Zo, kan elk moment ongi worden. Daarna nog maar 2 keer en dan gaan we er weer voor Het is nu toch wel aftellen. Heerlijk!
Hier is het nog spannend de eerste cyclus na mn zwangerschap hoop stiekem dat het weer 28 dagen is maar wie weet Hoop in iedergeval dat ik niet zo hefig ongesteld bn als de vorige keer dat was egt een drama de eerste keer na de bevalling
Fijn he dat echte aftellen wiedeltje! Tijd lijkt nu ook sneller te gaan met het mooie weer spannend HMT... Bij mij is mijn ongesteldheid helaas zo heftig gebleven na de zwangerschap.. Ben wel erg benieuwd of het weer zo gaat als de eerste keer. Heb zo een vermoeden dat het nu langer gaat duren, ook omdat het niet zo regelmatig is als hiervoor helaas
Ja daarben ik ook bang voor Als mn cyclus weer gwn 28 dagen is zou ik morgen ongesteld moeten worden dus ben heeeel benieuwt hoop dat ie weer gwn regelmatig is maar das nog ff afwachten natuurlijk
Pffff meiden wat duurt wachten soms lang!! Mijn cyclus, zoals jullie kunnen zien in m'n handtekening, slaat kant nog wal.. :x waardoor ik er geen touw aan vast kan knopen, ik weet niet echt waar ik aan toe ben. Misschien nog twee keer ongesteld? Of sla ik de hele maand juli over? Nou ja je kan niets anders doen dan afwachten.. Waren jullie eigenlijk snel zwanger van jullie eerste?
@ongesteldheid. Ben het gewoon weer netjes geworden. Ik ben trouwens niet heftiger als voor de zwangerschappen. Ben ook gewoon weer super regelmatig. Eigenlijk is het gewoon hetzelfde als ca. 3 jaar terug. De eerste paar keer dat ik het weer werd, waren het wel wat langere cyclus. Vandaag is onze jongste jarig! 1 jaar alweer! Wat gaat de tijd hard! @water: Ja, beide keren was ik in ronde 1 zwanger. Eigenlijk verwacht ik dat het dit keer weer snel is...
Gefeliciteerd met je jongste! Jaaa tijd gaat zo snel! M'n moeder zei altijd, wacht maar tot je kinderen hebt, dan gaat de tijd nog veel sneller.. En ze heeft gelijk. Hopelijk hebben jullie een mooie dag gehad
Meiden hier ben ik weer😃😃 Mijn postnatale depressie is zo goed als onder controle En dat betekend dat we er in juli toch voor gaan!
Was ook heftig maar word nu goed in de gaten gehouden! Weten jullie al een beetje hoe jullie cyclus in elkaar zit? En gaan jullie ovulatie testen gebruiken? Hebben jullie stiekem voorkeur voor geslacht? En willen jullie het geslacht weten of wachten jullie tot de bevalling zelf?
Mag ik hier aanschuiven? Wij gaan in juni voor ons 1e kindje.. Heb nu van de gynaecoloog een kuurtje Primolut gekregen, ben 4 maanden niet ongesteld geweest, vorm van reuma en zit ook met medicatie, dus dat moeten we allemaal nog even uitzoeken! kuurtje is net afgelopen en krijg waarschijnlijk binnen nu en 5 (?) dagen een bloeding. Moet dan weer bellen en dan krijg ik echo. Zo Spannend!! Kan niet wachten eigenlijk (a)
En SuusD, we wonen allemaal in Hilversum, hoe oud ben je? jij gaat voor je 2e kindje dacht ik te lezen? Hoe oud is je eerste?
Wonen jullie allemaal in hilversum 😳 ? Wauw goede groep haha Ja klopt 2e kindje mijn dochtertje word morgen 17mnd Vind het wel grappig misschien ben ik jullie al tegen gekomen dan hilversum is niet heel groot
Oops, waarom zeg ik ' we wonen allemaal in Hilversum ' haha, foutje! Ik woon er pas sinds kort dus ik denk het niet! Maar hoe oud ben je?
Oh sorry net je berichtje gemist, leuk dat je ook wat jonger bent! Ik ben 22 jaar en valt best mee, ik kan alles en de pijn wordt normaal, ben voor wat ik heb best fit gelukkig! Je ziet niks aan me
Oww wat leuk het is hier heel gezellig! Wat leuk dat je ook jong bent! Waar in hilversum woon je oost noord? Ben benieuwd misschien worden onze kindjes dan wel vriendinnetjes hihi Is je vriend ook zo jong?
Mijn vriend is 27 en moet nog erg aan het idee wennen! Daarom dat we echt in juni pas starten, nog een maandje maar als het aan mij lag danneee.. Hih