ze hebben nu bij de trekpleister heeeel veel afprijzingen. En alles waar een roze sticker op zit geldt: 2 betalen, dan mag je nog 2 gratis dingen erbij nemen, Ik had gisteren: 2 boxkleden 6,00 p.st 1 slaapzak 6,50 1 luiertas 7,50 en hoefde er maar 14 euro voor betalen!! 3 zwemluiers maat s huggies 1 zwemluiers maat m huggies voor 4,00 per pak afgeprijsd, roze sticker! en hoefde dus maar 8,00 betalen!! allerlei sokjes, slabbers en spuugdoekjes voor 2,00 per pakje en ook hier gelde 4 halen, slechts 2 betalen!!! je moet er alleen even omdenken dat je ze per 4 artikelen van ong. hetzelfde bedrag afrekend. Want je krijgt uiteraard de goedkoopste gratis. dus, bijv. 4X6,00 is 24, maar slechts 12 betalen en 4x 2,00 is 8 maar slecht 4 betalen is apart afgerekend 16 euro, maar als je het in 1 keer zou betalen, betaal je 24,- scheelt toch weer 8 euro!!!! shopze!
Altijd leuk inderdaad Mijn moeder had afgelopen week een wipstoeltje van Bambino, 2 pannen en een agenda voor 12 euro
Nou ben geweest naar de trekleister en ben goed geslaagd De isi mini dect babyfoon was nou in de aanbieding voor 20 euro en ook 2 +2 gratis en heb nog een tondeuse altijd handigg , een hairstyler en een haarkruller van carmen erbij gedaan en totaal 27,50 betaald echt een koopje duss
Zoo jullie zijn goed geslaagt... hier hebben ze dat soort dingen niet bij trekpleister... of ik kijk niet goed misschien morgen nog eens kijken
jeetje ik zie da die babfoon ergens ander 89 euro kost hhaha dan ben ik heel goed geslaagd ISI Mini DBI-22 DECT Babyfoon - Babyfoonstore.nl
ja leuke aanbieding he die babyfoon die had ik een aantal weken geleden daar ook gekocht voor 20,00. Blij dat ik hem meegenomen heb, want het was toen al de laatste hier... En idd op internet 89,00!!!
het zijn hier echt de restanten van de aanbiedingen van afgelopen jaar. het verschilt per filiaal dus heel erg wat ze te koop hebben. Ben nu bij 3 filialen geweest, waarvan ik bij 2 leuke koopjes heb gedaan. (ik was in de buurt) Morgen bij mijn ouders ook nog ff snuffelen in het filiaal daar.