Toevallig ben ik gister ook naar de kinderboerderij geweest met dochterlief! En hoe vond je 50 shades?
Hoi dames, zo stom, heb ik geen melding gehad dat er nieuwe berichten waren geplaatst ;-( Ik las even terug.. Knap hoor dat er zo veel dames het gevecht met de kilo's aangaan. Lijkt me niet makkelijk.. Doen jullie dat met gezond eten of ook met sporten? Zelf het geluk dat ik door bv afviel en lang voedt.. En wat goed te lezen dat er meerderen hier snel zwanger raakte. Natuurlijk zijn er geen garanties maar hopelijk worden alle kinderwensen snel ingewilligd! Jaa, deze week weer mooi weer in aantocht! Fijn is dat he; altijd heerlijke dagen als de kindjes naar buiten kunnen! En met het voorjaar in de bol kriebelt het wel flink he!
Ik doe het door en niet te snoepen en naar de sportschool te gaan Miesje Sta nu een beetje stil... Maar goed, vind het ook wel prima. Ik eet gezond, beweeg dus dan zal ik wel op een goed gewicht zitten denk ik maar. Inderdaad, kriebels met dat lekkere weer!! Soms flitst het weleens door mijn hoofd, waarom gaan we er nu niet voor? Maar als ik dan dieper erover nadenk, heb ik altijd weer redenen om nog even te wachten.
Hallo! Mag ik ook mee komen kletsen? Wij willen in juni/juli beginnen voor ons eerste kindje, begin augustus gaan wij trouwen en dan is een buikje nog niet gewenst haha. In januari ben ik al wel gestopt met de pil, hoop zo mijn cyclus wat te leren kennen en vooral geregeld te krijgen. Verder mogen er bij mij ook wat kilo's af, kleding zit de laatste tijd niet zo heel mooi meer en ik heb altijd geroepen dat ik nooit dik wil trouwen. En hopelijk heeft het invloed op de bevruchting, vorige week ben ik al 4 kilo afgevallen was enorm gedreven met eten en sporten helaas heb ik nu een strubbel weekje en daar baal ik toch wel van. Vanaf zaterdag wil ik weer wat strenger voor mezelf zijn.
@Yadee: klinkt gezond, wellicht past dit gewicht bij je! En herkenbaar dat er toch wel redenen zijn om nog heel even te wachten; wat is bij jou de voornaamste reden? @Smurfin: welkom! Leuk dat jullie voor een kindje gaan en gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk. Heb je al veel geregeld voor je bruiloft? Wel spannend dat je voor je huwelijk al gaat starten; stel dat t vlug gaat, ben je pril zwanger met je huwelijk! Prachtig idee al weet ik van mezelf dat ik bij mijn eerste twee zwangerschappen van 5-12 weken zo knettertje moe en misselijk was dat het mijn trouwdag zou overheersen. Ik wilde het toch noemen al had je dat wellicht zelf al wel bedacht (hormonen zijn rare dingen).. Waren de anderen misselijk/moe die eerste tijd?
Bedankt Miesje83 Er is redelijk veel geregeld maar er moet nog zoveel meer, ben blij als alles straks lekker klaar is en wij gewoon kunnen gaan genieten. Onze bruiloft gaan wij doen in 2 dagen, we maken eind van de middag begin van de avond foto's op het strand met hopelijk een mooie zonsondergang voor we dan weer thuis zijn is het nacht dus de volgende dag hebben wij het feestje. Bij het ja woord zijn verder ook geen gasten alleen getuigen en mensen die dicht bij ons staan zoals mijn vader. Het feestje is ook vrij besloten met directe familie en vrienden. Dus ik heb gelukkig niet zo stress dat ik 100 man moet gaan vermaken. Ik ben in ieder geval benieuwd of het zo snel raak mag zijn. Vorig jaar zijn wij van januari tot mei bezig geweest, dus houd nu in mijn achterhoofd dat het niet meteen raak hoeft te zijn al hoop ik van wel natuurlijk.
Sjonge, het gaat nu al wel snel he! Toch sneller als ik dacht.. Maar dat komt ook omdat ik de dagen met lekker weer veel sneller vind gaan @smurfin: welkom! Leuk dat je gaat trouwen. Succes bij de voorbereidingen. Ik had trouwens wel snel een buikje. Bij J. kon je het met 9 weken echt al zien als ik strakke kleding aan had. En bij N. nog eerder. Toen ik het vertelde met ca. 9 weken bij N. hadden echt sommige mensen het al gezien. Dat hoop ik nu echt niet!! @hier: Bij J. was ik heeeel erg moe. Maar dat was 40 weken. Niet echt misselijk ofzo geweest. Wel de eerste 12 weken dat ik niet zo goed eten kon. Fruit en groente ging het beste. Bij N. was ik wel misselijker. Vooral vieze luiers van J. waren boosdoeners. Haha. Hoop J. zindelijk te hebben voor ik zwanger van nr. 3 word. Bij N. in totaal 5x overgegeven ofzo. Maar bij haar was ik gelukkig niet 40 weken moe, maar tot week 16 wel.
