• rond juli 2015 voor een kindje gaan spannend! •

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door SuusD, 26 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Ja weg halen hoor haha
    Mijn vriend is ook 27 😊 in noord vlakbij de hei :D
    Je mag me ook even prive berichtje sturen als je dit fijner vind hoor :)

2. Beebii

Beebii Lid

16 mrt 2015
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    ZOOO weggehaald, ik stuur je privé berichtje :d

3. Smurfin90

Smurfin90 Bekend lid

17 mrt 2014
    829
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat je weer terug bent Suusd!

Nou ik kan elk moment ongesteld worden en dan nog een maandje wachten en van start! Vind het best spannend!
    Van de week maar vast met foliumzuur beginnen, aankomende maand wil ik mijn cyclus ook wat beter in de gaten houden, heb steeds wel een vermoeden maar even met ovulatietestjes kijken of dit inderdaad klopt!

Heb vannacht ook erg raar gedroomd! Zat eigenlijk in de periode van nu (ook tegen menstruatie aan) en deed maar even een testje en hij was positief!

Hoop toch dat het eind juni is dat ik een positief testje in handen mag hebben. In augustus moet me buikje toch nog wel een beetje plat zijn.

Er waren hier nu ook dames aan het afvallen, hoe gaat het nu met jullie?
    Afgelopen week ging bij mij erg goed was weer 2 kilo afgevallen alleen het weekend nam ik mijn oude patroon aan en was dus ook weer 1 kilo aangekomen voorlopig maar even niet meer zulke weekenden!

4. Miesje83

Miesje83 Actief lid

11 okt 2011
    260
    112
    43
    Ha allemaal!

Genieten jullie ook zo van het mooie weer?!

Wat is het nu echt aan het worden he, ladies.. Ik zit al een beetje vooruit te blikken op mijn cyclus (ivm het huwelijk) en wanneer mijn eisprong dan zo'n beetje valt.. Gelukkig ben ik regelmatig ongesteld al moet ik nu even zien hoe het uitpakt na het stoppen met de minipil. Kijken jullie al vooruit?

Heel spannend en tjee wat heb ik er weer zin in! Ik slik al foliumzuur en ook vl staat te trappelen!

En iemand noemde al 'is er al een lijstje'.. Volgens mij niet toch? Nu ben ik echt een pannenkoek als het aankomt op lijstje ed maken maar vind het wel handig.. Is er iemand die dat zo in elkaar draait? Lijkt me leuk!

5. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    In bet begin heb ik er eentje gemaakt zal even kijken of ik hem vind
    Niet gevonden zal er eentje maken :D

6. Miesje83

Miesje83 Actief lid

11 okt 2011
    260
    112
    43
    fijn SuusD; dan krijg ik iets beter voor ogen wie wat wanneer ;)

En voor jou een warm welkom terug! @lasneteventerug

7. HMT

HMT Actief lid

26 feb 2015
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    cyclus egt geen idee zit nu op dag 35 van mn eerste cyclus en nog niet ongesteld

ik ga ovulatie testen gebruiken van 123 ovulatie stesten , gwn van die strips puur omdat ik nu nog geen "normale"cylcus heb

ik zou een meisje voor mezelf het leukst vinden omdat we egt hebben afgesproken maar voor 2 kinderen te gaan en mn 1ste een zoon is zou een dochter daar mooi op aan sluiten
    maar aan de andere kant is voor onze zoon een jongen wel mooi omdat ze (als het vlug mocht lukken) maar een jaar of 1,5 met elkaar schele

wij willen weten wat het word maar wil dit keer niet meer bij de echo te horen krijgen maar mee in en een envelop naar huis en er dan een taart voor laten maken die ons het geslacht gaat vertellen zodat we dit moment niet met een vreemde echoscopist delen maar met onze eige geliefde
    bij onze zoon vond ik het namelijk erg onpersoonlijk om daar zo op tafel te liggen en dat ze dan zeggen t word een jongen viel me een beetje tegen hoe het ging ahah

8. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.496
    1.848
    113
    @Suus: welkom terug! Fijn dat jullie het nu wel zien zitten.

Het gaat nu echt hard he! Heerlijk!

@mannen: lees dat jou vriend staat te trappelen Miesje. Hoe reageren de andere mannen? Mijn man staat nog zeker niet te trappelen. Maar dat komt ook omdat we niet weten hoe we het in de toekomst gaan doen met mijn werk. Stop ik? Of blijf ik 2 dagen werken? Of ga ik 1 dag werken? En daar hangt natuurlijk ook financieel een plaatje aan. Maar we hebben wel afgesproken dat we in Juli ongeveer ermee bezig gaan.. En we hebben dan nu nog minstens een jaar om alles te overdenken en rond te maken...

