• rond juli 2015 voor een kindje gaan spannend! •

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by SuusD, Dec 26, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    1,162
    0
    36
    Inderdaad rustig hier!

Beterschap voor de kleine meid Lies!

Wat doet iedereen hier trouwens voor werk? Of zitten er thuisblijfmoeders bij?
    Ik sta voor de klas en werk 4 dagen. Hoop na de komst van een tweede alleen nog maar dagdelen te werken verspreid over 4 dagen.

Pff... Veel vrouwen om me heen worden zwanger. Merk dan toch wel de kriebels hier. Maar toch nog niet genoeg om te zeggen, nou we gaan ervoor. ;)

2. SuusD

SuusD Fanatiek lid

Jan 8, 2013
    3,004
    3
    38
    Lies beterschap zeg!
    Ik ben afgestudeert grafische vormgever soms doe ik wat kleine dingen ben er niet actief mee bezig daarnaast heb ik certificaat voor het geven van baby massage en ben ik official HypnoBirthing practitioner (zwangerschaps cursus) 😊 maar alles met mate ik ben vooral thuis mama!

En jullie?

3. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    1,162
    0
    36
    Oh Suus dat Hypnobirthing heb ik toevallig laatst naar zitten kijken!
    Lijkt me wel wat bij een volgende zwangerschap.
    Wat is jouw werkgebied?

4. SuusD

SuusD Fanatiek lid

Jan 8, 2013
    3,004
    3
    38
    Het gooi en omstreken :) maar verder kan ook tegen reiskosten :)
    Waar woon je?

5. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

Apr 2, 2012
    1,519
    1,862
    113
    Ik werk nog 2 dagen.
    Sinds kort op de financiële administratie van een groot bedrijf (in baby-artikelen toevallig;)) Echt super leuk! Weet niet wat we bij een derde zouden beslissen. UIteraard dan ook belangrijk of de oppas nog wil oppassen en het financiele plaatje.

6. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    1,162
    0
    36
    Tussen Den Bosch en Utrecht! Het gooi is dus wel te rijden.
    Nou ik houd het in gedachten.

Klinkt leuk Wiedeltje!

7. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

Apr 2, 2012
    1,519
    1,862
    113
    Stil hier!
    Duurt ook nog ff voor het juli is...

Ik heb vannacht gedroomd dat ik hoogzwanger was... Dan komt het wel ff dichtbij! Ben vandaag nog ff bij m'n zus geweest. Die is 33 weken zwanger. Ze liet nog ff aan J. voelen dat ze een baby in haar buik heeft. Dan krijg ik toch wel echt heel erg de kriebels hoor!

8. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    1,162
    0
    36
    Haha, herkenbaar!
    Leuk dat je zus zwanger is! Weet je al of je een neefje of nichtje krijgt?

9. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

Apr 2, 2012
    1,519
    1,862
    113
    Nee, dat weten we niet. Ze weten het zelf ook niet.
    We zitten wel met smart op een jongetje te wachten. In onze fam. zijn er 6 kleinkinderen, allemaal meisjes;).

10. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

Dec 18, 2012
    2,332
    116
    63
    Female
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Wiedeltje, wat leuk zeg! Snap dat je daar wel kriebels van krijgt;)

Ik ben verpleegkundige infectieziektebestrijding bij de GGD. Werk 24 uur per week.
    Met ons meiske is alles heel goed gegaan, operatie is mooi gelukt.
    Ik ben een tijdje afwezig geweest op het forum, heb wel alles bij gelezen maar reageer niet meer op iedereen (sorry).

Mijn man en ik hebben besloten over 2 maanden al voor onze tweede te gaan, dus dan wordt het verschil met juli wel erg groot. Ik zal daarom ook niet actief mee schrijven met jullie, zou niet leuk zijn om al over eisprongen, testen etc. te praten terwijl jullie nog aftellen tot juli.
    Kom af en toe wel spieken hier;)

Veel geluk en succes voor jullie allemaal!!

11. nona79

nona79 Lid

Feb 2, 2015
    58
    0
    0
    Dag dames mag ik met jullie mee schrijven?

