• rond juli 2015 voor een kindje gaan spannend! •

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door SuusD, 26 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. water27

    water27 Fanatiek lid

    11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Wiedeltje wat leuk! Gefeliciteerd!!
    Hoe reageerde manlief?

    Hier weet ik t even niet meer. Ik denk dat m'n eisprong is geweest maar zeker weten doe ik het niet. Erg onzeker allemaal.. En voor een controle freak niet best :D
     
  2. wiedeltje

    wiedeltje Fanatiek lid

    2 apr 2012
    1.134
    1.466
    113
    Bedankt voor de felicitaties!

    Manlief dacht dat het rompertje voor mijn jongste dochter was. HIHI.
    Dus ik snel de test eruit gehaald en zei: nee, deze is voor de volgende. HUH?? Ben je zwanger dan? zei hij. Haha, hij moest ff wennen aan het idee. Zeker omdat we eigenlijk iets later wilden starten. Maar nu vindt hij het ook super leuk en zegt ook: wat maken die paar maanden nu eigenlijk uit.

    Ik voel me gelukkig nog heel goed, vandaag verloskundige bellen. Zit te twijfelen welke. Dezelfde als van mijn andere kinderen?? OF degene die in dit dorp verloskundige is (zit mijn zus ook bij). We zijn namelijk intussen een dorp verder verhuisd. Vorige verloskundige zou het niet erg vinden om hierheen te moeten... Is vertrouwd. Maar wel telkens een stukje rijden voor mij, terwijl ik de nieuwe verloskundige op de fiets of (eind) lopend zou kunnen... Lastig...

    Ik had de test niet heel snel weggegooid hoor. Maar had de tijd niet bijgehouden, dus weet niet hoe snel. Dacht dat de 5 minuten wel om waren. Maar toch niet dus...

    Spannend dames die moeten wachten!!
     
  3. Miesje83

    Miesje83 Actief lid

    11 okt 2011
    260
    112
    43
    Wiedeltje: proficiat meid! Wat spannend om positief te testen en het avontuur weer tegemoet je gaan! Leuk!

    Sasjuh83: succes!

    Wij zijn afgelopen zaterdag getrouwd en hebben een wsprookjesachtige dag gehad! Heel bijzonder! Ben benieuwd of we een huwelijksbaby mogen krijgen; we hebben iig ons best gedaan! 😊
     
  4. SDenise

    SDenise Fanatiek lid

    27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Wat leuk miesje !!!

    Wat fijn dat de dag zo geslaagd was !! trouwerij moet ook sprookjesachtig zijn, of iig voelen ;). helemaal toppunt als daar ook nog een baby uitkomt :D Hoop het voor je !

    @wiedeltje
    Fijn dat je man nu aan het idee gewend is ! nu kunnen jullie genieten :)
     
  5. water27

    water27 Fanatiek lid

    11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Wat een goed nieuws allemaal! Ik wordt er vrolijk van :D

    Meisje gefeliciteerd! Het zou wel heel mooi zijn als je over twee weken een positieve test in je handen hebt! Spannend!
     
  6. Jaydee

    Jaydee Fanatiek lid

    2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    Gefeliciteerd miesje! Ik duim mee voor een huwelijksnachtbaby 😄
     
  7. Miesje83

    Miesje83 Actief lid

    11 okt 2011
    260
    112
    43
    Bedankt dames! Lief dat jullie meeleven! :)

    Het is wel een opgetogen en spannende tijd nu we er weer voor zijn gegaan... Ik merk dat ik al weer wat ongeduldig wordt (geduld is zeker niet mijn sterkste eigenschap)! Nauwelijks is mijn eisprong voorbij of ik zit al weer in mijn agenda te turen 'wanneer je wat zou kunnen gaan voelen, mocht het raak blijken". En dat terwijl ik me, net als de vorige 2x, voor heb genomen om het los te laten en even te bezien.
    Nu zijn we 2 x vlot gezegend met een zwangerschap en ik zou het logisch vinden als het nu even duurt; het is meer de spanning van het niet-weten waar ik wat wiebelig van wordt. :D
    Vrouwen.. ;)

    Hoe is het met de rest?
     
  8. vos1985

    vos1985 Actief lid

    8 aug 2013
    376
    0
    0
    Gefeliciteerd Wiedeltje! Jeetje, we zijn hier nauwelijks begonnen of er is al iemand zwanger! Leuk hoor!

    Jij ook gefeliciteerd Miesje, ik zal met je meeduimen dat je snel een positieve test in handen hebt.

    Ik zit te wachten op mijn eisprond, die verwacht ik volgende week. Hopelijk kunnen ml en ik het dan gezellig maken. N heeft op dit moment de waterpokken en hoewel ze er niet al te veel last van heeft is het niet echt goed voor de gezelligheid in bed ;). Ook heeft ze er de laatste paar weken een handje van om net als wij naar bed te gaan wakker te worden van een droom of van honger. Ben dus heel benieuwd of het ons gaat lukken om te klussen. Moet ook zeggen dat ik er minder mee bezig ben dit keer. Maar waarschijnlijk komt het wel zodra mijn eisprong is geweest en het ons wel lukt om de klussen. Dan zal de spanning vast wel toenemen. :p
     
  9. Miesje83

    Miesje83 Actief lid

    11 okt 2011
    260
    112
    43
    Dames; vanmorgen toch getest.. Ik voelde zo veel... :)
     

    Bijgevoegde bestanden:

    • image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      20,7 KB
      Weergaven:
      2
  10. vos1985

    vos1985 Actief lid

    8 aug 2013
    376
    0
    0
    WoW miesje! Van harte gefeliciteerd! Die is duidelijk! Hoe voel je je?
     
