Hier goed nieuws , vriendlief heef weer een baan dus nog 1 pilstrip en dan stop ik er mee En zodra belastinggeld binnen is kan ik ook beginnen aan mijn rijbewijs ( moet er toch een x van komen ) dus ik ben blij vandaag !
Hey dames wordt weer gekletst zie ik. Gezellig! Hier is eerste ronde niet gelukt. Heb vriendlief ivm met werk in m'n vruchtbare periode iets te weinig gezien dus kans was klein maar je houdt toch stiekem hoop. Deze ronde gaan we serieuzer aanpakken hahaha. Hoe gaat het met Wiedeltje? En Suusd?? Dacht een streepje te zien op je test. Hoe is het nu? Sdenise, wat fijn dat jullie er nu voor kunnen gaan spannend weer he. Ook leuk dat je voor je rijbewijs gaat! En overige dames het is biiijjjnaaa juli nog ffies
@water Jammer maar ken het wel, bij de eerste zat vl op zee en zag ik hem soms 5 weken achter elkaar niet en ja dan gaat heel langzaam.. Volgende ronde goede moed! Ik ben zo blij dat hij weer werk heeft, nu kunnen de plannen die we hadden gewoon door laten gaan want ik wilde wel echt graag een rijbewijs voor nummer 2 zou komen...
Ja dat snap ik. Ik kan echt niet zonder een auto hoor ook al woon ik in een stad. Vrienden of familie wonen ook net te ver dan fiets afstand. Vast een hele opluchting dat hij weer werk heeft. Ik ben in gedachte m'n vakantiegeld en belasting terug gave al aan het uitgeven; nieuwe kamer en inrichting boor nr 1. Kan toekomstige nr twee zo met wat kleine aanpassingen in oude kamer nr 1
@water Hier ook ! naast rijbewijs dus aanpassingen voor kamer van nr 2 zodat twee er gewoon kan inschuiven. , hebben zelfs al de toekomstige kamer gewit (was bruin van vorige bewoner) en dan met belastinggeld wat laminaat halen, nieuw bedje voor nr 2 zodat ledikantje alvast naar boven kan etc.
Het meiden, Mag ik ook mee kletsen? Ik ben 27, heb een dochtertje van anderhalf (November2013) Werk op het moment niet, zodra ik ging werken na de geboorte van m'n dochtertje ging het met mezelf niet helemaal goed dus uiteindelijk besloten om voorlopig bij m'n meisje te blijven. Ik slik al een tijd de pil niet meer omdat ik de vorige keer erg lang moest "ontpillen" ML wil al vanaf Januari voor een tweede gaan ik heb nu zelf ook het gevoel van ja leuk! Dus ik ben benieuwd. De vorige keer duurde het 7 maanden voor het raak was.
@Lamee Tuurlijk gezellig, ik ben ook vooral thuis (soms werk ik freelance op opdracht) Ik heb een zoontje van 2,5 , ml wilde hier ook eerder maar heb een pnd gehad dus durfde eerder gewoon niet.
Ha ladies! @lamee: welkom! @ de rest: had ik al eens voorgesteld om een overzichtje te maken? Ik vind het zo handig! Ik wil het wel doen als iemand me kan uitleggen hoe je dat doet? Zelf ben ik eergisteren ongesteld geworden! Gek dat je daar dan zo blij mee kan zijn omdat het de 'laatste keer' ongesteld zijn is, voordat we er voor gaan! Kom ook precies uit met mijn eisprong rondom onze trouwdag; supermooi idee dat het zou kunnen dat het een huwelijksbaby kan zijn al ga ik daar niet van uit natuurlijk. Zo'n zin in!
lamee welkom hier een dochtertje van nov 2013! Sdenise wat doe jij voor werk? een lijstje zou super zijn!! SuusD - 25 jaar -1e ronde (in aug) - 2e kindje
ik word echt gek van mijn Cyclus... meiden als jullie een keuze hadden he in welke maand zouden jullie het liefst willen bevallen?
♥ NOD lijst 1 t/m 31 juni 2015 ♥ 01.: 02.: ... 30: Miesje83- 32 jaar - 1e ronde - 3e kindje Datumloos: SuusD - 25 jaar -1e ronde (in aug) - 2e kindje ♡Zwanger ♡, Ongesteld, MMM*, Negatieve Test, Twijfel-/Tuurtest. De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg
Volgens mij is het gelukt! Als iedereen zichzelf wil toevoegen? Voor de overzichtelijkheid heb ik niet alle data opgenomen. Voegt iedereen zijn dag toe waarbij je de dag dan vet maakt? Neem bij het toevoegen de onderaan opgeschreven instructie in acht (ik las al op andere topics dat t anders helemaal mis gaat ) Ik wil ook wel mensen toevoegen, dan moet je je gegevens maar even opschrijven
♥ NOD lijst 1 t/m 31 juni 2015 ♥ 01.: 02.: ... 30: Miesje83- 32 jaar - 1e ronde - 3e kindje Datumloos: SuusD - 25 jaar -1e ronde (in aug) - 2e kindje SDenise - 25 jaar - 1e ronde (juli/aug) - 2de kindje ♡Zwanger ♡, Ongesteld, MMM*, Negatieve Test, Twijfel-/Tuurtest. De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg
@SuusD Ik ben fotograaf & kunstenaar en doe soms opdrachtjes ernaast Morgen heel toevallig een newbornshoot Maar verkoop ook mijn foto's voor aan de muur etc. Ik zou denk ik in mei/juni willen bevallen dus hoop dat het ergens rond september/oktober raak is, ook al denk ik dat dat erg snel is gezien ik misschien nog wel zou moeten ontpillen (al heeft niet iedereen dat).