Bedankt Wiedeltje! Jeetje dat is wel snel met 9 weken. Ik hoop dat bij mij toch pas wat zichtbaar gaat worden rond de 12 weken. Ik heb nu ook een flinke buik en een jurk gekozen met a lijn dus dat verbloemt wel een beetje. Deze flinke buik mag er in ieder geval nog wel even af voor ik mijn jurk ga afpassen haha! 40 weken moe zijn lijkt me trouwens echt verschrikkelijk. Hopelijk heb je met je aankomende zwangerschap minder last van deze kwaaltjes.
Welkom smurfin! Spannende tijd voor jou. Leuk hoor! Grappig dat het zo verschilt per mens wanneer je een zwangerschap gaat zien. Hier zag je het pas echt "goed" met een week of 25 en nooit een megabuik gehad. Foto's staan in mn fotoboek. Hmm de voornaamste reden dat wij nog even willen wachten... Voor mij is dat vooral het leeftijdsverschil met onze dochter. Vind minimaal 2,5 jaar mooi, dat ze iets zelfstandiger is. Daarnaast hebben we begin juni nog een bruiloft van goede vrienden. Vind het wel gezellig als ik daar een wijntje kan drinken (al is dat echt geen hoofdreden) Zo, ik ga mijn bedje opzoeken. Vanochtend half acht de deur uitgegaan en net pas terug van de tweedeklasavond.
Hoera! Vandaag ben ik weer tante geworden. Alles is goed en best snel gegaan. Het is een jongetje. De eerste in onze familie! Hij is zoo mooi! Ben volgens mij net zo trots als mijn zus . Zo leuk weer! Nu denk ik echt: ik wil weer!! En ja, er zou bij ons vandaag nog een kindje geboren mogen worden. Maar een zwangerschap pfff. Ik zie er eigenlijk nog steeds tegenop. Wat dat betreft... Juli is goed hopelijk!
Hoi lieve meiden Ik ga me hier afmelden door de postnatale depressie stellen wij een tweede nog even uit Heel veel succes met het gaan voor een beebje !
hey dames ik zou me ook graag hier willen aanmelden.. Wij gaan na de miskraam op 10 maart in juli opnieuw proberen voor een kleintje en broertje of zusje voor onze 3 donderstenen. Waarom pas in juli? ik vind dat me lichaam wel even wat rust verdiend heeft ( behoorlijk opdonder gekregen )
Gefeliciteerd Wiedeltje! Leuk een eerste jongetje! Hier zie ik ook tegen de zwangerschap zelf op hoor Wat naar Suus... hopelijk voel je je snel weer de oude! Welkom Thea. Wat ontzettend naar een miskraam. Je zal wel heel erg verdrietig zijn... Niet alleen lichamelijk een klap maar ook emotioneel. Sterkte! Hopelijk kan je alles een plekje geven zodat je in juli met een goed gevoel weer een nieuwe poging kan wagen. Echt naar allemaal!
Gefeliciteerd Wiedeltje! Wat jammer om te lezen Suus, heel veel sterkte! Welkom Thea, moeilijke periode. Heel veel sterkte met het verlies. Nou nu komt het wel heel dichtbij he! Mijn cyclus zit nu op 30 dagen ik hoop dat het nog naar 28 dagen gaat, vorige cyclus was 31 dagen. Eind april en mei nog een keer ongesteld worden en dan gaan we ervoor, heel erg spannend maar kan niet meer wachten! Beginnen jullie rond mei ook al met foliumzuur of pas wanneer de test positief is?
Dames mag ik hier ook gezellig mee komen kletsen 😊 Ik he niet alle pagina's terug gelezen (ga ik dalik even doen) Ik heb een zoontje van 3 maanden en we hebben gezegt dat als hij 6 maanden is dat we al voor de 2de willen gaan Ik ben nog even flink aant lijnen en sporten om mn overtollige zwangerschaps kilotjes kwijt te raken en dan kunnen we weer los hahaa Dat is even mijn verhaal in het kort
Welkom HMT, Wat leuk dat jullie zo snel voor een 2e willen gaan. Moeten er nog veel kilo's af? Hier ook druk bezig tegen de kilo's, bij mijn sportschool geven ze ook diverse lessen van de week ga ik mee doen met een dansles en het weekend gaan we samen starten aan een bootcamp les, deze wordt 8 keer gegeven. Vind het wel spannend.
