• rond juli 2015 voor een kindje gaan spannend! •

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door SuusD, 26 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    ♥ NOD lijst 1 t/m 31 juni 2015 ♥

01.:
    02.:
    ...
    22:
    Water27 - 29 jaar - 2e ronde - 2e kindje
    30:
    Miesje83- 32 jaar - 1e ronde - 3e kindje

Datumloos:
    SuusD - 25 jaar -1e ronde (in aug) - 2e kindje
    SDenise - 25 jaar - 1e ronde (juli/aug) - 2de kindje
    Wiedeltje - 24 jaar - 1e ronde (juli/aug) - 3e kindje

♡Zwanger ♡, Ongesteld, MMM*, Negatieve Test, Twijfel-/Tuurtest.

De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg

2. lamee

lamee Actief lid

14 feb 2012
    172
    0
    0
    NULL
    NULL
    @SuusD dan zal ik bevallen ergens vanaf April tot Juli. Maar bij m'n dochtertje hoopte ik dat ook en was ik uiteindelijk in December uitgerekend. Maar hoop wel dat het een paar maanden voor de verjaardag van m'n dochtertje zal zijn

@Jaydee mijn dochtertje is van de 29ste

Als het goed is hier vandaag m'n eisprong maar helaas een beetje een verloren maand. M'n dochtertje heeft de waterpokken dus komt t er niet echt van zeg maar.. :)

3. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Gisteren een gesprek gehad met mijn vriend en hebben besloten toch volgende maand voor een kleintje te gaan!!

4. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38

01.:
    02.:
    ...
    22:
    30:

Datumloos:
    SuusD - 25 jaar -1e ronde (in juli) - 2e kindje

De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg

5. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    spannend suusD!

6. Miesje83

Miesje83 Actief lid

11 okt 2011
    260
    112
    43
    ha ladies:
    @Wiedeltje en @Jaydee: 13 juni is het zover; dan trouwen wij. Ik ben reuze benieuwd hoe de dag zal zijn en krijg al helemaal de kriebels als ik er aan denk!

@Wiedeltje en SDenise: Wat knap dat jullie kindjes al zindelijk worden! Onze oudste is bijna 3 (7-2012) en is er bang voor; voorlopig dring ik maar niet aan want zij laat zich niet forceren...

@Spannend SuusD!

En gek om er al over na te denken 'wanneer je dan zou willen bevallen'.. Idealiter beval ik ergens in juni omdat ik dan nog verlof heb wanneer onze oudste op school begint. Maar ja, dan zou ik in aug/spetember zwanger moeten raken en dat valt natuurlijk niet te regelen, haha! Dus we zien wel waar het schip strand en starten.. Ergens ook wel mooi dat het komt zoals het komt!

Hebben jullie eigenlijk een wens qua geslacht? Natuurlijk is het al een zegen als er nog een kindje mag komen dus hopelijk vindt niemand het een onbeschofte vraag..

geniet van het mooie weer!

7. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Ik vind het geen gekke vraag hoor, ik heb een zoontje, voor hem zou ik een broertje enorm leuk vinden.
    Voor mezelf zou ik een meisje wel leuk vinden maar puur omdat ik het niet ken en nieuw is..

uiteindelijk maakt het me niet enorm veel uit, beide erg leuk. :)

8. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63

01.:
    02.:
    ...
    20:
    30:

Datumloos:

9. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Voorkeur voor het geslacht.. Ik zie mezelf meer als een 'jongens moeder'. Toch zou ik nu een meisje wel erg leuk vinden, van beide een :D

Meest ideale maand om te bevallen.. Februari, juli,augustus en september hebben we geen verjaardagen in de familie. Maar om nou vol in de zomer hoogzwanger te zijn en te moeten bevallen lijkt me best zwaar. Hopelijk is het deze maand stiekem raak, dan wordt het misschien nog net februari ;)

Uiteindelijk zijn we natuurlijk helemaal gelukkig als we een gezond kindje mogen krijgen van welk geslacht dan ook en in welke maand dan ook.;)

10. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    En Suusd wat spannend. Waar zit je nu in je cyclus?

11. vos1985

vos1985 Actief lid

8 aug 2013
    376
    0
    0
    Ik zou hier graag willen meekletsen als dat nog kan. Wij willen voor een tweede kindje gaan. Wacht nu nog op mijn menstruatie en dan willen we er de volgende ronde voor gaan.