  11. Miesje83

    Miesje83 Actief lid

    11 okt 2011
    260
    112
    43
    Ha Vos, bedankt! Ik voel me goed! Het is erg bijzonder dat we het nog een keer mee gaan maken (er van uit gaande dat alles goed mag blijven gaan!). Spannend weer!
    Ben erg benieuwd hoe deze zwangerschap zal verlopen!

    Hoe is het met de andere dames?
     
  12. vos1985

    vos1985 Actief lid

    8 aug 2013
    376
    0
    0
    Ik zit nu op het wachtbankje, spannend!
     
  13. lamee

    lamee Actief lid

    14 feb 2012
    172
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw wat leuk! Gefeliciteerd wiedeltje en miesje.. Spannend weer

    Voor diegene die al een kindje hebben. Hoe voelde jullie je de vorige x tijdens de zwangerschap?
    Ik heb tot 20 weken heel veel gespuugd zie daar best wel tegenop hoewel ik natuurlijk hoop heel snel zwanger te mogen raken.

    Ik heb gisteren of vandaag m'n ei gehad denk ik. Mijn cyclus duurde altijd 32 dagen maar de laatste keer was het ineens 25 dagen. 😕 dus weet niet helemaal zeker wanneer m'n ei is.. Volgende maand maar beginnen met temperaturen 😁 vind t toch fijner om t zeker te weten
     
  14. Jaydee

    Jaydee Fanatiek lid

    2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    Wauw Miesje, gefeliciteerd!! En bijzonder zeg tijdens deze ronde!

    Oh dat is vervelend lamee, die weken duren dan lang!
    Ik voelde me bijzonder goed, had alleen erge last van bekken/rug.

    Nu loop ik trouwens weer voor m'n rug bij een osteopaat. Hopelijk verdwijnen de klachten snel, wil wel fit zijn voor m'n volgende zwangerschap
     
  15. Miesje83

    Miesje83 Actief lid

    11 okt 2011
    260
    112
    43
    @Vos: van dat wachtbankje wordt je altijd ongedurig..! Spannend, ik duim!
    @lamee: ik kan me voorstellen dat het fijn is om te weten wanneer je je ei hebt! Is je cyclus meestal regelmatig?
    @jaydee: vervelend dat je rugklachten hebt! Heb je goede ervaringen met de osteopaat? Jullie starten bijna he! Spannend!

    Ik moet zeggen dat ik het ook wel spannend vindt om nu zwanger te zijn. De vorige twee keer was ik een flinke periode beroerd (spugen) en dat was toen wel ploeteren met gezin/werk en zwangerschap! Ik ben benieuwd hoe dat deze keer zal zijn!

    Hoe doen jullie oudere kindjes het met de warmte?
     
  16. vos1985

    vos1985 Actief lid

    8 aug 2013
    376
    0
    0
    Snap ik wel Miesje dat je het spannend vindt. Het lijkt mij ook best spannend. Heb geen slechte zwangerschap gehad, maar de vermoeidheid en de misselijkheid van de eerste weken, daar zie ik toch wel tegen op.

    Tot nu toe kan N de warmte nog prima hebben. 's nachts lekker alleen in een luier in een dunne slaapzak.
     
  17. lamee

    lamee Actief lid

    14 feb 2012
    172
    0
    0
    NULL
    NULL
    @jaydee hopelijk kan de osteopaat iets voor je betekenen. Ik loop nog steeds bij de fysio voor m'n bekken maar t gaat al een stuk beter en ben nu ook begonnen met krachttraining om alles rondom mn bekken te versterken

    @miesje ja normaal heb ik altijd een cyclus van 32 dagen en het verschil was ook ineens zo groot. Ik ga nu gewoon uit van 32 dagen.. dus nog een week wachten. :)
    En m'n dochtertje doet t best goed. Ze huilt wat sneller en ligt s nachts alleen in een rompertje. We zoeken de verkoeling vaak op. Het waait hier nu best aardig dus alles staat open hopelijk gaat de temperatuur op haar kamertje een beetje naar beneden.
     
  18. Miesje83

    Miesje83 Actief lid

    11 okt 2011
    260
    112
    43
    VOS! Wat zie ik...?
     
  19. vos1985

    vos1985 Actief lid

    8 aug 2013
    376
    0
    0
    Klopt, ik ben zwanger!!!! Maandag een ontzettend opgeblazen buik en gevoelige onderbuik. Kon het niet laten om te testen en zag een licht streepje. Gisterochtend al een duidelijker streepje en vandaag een knaltest! Ook meteen al beetje misselijk, moet blijven eten om het tegen te gaan. Uitgerekende datum zal om en nabij 18 maart liggen. Vind het weer zoooo spannend, je weet dat er nog van alles mis kan gaan. Maar ik probeer er vertrouwen in te hebben dan het ook nu weer goed gaat.
     
  20. Miesje83

    Miesje83 Actief lid

    11 okt 2011
    260
    112
    43
    Gefeliciteerd Vos, wat ontzettend leuk! En snel! Vervelend dat de misselijkheid al opspeelt! Spannend nu weer he!

    Hoe is het met de andere dames?
     

Deel Deze Pagina