Heb even vlug alles terug gelezen en kan jullie ook wel watmeer vertellen over mezelf hahahaha Mijn zwangerschap van afgelopen jaar was best heftig met 20 wk verplicht rust moeten nemen , acuut moeten stoppen met werken wand de baby lag al helemaal ingedaald en ze waren bang voor vroeg geboorte Ik was ook tonnetje rond Weeg normaal 65 kilo de dag voor mn bevalling woog ik 95 kilo Heb een heel klein babytje gekregen net geen 6 pond hahaha en liters vruchtwater gutste eruit Mn bevalling was een eitje alsk de volgende ook zo makkelijk oo de wereld kan zetten teken ik ervoor hoor! Heb ook een heel makkelijk kind egt een engel dus ben wel een beetje bang dat een 2de alleen maar tegen kan vallen Jullie zullen misschien wel denken waarom zo vlug een 2de, wij vinden het leuk voor de kids als ze veel kunnen delen met elkaar Voor ons zoontje zou daardoor een broertje natuurlijk wel erg leuk zijn maar mij maakt het niks uit wanteen meisje zou ik ook wel heel bijzonder vinden Ik heb erg veel bekende op dit moment opt forum (word dit jaar 2x tante en 2 vriendinnen zijn zwanger) dus over mijn baan kan ik niet te veel uitweiden die is nogal uniek dus dan word ik weer meteen herekent hahah Laten we het maar houden op lichamelijk zwaar produktie werk Ben sinds vorige week weer aan het werk en mis mn zoontje enorm als ik aan het werk ben maar helaas moet ik werken omdat we toch ook de maandelijkse lasten allemaal zullen moeten betalen Mocht er iemand meer willen weten mag je alles vragen natuurlijk maar sommige info geef ik alleen via prive bericht hahahah blijf toch altijd een beetje op mn hoede en van mn bekende hoeft van mij niemand te weten dat we zo snel al eenkindje willen want heb geen zin in kritiek of uitleg
Jammer SuusD. Hopelijk komt er een tijd dat je het allemaal wel weer ziet zitten. Welkom Thea. Wat verdrietig, een miskraam. Heb het zelf gelukkig nog nooit mee hoeven te maken. Hoop dat je opgeknapt bent als je er straks weer voor gaat. En ook welkom HMT. Leuk dat jullie straks voor een 2e willen gaan. Na de eerste zijn we ook zo snel voor een tweede gegaan. Ik was ook na de eerste menstruatie weer zwanger. Dus de kids zitten ook kort op elkaar. Heb het niet als extra druk ofzo ervaren. En een tweede hoeft zeker niet tegen te vallen hoor! De tweede is nog makkelijker bij ons als de eerste. De bevalling van de eerste was ook een eitje. Zeker vergeleken bij de tweede. Bedankt voor alle felicitaties. Ben echt om de dag even geweest. Heerlijk! Het is echt een heerlijk ventje. Met mijn zus gaat ook alles goed. Echt genieten! En ik geniet ervan dat ik er ook zo lekker van mag genieten! Het is ook zo leuk met mijn meiden! Allebei vinden ze het super leuk. De oudste zat zo te glunderen toen ze de baby (met hulp) vast mocht houden!! Ze snapt het ook al echt. Ik zie er wat dat betreft al naar uit om zwanger te zijn en een baby'tje te krijgen..
Welkom HMT! Pittig, al vanaf twintig weken plat. Hopelijk gaat het deze keer beter en met minder kilo's erbij. Is voor jezelf toch best zwaar, tenminste dat vond ik met bijna 25kg erbij ☺️ Fijn dat je zoontje zo makkelijk is! Komt met een tweede ook vast goed! Weet even niet meer wie het vroeg, maar ik start ook al op tijd met folium. Beter het zeker voor het onzekere. Wiedeltje, lekker doorgaan met genieten dan! Lijkt me heel bijzonder bij je eigen zus. Hoop dat ook ooit mee te maken, mijn zusje is alleen iets jonger dus zal nog wel een aantal jaar duren.
Ja was idd erg pittig ja heb de eerste dagen alleen msar gehuild zo baalde ik en zoon schrik had ik dat hij te vroeg geboren zou worden Vervolgens met 38+1 geboren dus prima tijd