Ik ben de trotse moeder van een prachtige dochter van vandaag 10 maanden! Een heerlijk mopje, kan niet wachten om nog een kindje te verwelkomen!

Mijn NOD is 15 juni met een cyclus van gemiddeld zo'n 34 dagen, maar deze ronde zal ik dus (als het goed is) nog niet zwanger zijn.

Ik heb jullie verhalen nog niet terug gelezen, daar ga ik later vandaag eens rustig voor zitten.

12. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Welkom vosje!

@Water uiteindelijk hebben we er niet zoveel over te zeggen, maar ik zou in de winter niet graag willen bevallen om dezelfde reden die suusD al had genoemd. Ik heb een pnd gehad en in de winter ben ik al extra gevoelig voor depressies, dus ik hoop ergens tussen mei en september te mogen bevallen :) anders doen wij misschien nog ergens een pauze inlassen....

13. vos1985

vos1985 Actief lid

8 aug 2013
    376
    0
    0
    Zo, even wat bijgelezen. Ergens las ik over foliumzuur en toen bedacht ik me dat ik daar natuurlijk ook weer aan zal moeten beginnen. Heel dom, maar niet eens meer bij stil gestaan. Bij de eerste was ik daar zo mee bezig en nu veel minder! Morgen maar eens meenemen bij de drogist.

Ik ben trouwens 29 jaar en getrouwd. Van beroep ben ik jurist.
    We hebben niet echt een voorkeur voor het geslacht. Na een meisje zouden we een jongen wel heel leuk vinden, maar hebben allebei het idee dat wij een meidengezin krijgen. Bij de eerste waren we voordat we uberhaupt begonnen er al van overtuigd dat we een meisje zouden krijgen en dat bleek dus ook te kloppen. We waren toen in de 4e ronde zwanger.

14. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Gezellig Vos dat je mee kletst!
    Ja foliumzuur.. Dat bedacht ik me dus ook iets later. Nou ja eerste ronde beetje voorbij laten gaan dus was achteraf niet zo'n probleem. Nu heb ik alvast genoeg binnen.
    Toch weer spannend he ook bij een tweede

Denise, ja de winter is ook mijn favo seizoen niet hoor. Maar juist doordat ik eind november was bevallen is de hele winter aan me voorbij gegaan :D en toen was het al weer lente.
    Maar begrijp wel wat je bedoelt hoor. Iedereen is gelukkiger met lekker weer.

15. Miesje83

Miesje83 Actief lid

11 okt 2011
    260
    112
    43
    Welkom Vosje; leuk! En grappig te lezen dat je jurist bent; ik ook!

ja, foliumzuur.. Ik ben al aan het slikken; volgens mij kan het ook geen kwaad om het in te nemen en is het wel van belang dat je een bepaalde waarde hebt wanneer je zwanger raakt..?

16. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    ♥ NOD lijst 1 t/m 30 juni 2015 ♥

01.:
    15:
    Vos1985 - 29 jaar - 1e ronde - 2e kindje
    21:
    30:
    Miesje83 - 32 jaar - 1e ronde - 3e kindje

Datumloos:

17. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Foliumzuur, ga ik vanaf overmorgen aan beginnen, goed dat jullie het zeggen :D

18. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Water27 vond het wel lekker nov kindje maar nu mag er zeker een lente kindje komen hoor
    Ik slik al 3mnd foliumzuur haha zat gewoon in mijn vitamines
    Magnesium is ook goed om bij te slikken ;)

19. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    Welkom Vos! Leuk dat jullie voor een tweede kindje gaan.

Ik moet zeggen dat ik de winter heerlijk vond om te bevallen. Lekker tijdens de donkere dagen in je kraambed, heerlijk thuis mn eigen coconnetje met de kleine en tegen de tijd dat de baby iets meer gaat kunnen en er meer ritme in komt, wordt het lente/zomer waardoor je er makkelijker op uit gaat.
    Nu dus wel bewust ervoor gekozen om te proberen of we voor een zomerkindje kunnen gaan, want met verjaardagen vieren zit je in november natuurlijk altijd binnen en later met kinderfeestjes ook :D

Oh ja, foliumzuur!! Hoe ver van te voren moet je daar ook alweer mee beginnen?

20. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Ze zeggen een maand maar hoe eerder hoe beter! ( zegt de zwangerschaps coach haha)

Deel Deze Pagina