Wat dacht je van de commode... 1 seconde pak je iets en heb je je baby niet even losgelaten en het rolt zo van de commode af. Het is mij overkomen. Ik had chronisch slaapgebrek en het was 3 uur in de ochtend. Ik weet het is geen excuus, maar je bent allemaal maar mens.
Wat doe je met een kind dat over de traphekjes kruipt? Onze meid van anderhalf probeert dat dus nu en ik weet zeker dat het haar een dezer dagen zal lukken :s Ik heb geen seconde rust meer met haar, als ik maar een halve seconde niet oplet, kruipt ze op een stoel en daarna op de tafel. Hoe kan je dat allemaal voorkomen...
mijn zoontje deed dat ook en ik heb hem gewoon zonder wat tegen hem te zeggen van bv dat mag niet iedere keer eraf gehaald hij ging ook steeds op de tafel maar gewoon eraf gehaald en niks tegen hem zeggen daarna deed ie het niet meer. hij zocht gewoon aandacht door dat te doen als je haar gewoon eraf pakt en niks zegt zal ze het na een tijd niet meer doen. Tenminste dat werkte hier het heeft wel lang geduurd
Sinds dit spotje op de tv is is Camila twee keer gevallen, daarvoor nooit! . Vorige week woensdag voor het eerst; ze zat op een loopwagentje en ze kukelde zo opzij met haar gezichtje op de stang van het wipstoeltje: resultaat een blauw oog! Mijn man draaide zich één seconde om om de tv iets zachter te doen. Vandaag door mij: ik had haar op het bed neergelegd en wilde de was opbergen (kast op een halve meter van het bed), ze nam blijkbaar een spurt, en boem, daar lag ze. Wat kan ze huilen! Ik krijg nog tranen als ik eraan denk..... Echt, een ongeluk zit in een klein hoekje, het is zo gebeurd!
Mijn God, van de 53e verdieping vallen! Ik luister nu wel anders naar dat liedje, zeg... Moet toch afgrijselijk zijn, wat is er nog over van je kind na zo'n val? Voor je dan eens beneden bent staat er al een hele menigte omheen. Getsiedikkie, zeg. Mijn neefje heeft ook eens een stoel voor zijn raam geschoven en is zo door het raam geklommen en op de tegels een verdieping lager terecht gekomen. Hij heeft er Godzijdank niets blijvends aan over gehouden.
ff een weetje erbij: dat nummer van eric clapton hebben ze er bewust bij gedaan.. omdat zijn zoontje van 4 jaar in 1991 zelf van de 53e verdieping is gevallen.. in 1992 heeft eric clapton dit nummer uitgebracht voor zijn zoon..
sommige ouders zijn ook niet te begrijpen dat ze hun baby alleen laten of alleen in bad. Maar een ongeluk kan ook goed gebeuren als je erbovenop zit en dan valt er gewoon niks aan te doen. Goede actie! hopelijk gaan de onvoorzichtige ouders er nu beter mee om.