@afvallen: gaat slecht. Ik durf niet op de weegschaal te gaan staan. Vorige week had ik vakantie. Wilde in die vakantie J. zindelijk maken. Dat is gelukkig gelukt!! Maar wel veel gesnoept. Ook omdat N. jarig was.

@Smurfin: spannend. (veel) Rare dromen kan wel een symptoom zijn...

9. HMT

HMT Actief lid

26 feb 2015
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn man zou het liefste deze maand beginnen maar dan is de kans aanwezig als we meteen zoude aantellen dat er nog geen jaar tusen beide zit vandaar dat we voor eind juni begin julie hebben gekozen dan is onze zoon 6 maanden dus zit er zeker meer als een jaar tussen

afvallen gaat hier mega goed maar ik ben dan ook erg streng voor mezelf en heb nog geen snoepende kids rond lopen dus geen verleiding in huis gelukkig (al is soms een handje vlokken ook best lekker :p)
    aar gemiddeld 7 ons id week eraf en ik hoef nog maar een kilo of 5/6 dus dat haal ik nog wel!

10. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Hier om die reden echt naar een geslachts echo gegaan :D was een hele leuke vrouw!

Ik heb goede ervaringen met zwanger&kids ovulatie testen :) ga ik weer gebruiken

De geslachts bepaling ga ik niet doen wilde een meisje en die hebben we dus maakt mij niet uit we stoppen het wel in envelope voor het geval dat we het wel willen weten 😄

11. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    @HMT wat doe jij om af te vallen ik ben vandaag gestart

12. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.496
    1.848
    113
    @geslachtsvoorkeur: ik hoop ook deze keer weer op een jongetje. Dat deed ik de vorige 2 keer ook al. Toen waren het meiden. Dat vind ik super leuk en geniet er echt van dat het meiden zijn. Lekker tutten.. Maar een jongetje lijkt me toch leuk. Heel anders, met stoer enzo. Nouja, mocht het een meisje zijn dan is het ook goed natuurlijk. Gaan we gewoon door met tutten :) Mijn man had trouwens wel 2x voorkeur voor een meisje.

Oja, ik ben trouwens nog niet van plan om ovulatie-testen direct te kopen hoor. Vorige 2x ook zonder gedaan...

13. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Hier wel vind het erg leuk de ovulatie testen haha 😄
    Een jongen lijkt me leuk heb nu meisje maar 2 meiden lijkt me heerlijk

14. Smurfin90

Smurfin90 Bekend lid

17 mrt 2014
    829
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij hebben als voorkeur een meisje, maar daar wil ik mij eigenlijk niet heel erg aan vastklemmen straks ben ik nog teleurgesteld als het een jongetje zou zijn. :p
    Als ik zwanger ben boek ik ook een pakket bij zo'n pretecho centrum.

Ik heb gisteren de ovu testen van de action gehaald, deze heb ik vorig jaar ook gebruikt en werkte prima. Zwangerschapstesten haal ik dan weer van de kruidvat.

Afvallen gaat bij mij een beetje op en af, vorige week ging het prima was 2 kilo verloren in een week tijd (eet koolhydraat arm)
    Maar vanaf zaterdag tot gister ging alles weer mijn mondje binnen, gister moest gewoon even makkelijk ivm tijd.
    Maar vanaf vandaag wil ik er weer goed voor gaan! En even een poosje geen snackweekenden.
    Vanavond weer een lesje fietsje, dat motiveert gelukkig ook wel goed.

Doen jullie naast het gezonde eten ook aan sport?

Ik begin het wel wat te stressen trouwens, wil de kilo's er zo graag af! 4 juli ga ik mijn trouwjurk weer passen en dan wordt hij op maat gemaakt.

15. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Smurfin
    Hier geen bruiloft maar wil wel super graag wat kilos kwijt
    Hoop stiekem 10 maar met 5-6kilo al blij :D
    Ik loop veel en doe buik spier oefeningen voor mijn slappe huid

16. Smurfin90

Smurfin90 Bekend lid

17 mrt 2014
    829
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat is goed te doen toch?:)
    Al eens koolhydraatarm geprobeerd? Bijv. in de avond visticks met enkel groente of eigen gemaakte salade met gegrilde kip en wat noten enz?