Ik had al een topic geopend wie er voor een 4e gaat,maar nog geen respons. Nu zag ik dit topic en wij willen ook vanaf juli beginnen voor ons 4e kindje. Ik moest 6 feb de prikpil weer halen heb hem nu 3x gehad maar ik stop er al mee. Zodat mijn cyclus ook weer op gang kan komen.
    En de reden waarom juli is mischien een beetje raar maar we hadden al twee vliegvakanties geboekt en zo ineens in jan begonnen we toch over weer een kindje,nu kan het nog ik ben bijna 36 en we hebben er al drie 16 10 en 2.5... Lijkt mij leuk om mee te kletsen en dan strax ervoor te gaan!!

12. nona79

nona79 Lid

Feb 2, 2015
    58
    0
    0
    Oh en trouwens ik heb een winterkind (dec) en twee zomer (juni en juli)
    En ik vind het toch echt fijner in de zomer,ik hoop dus mogen te bevallen april mei of juni volgend jaar of later mag ook maar geen winter hihi...

13. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

Apr 2, 2012
    1,519
    1,862
    113
    Nona79: Ja tuurlijk! Leuk een vierde kindje!

14. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    1,162
    0
    36
    Gezellig Nona 79!
    Wat bijzonder dat jullie voor een vierde gaan, dat hoor je tegenwoordig niet veel meer!
    Ben je thuisblijfmoeder?
    Was je bij de vorige drie snel zwanger?

Nou aftellen naar juli dan maar!

15. SuusD

SuusD Fanatiek lid

Jan 8, 2013
    3,004
    3
    38
    Welkom!!!
    Ik wil en ook graag veel maar denk dat 3 max is wat mijn vriend wilt

16. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    1,162
    0
    36
    Wat is het hier rustig!

Wel grappig trouwens, hier wil mijn man juist een groot gezin en vind ik twee prima :D

17. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

Apr 2, 2012
    1,519
    1,862
    113
    Ja stil hier. Maar het duurt ook nog lang... Ik kan iig bijna niet wachten. Jullie daar ook last van?
    Mijn man en ik hopen allebei op een groot gezin.

18. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    1,162
    0
    36
    Ja dat is waar. Hopelijk gaat het tegen die tijd iets meer leven.
    Mooi om een groot gezin te willen in deze tijd! Mijn man wil dat ook graag, ik ben nog niet helemaal overtuigd. Meer door praktische overwegingen. We zullen zien...

19. nona79

nona79 Lid

Feb 2, 2015
    58
    0
    0
    Heey meiden ja het duurt nog even he maar het is maart.
    Ik ben ook nog aan het wachten tot mijn menstruatie op gang komt dat kan met de prikpil wel even duren denk ik maar ik ga er wel vanuit voor juli.

Ik ben thuisblijfmoeder altijd al geweest,de eerste was niet gepland ik was 18 jaar en toen hebben wij bewust een tijd gewacht om toch ervoor te zorgen dat we alles op een rijtje hadden. Met de derde was ik net aan de prikpil drie keer gehad en toen toch gestopt in april en in oktober was ik zwanger. En nu hebben we zoiets van nu kan het nog nog een kindje erbij we proberen het een jaar. Ik heb twee keer de prik gehad en in nov voor het laatst die was dus in feb uitgewerkt ik wacht nu rustig mijn menstruatie af en hoop vanaf juni toch 'actief' te beginnen! Spannend dames we moeten nog even afwachten...

Wiedeltje voor jou word het toch ook al de derde dat is al best een groot gezin hihi..

Jaydee hoe meer kids hoe meer de praktische overwegingen erbij komen idd dat had ik ook hoor...

20. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

Jul 29, 2013
    2,180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Hey allemaal. Ik ben op zoek naar een gezellig clubje om te kletsen. Toen kwam ik deze topic tegen. Inderdaad, juli 2015 is wat ver weg, maar komt al snel dichterbij.

Ik heb vanmorgen de laatste lege pilstrip in de prullenbak gegooid. Ons plan is ook om vanaf juni 2015 zwanger te worden van de 3e (voor mijn man 2e, oudste co-ouderschap met ex). Mijn lichaam moet dus nog even op orde komen en dan zien we wel wat er gebeurd.

We willen ook graag een groot gezin, maar onze leeftijd (35 en 39) werkt dat nu een beetje tegen... tja, beide eerder getrouwd, gescheiden, tijdje alleen, hoop opgegeven... en toch elkaar nog tegen gekomen... hihi). En ook dat dit een derde keizersnede gaat worden voor mij, dan is het verstandig om het bij 3 te houden.

Share This Page