Hallo Dames, mag ik ook nog meekletsen? Wij gaan in principe rond augustus voor een brusje (heb een zoon van 2,5) maar Vl zit sinds kort zonder werk , lang verhaal... waarschijnlijk heeft hij snel weer werk maar zolang hij dat niet heeft durf ik nog niet voor een brusje te gaan... Maar heb er wel veel zin in en ook de behoefte om erover te kletsen Ik ben 25(bijna 26) , vl 36 en zoonlief 2,5. Ik ben fotograaf/kunstenaar en doe soms wat baantjes ernaast, maar grotendeels thuis voor zoonlief. Vind het ook wel een beetje eng, soms denk ik JA dit kan ik en de andere keer zie ik een hoop beren op de weg..
Hoi SDenise: welkom hier! Oef, wat een kriebels he! Ik kan er helemaal enthousiast van worden als ik denk aan ons voornemen! Wie is er handig in het maken van zo'n overzichtje? Langzaamaan kunnen we de eerste NOD wellicht gaan voorspellen? Joehoe!! Mies
@Mies Is al dichtbij he Juni/Juli Ik zit nog ff te kijken wanneer ik stop met de pil, we kunnen het ook gewoon veilig doen natuurlijk, maar cd vind ik altijd zon gedoe en toch minder en nog beetje af te wachten wat vl zijn werk doet
Snap ik precies SDenise! Was je vlot in verwachting van jullie eerste kindje? Je hoort wel eens dat dames moeten "ontpillen" en het even duurt eer hun eigen cyclus weer regelmatig is... Hopelijk heeft je vriend snel nieuwe werk en kunnen jullie je kinderwens vervullen!
Ja denk dat ik deze strip afmaak , en dan stop .. Maar nog wel veilig , de eerste duurde even , daarna on hold gezet en toen was hij er toch ineens 😉 dus het was echt een verrassing want was dus al 3 maanden zwanger ... Maar je zal net zien , verwacht je dat het lang duurt is het in de eerste ronds raak.. Dus dat durf ik niet aan😝
Welkom SDenise! Hoe gaat het met iedereen? Al aan het aftellen? Manlief went ook langzamerhand aan het idee van nog een kindje gelukkig! Misschien doen we er nog een maandje langer over dat we er echt heel erg mee bezig gaan. Wie weet... Hoe is het met Water? Zo spannend! Mijn beste vriendin vertelde dat ze zwanger is van de eerste. Dan krijg ik nog erger de kriebels hoor! Helaas woont ze niet in de buurt, maar ga er wel z.s.m. heen en ff bijbeppen. En SuusD ben benieuwd of je stiekum zwanger bent!
Sdenise ik ben ook wel erg bang hoor kan ik een 2e aan krijg ik weer een postnatale depressie allemaal dingen die je niet kan plannen Hier nog 3 dagen wachten tot testen
Mag ik me bij jullie aansluiten? Aanstaande vrijdag gaat mijn spiraal eruit en willen rond augustus gaan voor ons 3e kindje! Ik heb al 2 meiden, 3 en bijna 2 jaar.
@suusd Spannend zeg! Wat denk je zelf ? Voel je je zwanger ? Ja ik heb ook een pnd gehad , maar moet zeggen dat ik laatste weken Steeds zekerder word van mezelf en graag wil! Toekomstige babykamer alvast wit gemaakt (was bruin ) En binnenkort laminaat leggen zodat de meubels van zl naar boven kunnen als hij nieuwe meubels krijgt @sasjuh Gezellig ! Wij gaan er denk ik ook die periode voor (nu een rottijd met ml die werkloos is dus hopelijk is dar voor die periode opgelost )
Welkom sasjuh! Sdenise : ik denk het wel ik voel me opgeblazen en heb buikkrampjes en beetje prikkelbaar hihi maar je lichaam kan je voor de gek houden he
Ik kon het niet laten om toch een te doen 10dpo nu Vind het een gek lijntje morgen nog 1 doen haha hij was zo licht dat ik moest zoeken binnen de tijd buiten de tijd werd hij iets donkerder Iets anders als jullie zwanger zijn he hoe gaan jullie het tegen jullie partner vertellen ik wil iets orgineels maar weet het nog niet hoe
Ik zie hem wel hoor suusD, hoefde niet echt lang te turen, alvast voorzichtig gefeliciteerd . Ben benieuwd of hij gaat oplopen, heb er wel een goed gevoel bij
Ik had vannacht hele erge krampen en toen begon ik te bloeden Denk dus dat het niet goed is gegaan daarbinnen
He bah Suus! Vervelend! Hoe is het met water? En de andere meiden natuurlijk? Ik voel me al de hele dag heel vervelend. Ws. mijn ei...
ach Suus, wat vervelend meid.. Hier alles goed! Trouwstress alom en chronisch tijd te kort. Gelukkig geniet ik wel van de kindjes en zie ik ook uit naar het starten voor nog een kindje!