Ik begin in de ochtend met Griekse yoghurt met daarin wat chiazaad, daarbij kopje groene thee.
    In de middag roerbak ei met groente zoals spinazie, tomaat enz.
    Je eet niet heel erg veel, maar de kilo's vliegen eraf!

Verder veel water drinken, en omdat ik het moeilijk vind alleen water te drinken heb ik ook spa fruit in huis daar zitten echt heel weinig calorieën in!

Bij mij moeten er helaas nog 13 of 18 kilotjes vanaf, maar ik haal het hoogstwaarschijnlijk wel binnen 4 a 5 weken maar dan moet ik toch echt van al dat lekkers afblijven en even leven zonder koolhydraten. (is ook niet heel erg gezond) Maar ik denk zo bij mij eigen die paar weken kan ik wel door bikkelen daarna ga ik maar weer lekker gevarieerd eten. :)

17. Miesje83

Miesje83 Actief lid

11 okt 2011
    260
    112
    43
    @HMT: Wat een leuk idee om het via een taart te horen! Superspannend!
    @wiedeltje: mannen zijn dan toch wel praktischer ofzo he.. Had mijn vriend erg voor we aan de eerste begonnen zeg maar, het eerst-alles-rond- gevoel.. Komt vast goed!
    @Suus: dus als een soort back-up dat als de spanning te groot wordt je kan spieken?
    @smurfin; spannend weer je trouwjurk passen! Wat voor soort jurk heb je? (ben altijd nieuwsgierig).. Zelf ga ik 27 mei passen voor het afspelden en ja, tot die tijd hoop ik minstens 2x pw te kunnen sporten! En tjee, jij volgt wel echt een crash-dieet! hoe hou je t vol!

Hier ook zonder ovulatietesten zwanger geraakt dus dat ga ik nu ook proberen. En na twee meiden ben ik erg nieuwsgierig naar een jongetje. Tegelijk ben ik best een meisjesmama en voelt het heel vertrouwd met meisjes (kom zelf uit een gezin met 3 meiden). Ben erg benieuwd. VL zou een zoontje wel heel erg leuk vinden!

18. Smurfin90

Smurfin90 Bekend lid

17 mrt 2014
    829
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dieet is erg lastig vol te houden, maar ik moet hoe dan ook slank in mijn jurk. :)
    Hier een foto (je ziet de kwabben op mijn arm al wel) :)

trouwjurk...jpg

Ben heel erg benieuwd hoe hij staat als ik wat kilo's lichter ben en hij goed op maat is gemaakt.
    Wat voor jurk heb jij?

Mag jij ook gelijk je jurk mee nemen? Of gaan ze vaker bij jou afspelden?
    Bij mij doen ze het 1x duurt dan wel enkele uren maar mag de jurk daarna ook mee naar huis, 4 weken later is de bruiloft dan.

19. Miesje83

Miesje83 Actief lid

11 okt 2011
    260
    112
    43
    hee Smurfin, prachtig! En ik zie al een hele slanke bruid hoor! Wat ben je goed geslaagd! heb je veel jurken gepast? Waar ben je uiteindelijk geslaagd?

En ik heb nog geen foto van mezelf in de jurk maar wel plaatsjes van de jurk..

Ik ga de 27e afspelden en dan vermaken ze m daarna. Dan ga ik de 5e juni nog eens en als alles dan goed is kan ik de jurk meenemen. Spannend he!

Bijgevoegde bestanden:

20. Smurfin90

Smurfin90 Bekend lid

17 mrt 2014
    829
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend!

Hele mooie jurk ook!
    Ik ben eigenlijk bij de eerste winkel meteen geslaagd volgens mij heb ik wel 15 jurken aan gehad haha!
    Uit eindelijk bleven er 3 hangen, toen die nog hingen kon ik er eigenlijk zo weer een tussen uit weg halen en toen was het kiezen uit 2 jurken.
    Ik ben trouwens geslaagd bij Nikita's bruidsmode, dit is een 2e hands zaakje maar dat was er totaal niet van af te zien. En jij?

Vond jij het passen ook zo'n aparte ervaring? Ik heb gelachen, gehuild en noem maar op. :p

Dus dat is ook al gauw voor jou, bij mij is het afpassen pas 4 juli maar dat is het natuurlijk zomaar.
    Moet er bij jullie nog veel geregeld worden verder?

Deel Deze Pagina