• rond juli 2015 voor een kindje gaan spannend! •

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door SuusD, 26 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SDenise

    SDenise Fanatiek lid

    27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Nou we gaan allemaal zien wanneer de kindjes komen ! :D
    @Jaydee zoals je het nu zegt is ook wel lekker ja, ze zijn in de zomer dan alweer wat groter, niet meer zo fragiel.

    Ik had alleen met zoonlief (een randprematuurje) wel echt problemen met zijn temperatuur en had het enorm snel koud en dan is de winter echt niet fijn..
     
  2. vos1985

    vos1985 Actief lid

    8 aug 2013
    376
    0
    0
    Ik ben dus niet de enige die er nog niet aan had gedacht. Had het vandaag willen halen maar niet meer aan toe gekomen. Ga vitames voor zwangerschap slikken, heb ik bij de eerste ook gedaan, heb je alles in een.

    Wij hebben dus al een zomerkindje en vond dat wel prettig. Lekker weer met mijn zwangerschapsverlof en kon snel naar buiten, lekker wandelen. Nu dus de hoop op een lentekindje of anders weer een zomerkindje. Ik ben iemand die er graag op uit gaat, de muren komen al snel op me af. Verlof in de winter zou dus niet zo bij mij passen.

    Hebben jullie nog leuke dingen gepland staan/gedaan dit weekend? Wij hebben vandaag de verjaardag van mijn man gevierd. Niet groots, wat familie en paar vrienden. Vanmiddag lekker met N en haar grote nicht van 7 naar de speeltuin geweest. N heeft heerlijk in het gras gezeten. Erg gezellig.
     
  3. SDenise

    SDenise Fanatiek lid

    27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Laatste pil gisteren genomen !
    Nu eerst bloeding en dan wachten op echte ongi :)
     
  4. wiedeltje

    wiedeltje Fanatiek lid

    2 apr 2012
    1.134
    1.466
    113
    Welkom Vos!

    @geslachtsvoorkeur: Ik heb 2x een voorkeur voor een jongetje gehad (manlief voor meisje) en het was 2x een meisje. Geniet inmiddels zo van dat meisjesgedoe (lekker tutten!) dat ik niet persé meer een jongetje hoef. Ik vind een meisje ook prima. Mocht er een jongetje komen dan is dat natuurlijk ook goed, maar een meisje is wel net zo leuk en handig ivm kleding etc.

    Verder voel ik me nu telkens vreselijk beroerd. Of mn ongi komt er aan, of ik ben toch zwanger... Ga vandaag maar eens een test komen en die wo of do maar eens doen ofzo... Denk ik...
     
  5. Miesje83

    Miesje83 Actief lid

    11 okt 2011
    260
    112
    43
    Spannend Wiedeltje: laat je hier even je testresultaat weten?

    Wij zijn gisteren eeh.. begonnen, haha! Voelt toch altijd wel bijzonder als het dan mag gaan gebeuren. Soort magisch gevoel!
     
  6. vos1985

    vos1985 Actief lid

    8 aug 2013
    376
    0
    0
    Multivitamine in huis! Toch wel raar gevoel, nu wordt het meer echt.

    @wiedeltje, spannend! Ben heel benieuwd naar je test.

    @ miesje, is ook magisch. Het is anders altijd normaal en als je eenmaal die knop om hebt gezet dat je voor een kindje gaat voelt het toch anders. Nog meer intiem.

    @hier. Ik haat die stomme sprongetjes! Ff hier frustratie uiten. Normaal een makkelijk kind met dutjes, maar laatste paar dagen is het weer even moeilijk. Ook tussendoor wat jengelig. Het matcht precies met de kalender van oei ik groei en is herkenbaar sprongetjesgedrag. Ik weet dus dat het een fase is, maar oef wat zijn die fases soms vermoeiend! Zo. Klaagmodus uit!
     
  7. water27

    water27 Fanatiek lid

    11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    @wiedeltje, spannend!! Ik hoop op een mooie posi test voor je!

    @miesje, dat is het ook! Ik was ook helemaal euforisch dat we er weer voor gingen

    @vos die sprongetjes.. Heel herkenbaar..:/ ze worden al ook al langer. Bij ons is het sprongen verhaal tot 18 maanden uit maar weet zeker dat er binnen kort weer een aan komt.

    Hier ook even klagen.. Dacht afgelopen weekend m'n eisprong al te hebben.. Niet dus :/
    Nu elke ochtend hoop ik met tempen dat m'n temp min 0.2 omhoog gaat maar nee hoor.. Pff
    We hebben flink geklust maar dat had dus geen zin.. Haha wel voor de gezelligheid natuurlijk, maar niet voor een kindje bedoel ik.
    Ben helemaal beetje chagerijnig ervan
     
  8. water27

    water27 Fanatiek lid

    11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    ♥ NOD lijst 1 t/m 30 juni 2015 ♥

    01.:
    15:
    Vos1985 - 29 jaar - 1e ronde - 2e kindje
    24:
    Water27 - 29 jaar - 2e ronde - 2e kindje
    30:
    Miesje83 - 32 jaar - 1e ronde - 3e kindje


    Datumloos:
    SuusD - 25 jaar -1e ronde (in juli) - 2e kindje
    SDenise - 25 jaar - 1e ronde (juli/aug) - 2de kindje
    Wiedeltje - 24 jaar - 1e ronde (juli/aug) - 3e kindje

    ♡Zwanger ♡, Ongesteld, MMM*, Negatieve Test, Twijfel-/Tuurtest.

