niet meer actief

    Sorry maar 3 seconden in je zijn zonder zaadlozing word je meestal niet zwanger, zeker niet als je 3 keer negatief hebt getest.
    Dus nee je was niet zwamger. Je omgi kan een keer laat komen en anders zijn.

    En waarom daar een echo voor laten maken? Is een beetje overdreven ;) er is toch niets op te zien, een zwangerschapstest vertelt je alles wat je wilt weten dan.

    Als je wel zwanger bent betaal je geen eigen risico voor echo's.
     

Deel Deze Pagina