♥ NOD lijst 1 t/m 31 juni 2015 ♥ 01.: 02.: ... 30: Miesje83- 32 jaar - 1e ronde - 3e kindje Datumloos: SuusD - 25 jaar -1e ronde (in aug) - 2e kindje SDenise - 25 jaar - 1e ronde (juli/aug) - 2de kindje Wiedeltje - 24 jaar - 1e ronde (juli/aug) - 3e kindje ♡Zwanger ♡, Ongesteld, MMM*, Negatieve Test, Twijfel-/Tuurtest. De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg
Ik heb mezelf ook toegevoegd. @water: gaat goed hier! De oudste dochter is nu zindelijk, en de jongste loopt bijna! Mijn doelen bereikt voor ik zwanger raak. Behalve dan dat ik die laatste paar kilo's nog kwijt wil... @SDenise: fijn joh! Dat hij weer werk heeft. Spannend je rijbewijs halen, kom op, gaat vast lukken! @Miesje: Je gaat al bijna trouwen dus! Het leek nog zo lang te duren voor je ging trouwen en nu is het al bijna! Spannend. Succes met de laatste voorbereidingen en alvast een heel fijne dag. Ging er niet nog iemand trouwen?? @SuusD: dan zou ik bevallen in juni of juli. In ons gezin zit er dan wat tijd tussen de verjaardagen. Lekker de hele zomer zw.schapsverlof en voor het warme weer van je zware vrachtje af. Lijkt me top. Maar, ik heb het niet voor het zeggen en dat is maar goed ook. Soms kom je er achteraf achter dat al wil je iets niet op een bepaald moment het toch wel goed is geweest.. Snappen jullie die laatste zin nog? Lekker ingewikkeld haha!
@Wiedeltje, Hier ook bezig met zindelijkheid, mijn zoontje is ook uit 2012 maar gaat nog niet top, hij is er nog niet helemaal aan toe merk ik maar geloof dat jongens over het algemeen wat later zijn met zindelijkheid.... Zijn er wel veel mee bezig, thuis veel in boxer en dan gaat het wel goed (met plassen) Van wanneer is jouw oudste dochter?
@Lamee, welkom! Gezellig! Hier toevallig ook een dochter van november 2013. Welke datum is ze geboren? Hier de twaalfde. Jeetje Miesje, dat klinkt echt dichtbij, je laatste ongesteldheid! Spannend! Je gaat ook gewoon bijna trouwen. Wanneer was het ook alweer zo ver? Bijzonder dat het een huwelijksbaby kan worden hihi. Hier ben ik 12 juni daggast op een bruiloft van een goede vriendin. Altijd leuk! @Sdenise, hoor je over het algemeen wel he, dat jongens iets later zijn. Mijn neefjes waren ook "pas" rond drie jaar zo ver om ermee te beginnen. @SuusD, ik zou het liefste bevallen in augustus. Dat zou met mn zwangerschapsverlof het mooiste uitkomen (werk in het onderwijs). Daarom twijfel ik nog steeds. Al in augustus beginnen voor een beebje of toch wachten tot november... Bij onze dochter was het in ronde 1 al raak Maar goed, een zwangerschap is niet te plannen houd ik mezelf dan maar voor.
@Denise: De oudste is van 4 dec 2012. Ja dat zindelijk worden is een heel gedoe hoor! Nog steeds! Ze heeft ook nog wel regelmatig ongelukjes, maar dat zal nog wel even duren. Ze is nu sinds een paar dagen eindelijk ook poep-zindelijk. Dat was echt een heel gedoe voor zij daaraan toe was. Ik weet ook niet of mijn dochter er aan toe was, maar ik was er aan toe. Heb altijd gezegd een jaar 2 in de luiers is het max... hihi. Dat is me gelukkig gelukt. Je moet er zelf ook echt consequent in zijn he? Anders werkt het gewoon niet heb ik gemerkt. Bij mijn moeder gaat het ook veel beter als bij mijn schoonmoeder. Mijn moeder is veel consequenter er ook in...