Bij www.joepiedepoepie.nl krijg je 25% korting als je deze code invoer: pggm-109 Je kan hier kleding laten bedrukken.
Nee ik heb het niet gedaan, Maar kreeg de code en wilde met jullie delen zeg maar.... ik bestel meestel bij RBB of SC, daar is de kwaliteit wel goed. Dus de kwaliteit is niet goed? dat is minder....
wij hebben een poging gedaan en na 14 dagen maar eens een mail gestuurd, was het shirtje niet in de maat te verkrijgen. Prima maar mail dan even hoe en wat. Daarna 14 dagen moeten wachten tot wij ons geld terug kregen. Geen aanrader van onze kant.
ik kreeg trouwens 3x hetzelfde truitje binnen van de ene en 2x met lange en korte mouwen van de ander. Was wel 1 1/2 maand verder maar 1 x hoeven te betalen. Ze zijn van canvas.nl ofzo. Doen dus hiernaast ook andere dingen.
Wij hebben dubbel betaald voor 1 shirtje, kregen een acceptgiro dus die hebben we betaald en daarna werd het bedrag nog eens automatisch geincaseerd en nu na veel gemail en gebel over en weer hebben we het bedrag nog nooit terug... Nee voor ons geen joepie de poepie weer! Hou het bij SC daar is nog nooit wat fout gegaan