€200 gevonden, wat moet ik ermee

Discussie in 'De lounge' gestart door ALeV84, 8 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Wat is dan in hemelsnaam een rotopmerking? "genieten van een andermans geld"? Dat is toch zo, het is een andermans geld..
    Tjee, als je dat al achterbaks pubergedrag vindt.. Ik kan wel andere dingen bedenken.. :(

2. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ga d'r ook niet meer op in... Energieverspilling.

3. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Je kan er toch in ieder geval een melding over maken? Misschien is het iemand die het geld harder nodig heeft dan jij..

Ik zou me echt vreselijk schuldig voelen als ik het uit zou geven, zonder een poging te doen de eigenaar op te sporen :(

4. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Ik ben der ook klaar mee. Voor mij is dit topic gesloten.

5. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0

Ik had dus een keer mijn hele maandgeld gepint...en was ook uit mijn broek gevallen..gelukkig was dat op de peuterspeelzaal en zag de juf t..en geloof ik, ik ben altijd erg voorzichtig en oplettend met mijn geld.

6. 2jees

2jees Niet meer actief

Wat gij niet wilt dat u geschied....

7. Janna

Janna Fanatiek lid

Jeetje zeg, ik ben een beetje verbaasd over hoe dit topic uit de hand gelopen is. :$

Ik vind het jammer dat mensen die aangeven het te melden bij gemeente/politie worden neergezet als leugenachtige, jaloerse, hypocriete moraalridderende bitches. Vind ik een beetje de omgekeerde wereld. Al vind ik wel dat sommige van die meiden de laatste pagina's erg hard zijn geworden in hun reacties. Ik blijf er echter moeite mee houden dat er zo veel mensen zijn die zonder wroeging zeggen "geniet er van", maar mijn argumentatie daarvoor ga ik niet nog eens herhalen.

8. Aylen

Aylen Niet meer actief

Lekker topic is dit geworden.

9. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    L.o.l

10. Ringeling

Ringeling Bekend lid

2 mrt 2012
    869
    113
    43
    Vrouw
    Mijn man zou hetzelfde reageren als die van jou, helaas ben ik een moraalridder met een sterke wil :D

Ik snap alleen niet goed dat je schrijft dat je het geld hard nodig hebt maar er dan een weekend weg van boekt. Oprechte vraag hoor, ik zou het dan gebruiken voor iets belangrijks waar je nu dus echt geen geld voor hebt.

11. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Iedereen moet zelf weten wat ie doet, we zijn uiteindelijk zelf degene die zichzelf weer elke dag recht in de spiegel kan bekijken. Kan je dat door het geld te houden, prima. Kan je dat niet dan hou je het geld niet.
    Iedereen handelt naar zijn eigen normen en waarden.

12. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Je moet je berichten eens teruglezen, hoe kwetsend ze zijn. Er hebben meerere mensen hier aangegeven dat zij het bij de gemeente zouden leveren. Niks mis mee en juist goed dat zij het niet zouden houden toch. Maar je moet niet zo aanvallen wanneer iemand het om eigen beweegredenen wel wil houden. Elkaar in waarde laten heet dat en daar was bij jou niks van te merken.

13. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Ja, whatever. Ik ben der klaar mee.

14. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

:( Zijn jullie nu nog bezig?? Echt erg!
    Laat zoals hierboven al gezegd iedereen in zijn waarde en iedereen zijn eigen mening hebben.

Diegenen die het zouden houden, leuk voor hun en diegenen die het niet zouden houden, tja, das dan pech...

Mss een idee om dit op slot te doen?

15. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Of we draaien om en gaan weer even ontopic :D.
    Dat is toch beter dan sluiten?

16. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.275
    2.978
    113
    TS heeft een beslissing genomen. Dus doe ik deze dicht.

Deel Deze Pagina