    De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg
     
  9. water27

    water27 Fanatiek lid

    11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Ik blijf m'n nod ook maar veranderen op de lijst, misschien moet ik maar op datumloos.. ;)
     
  10. vos1985

    vos1985 Actief lid

    8 aug 2013
    376
    0
    0
    Vandaag al ongesteld geworden, dus ronde 1 gaat nu officieel van start!
     
  11. water27

    water27 Fanatiek lid

    11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Spannend Vos!

    Hier vandaag nog steeds geen temp stijging terwijl ik die afgelopen weekend al had verwacht.. :/
    Elke dag aan het klussen, vraag me af of dat goed is of dat we beter om de dag kunnen klussen. Weet iemand dat?
     
  12. SDenise

    SDenise Fanatiek lid

    27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Spannend allemaal !, volgens mij is om de dag het beste maar weet het niet zeker water.

    Misschien heb je nu gewoon een langere cyclus ?
     
  13. water27

    water27 Fanatiek lid

    11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Ja heb ik ook. Valt dan nog mee hoor als eisprong deze week nog komt zit ik rond de 36 dagen. Normaal zit m'n cyclus tussen 30 en 49 dagen.
     
  14. SDenise

    SDenise Fanatiek lid

    27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Bij mij ook ergens daar, tussen 35 en 45 zoiets..
    Hoop dat hij snel komt ;) kan je het weer gezellig maken, zal ml vast niet erg vinden.
     
  15. water27

    water27 Fanatiek lid

    11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Manlief is al een aantal dagen heel gelukkig haha
     
  16. vos1985

    vos1985 Actief lid

    8 aug 2013
    376
    0
    0
    Je kunt het schijnbaar beter om de dag doen. Zaad is dan van betere kwaliteit, zeggen ze. Mannelijk lichaam heeft even de tijd nodig om weer goed zaad aan te maken.
     
  17. wiedeltje

    wiedeltje Fanatiek lid

    2 apr 2012
    1.134
    1.466
    113
    Ik ben zwanger!

    Ben helemaal verbaasd en toch ook weer niet. Weet het gewoon even allemaal niet meer.
    Ik durfde geen test te kopen en had ook geen zin/kans om naar een ander dorp te gaan voor een test. Dus ik dacht, ik wacht mn ongi gewoon af. Die zou dus vandaag moeten komen. Maar, vanmorgen niks. Ik baalde dat ik geen test had, en dacht, let maar op, over een paar uur ben ik toch ongi, dus maar goed eigenlijk ook dat ik geen test heb gehaald, kost toch allemaal maar weer geld.. Nouja, maar ik kon het eigenlijk niet uithouden. Dus net toch maar op de fiets naar de DIO gestapt en een test gehaald. Kwam gelukkig niemand tegen. Direct gedaan, negatief. Ik dacht al, ziejewel!
    Haal ik m net uit de prullenbak, knal positief!!! Pfff, ik zit echt een beetje te bibberen. Toch wel spannend nu ik definitief zwanger ben. Beetje eerder als gepland, maar ben toch blij!

    Ga zo maar de test + rompertje met i love papa inpakken. Die weet nog van niks en vermoed ook niets. Heb niet gezegd dat ik zenuwachtig was en dacht dat ik zwanger was. (zeg ik bijna elke maand, dusja)

    Dames ik wens jullie het allerbeste en hoop dat jullie ook snel gezegend zullen worden met een positieve test!
     
  18. SDenise

    SDenise Fanatiek lid

    27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @ Wiedeltje

    Gefeliciteerd !!!!! had je de test zo snel weggegooid dan :p ?
    Welke maand zou je nu uitgerekend zijn? Spannend hoor, geniet ervan! ben benieuwd hoe je man reageert !
     
  19. liefebees

    liefebees VIP lid

    6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Wiedeltje gefeliciteerd! Dat wij maar snel mogen volgen :)

    Hier officieel begonnen. Gisteren smiley op mn clearblue digi ovutest dus vandaag eisprong gok ik. Gisteravond geklust en straks nog maar een x en dan 2 hele lange weken wachten....
     
  20. Jaydee

    Jaydee Fanatiek lid

    2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    Gefeliciteerd wiedeltje! Geniet ervan!

    Spannend sasjuh! Nu gaat het werk beginnen dus hihi
     

Deel Deze Pagina